Partnere
Hvad er Blogger?
Blogger er et gratis online content management system, der bruges til at oprette blogs. Brugere kan bruge deres egne brugerdefinerede underdomæner. Alle blogindlæg er tidsstemplede og kan redigeres. Udover standard blogfunktioner er Blogger kompatibel med andre produkter lavet af Google.
Blogger er kendt for sin brugervenlighed selv for begyndere, som kan opbygge og oprette en fungerende blog på mindre end 10 minutter. Det er det, der gør det til et af de mest populære valg, når det kommer til blogging CMS.
Hvordan kan du bruge Blogger?
Kunne du tænke dig at oprette en personlig blog eller en virksomhedsblog? Det kan Blogger nemt hjælpe dig med. Beslut dig for, om du vil oprette en personlig, forretnings-, niche- eller affilieret blog. Vælg et navn, og begynd at skrive artikler, anmeldelser og meget mere.
At oprette en tilpasset blog kan være en meget effektiv måde at promovere din virksomhed på, uanset hvilken industri det er. Blogindlæg og anmeldelser kan bruges til at sprede information om dine produkter og tjenester. Du kan også tilføje tilknyttede links eller blive sponsoreret af andre virksomheder for at tjene noget ekstra.
En formålsdrevet blog kender sin målgruppe og ved samtidig præcis hvad de forventer af et produkt eller en service. En gylden regel er at skrive indhold, der er nyttigt og der gå lige til sagen, i stedet for bare at skrive noget for sagens skyld. Desuden kan blogs forbindes med andre kommunikationskanaler, såsom social medier, e-handelswebsteder og kundesupport.
LiveAgent kan hjælpe dig med at udvide din kundesupport med en live chat-widget, der nemt kan placeres på din Blogger blog. Live chat er det perfekte værktøj til at yde effektiv og pålidelig kundesupport til kunder, der gennemser din blog. En simpel kode placeret på din blogside vil sikre, at eventuelle kundehenvendelser bliver løst hurtigt og til kundens fulde tilfredshed.
LiveAgent tilbyder en af de hurtigste live chat-widgets på markedet med chat viste hastigheder på 2,5 sekunder. Alene hastigheden vil sikre, at du kan komme igennem kundeforespørgsler hurtigere end normalt. Derudover er den fuldt forbundet til LiveAgents multi-channel billetsystem og fyldt med nyttige produktivitetsfunktioner, der gør kommunikation pærenemt.
Udnyt brugerdefinerede chatknapper, der komplementerer dit blogdesign, eller opret og upload din egen for at få et unikt look. Svar hurtigere med en indtastningsvisning i realtid der lader dig se, hvad dine kunder skriver, før de trykker på send. Proaktive chatinvitationer sørger for, at din livechat vil blive bemærket og kan øge engagementet med opfordringer til handling.
Hvad er fordelene ved Blogger-integration?
- Øget kundeengagement
- Opfordringer til handling med hensyn til proaktive chatinvitationer
- Super hurtig live chat widget
- Brugertilpassede chatdesigns, der matcher din blog
Looking to chat more with your audience?
Get a fully features live chat widget on your website. Increase engagement with LiveAgent's lightning fast live chat today.
Sådan integrerer du Blogger med LiveAgent live chat
Integration af LiveAgent live chat i Blogger er lige så nemt som opsætningen af din nye blog. Du skal bare oprette din chatknap i LiveAgent og placere den i din blogkode. Følg guiden nedenfor for at finde ud af, hvordan du gør det.
- Åbn din LiveAgent-konto, og gå til Konfiguration > Chat > Chat-knapper og klik på den orange Opret-knap øverst for at begynde at oprette din livechat-knap. Et vindue til oprettelse af chatknap åbnes.

- Nu kan du vælge et chatknapdesign, som du foretrækker. Vælg mellem flere chatknapstile – Bubble, Side, Corner, Inline eller spring valget over og upload dit brugerdefinerede design. Du kan gøre det ved at klikke på fanen Brugerdefineret. Du kan uploade et design fra et billede, eller du kan skrive din egen HTML-kode. Når du beslutter dig, skal du vælge en chatknap, og du vil blive omdirigeret til knapkonfiguration.

- Når du er i konfigurationssektionen, kan du navngive knappen og vælge den afdeling, der er ansvarlig for indgående kundechat. Du kan også vælge sproget for chatvinduet, anmode om oplysninger fra kunder ved at udfylde en formular, vælge maksimal længde på chatkøen og andre muligheder.
Alt er grundigt forklaret i konfigurationen. Når du er færdig, kan du lave enforhåndsvisning og teste for at prøve det først, eller Gem knappen for at afslutte oprettelsesprocessen.

- Nu med din chatknap færdig og gemt, klik på fanen Integration i venstre panel i vinduet. Her er der en genereret integrationskode. Kopiér koden, og indsæt den i din Blogger-blogkode. Hvis du ikke er sikker på, hvor du kan finde blogkoden, skal du følge de næste trin.

- Gå til Blogger og vælg den blog, du ønsker at opdatere, med en live chat-knap. Vælg derefter Tema i venstre panel, og klik på pilen ved siden af knappen brugertilpasse. Vælg Rediger HTML, og så får du adgang til blogkoden.

- Nu skal du blot kopiere og indsætte koden i blogkoden. Rul ned til bunden, og indsæt den ovenover </body>. Klik derefter på knappen Gem i øverste højre hjørne.

Det var det, din chatknap er klar på dit Blogger-websted. Nu kan du nemt løse alle kundespørgsmål. Hvis du vil se andre muligheder for placering af chatknapper, så se her.
Vil du gerne have mere information om LiveAgent livechat eller andre funktioner? Tag et kig på vores side med livechatfunktioner eller vores live chat side for at se, hvad den ellers kan, og hvordan du kan bruge den til din fordel.
Frequently asked questions
Hvad er Blogger?
Blogger er en gratis og populær blogging og CMS (content management system platform). Den er kendt for sin brugervenlighed. Det tager mindre end 10 minutter for nye brugere at begynde at skrive deres første blogindlæg med Blogger.
Kan du tilføje en live chat-knap til Blogger?
Ja, du kan nemt placere en brugerdefineret livechat-knap på dit Blogger-websted. Du skal bare oprette en LiveAgent-konto og oprette en ny chatknap. Det tager kun et par minutter. Få mere at vide om processen i denne artikel
Kan du integrere Blogger med LiveAgent?
Du kan integrere LiveAgents hurtige live chat-widget på din blog og begynde at besvare spørgsmål fra både kunder og læsere. Det tager kun et par minutter at gøre det.
Dette stykke tekst beskriver forskellige metoder og redskaber til at forbedre kundeservice, herunder kundetilfredshedsundersøgelser, deeskaleringsteknikker og anvendelse af værktøjer som LiveAgent. Det fremhæver også vigtigheden af at bruge gamification i kundeservice for at øge produktiviteten og fremme samarbejde i teams. LiveAgent tilbyder forskellige gamification-funktioner som belønninger og badges, niveauer og benchmarks/leaderboards. Udover gamification-funktioner tilbyder LiveAgent også andre funktioner såsom intern chat, intern opkald, automatiseringsregler, dåsesvar, universal indbakke og hybridbilletter.
LiveAgent er en helpdesk-software, der hjælper virksomheder med at forbedre kundetilfredsheden og øge kundeværdien. Programmet reducerer svartider og billetvolumen og øger fortalervirksomhed. LiveAgent tilbyder kundeservice 24/7 og en gratis prøveperiode på 14 dage. Det er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2019 og er fuldt skalerbar og tilpasses til forskellige typer virksomheder. Kundeanmeldelser og virksomhedsløsninger kan findes på LiveAgent's hjemmeside.
Dåsebeskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål, der kan spare tid og eliminere gentagelse i kundeforespørgsler. LiveAgent tillader en ubegrænset mængde af dåsebeskeder og søgeordrelaterede meddelelser samt at tilpasse beskeder. Dette kan give hurtigere og mere effektiv kundeservice og teknisk support. LiveAgent tilbyder også en række funktioner og integrationer til at hjælpe med at forbedre kundesupporten og salget for virksomheder i forskellige brancher.