Skift til LiveAgent – en dedikeret helpdesk-software og få adgang til et billetsystem, der kan håndtere kundeanmodninger fra alle vigtige kommunikationskanaler. Giv support via billeteringssystem der kan klare e -mail, live chat, callcenter kundeportal, eller sociale medier. Giv en bedre kundeservice med en løsning, der lader dig gøre mere. Fortsæt med at læse for at finde ud af mere om vores kundesupportsoftware, eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
ConnectWise tilbyder billettering.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Livechat.
|
ConnectWise tilbyd Livechat.
|
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder callcenter.
|
ConnectWise tilbyder callcenter.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
ConnectWise tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
ConnectWise tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
ConnectWise tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
ConnectWise tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
ConnectWise tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
ConnectWise tilbyder vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
ConnectWise tilbyder kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
ConnectWise tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
ConnectWise tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
SpiceWorks tilbyder ikke IVR -funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
ConnectWise tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
LiveAgents billeteringssystem er designet til at levere den bedste kundesupport. Det forener al kommunikation til ét bekvemt sted, hvor du kan håndtere kundehenvendelser fra flere kommunikationskanaler. Vores billetsystem bakkes op af funktioner, der hjælper dig med at skabe en problemfri arbejdsgang og håndtere alt i tide.
Live chat er et fantastisk værktøj til at levere pålidelig og hurtig kundesupport. Alt du skal gøre er at placere en live chat -widget på dit websted. Det er let at konfigurere, og du behøver ikke at være ekspert for at håndtere det. LiveAgents live chat-widget er den hurtigste med chathastigheder på 2,5 sekunder. Det understøttes også af funktioner som f.eks. tastaturvisning i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Se på hele listen over chatfunktioner eller prøv det selv.
E-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram – få adgang til hver kommunikationskanal, du har brug for for at levere den bedste kundesupport fra en enkelt platform. Alle bakkes op af funktioner, der hjælper dig med at håndtere kundehenvendelser. Desuden kan du vælge mellem over 140 integrationer med andre apps, du bruger dagligt til at oprette ensartede arbejdsgange.
Banebrydende software
LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.
Vi leverer den bedste kundesupport, vi kan, så du kan gøre det samme for dine kunder. Vores helpdesk-agenter er tilgængelige døgnet rundt for at sikre, at du kan nå os, når du har brug for det. Du kan kontakte os via e-mail, live chat, telefon eller se artikler på vores kundeportal. Prøv LiveAgent i dag, og bliv en glad kunde.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetsalg og automatisering, der giver os mulighed for at yde ekstraordinær support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Nysgerrig efter priser? Tag et kig på vores overkommelige prisplaner, og find ud af mere om, hvilken plan der passer bedst til din virksomhed. Begynd at bruge LiveAgent i dag med vores gratis 14-dages prøveperiode, og se hvorfor, hvad der gør det til et godt ConnectWise-alternativ.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over ConnectWise: Facebook -integration, Twitter -integration, Viber -integration, Instagram -integration, IVR, videoopkald.
De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for ConnectWise inkluderer øget kundetilfredshed, fastholdelse af kunder, reducerede omkostninger til kundeservice, reduceret churnrate og bedre agent -arbejdsgang.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder du efter et Lucep alternativ?
LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.
Leder du efter et Customerly alternativ?
LiveAgent er en hjælpdesk-service, der både fungerer godt på mobile platforme og har gode priser. Brugeranmeldelser viser, at tjenesten har god funktionalitet og interagerer godt med sociale netværk. Kundesupport er også fremragende. Mange tidligere brugere har skiftet til LiveAgent fra ZenDesk på grund af dets bedre funktioner og god valuta for pengene.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer