Leder du efter et ConnectWise-alternativ?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste ConnectWise-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Skift til LiveAgent – en dedikeret helpdesk-software og få adgang til et billetsystem, der kan håndtere kundeanmodninger fra alle vigtige kommunikationskanaler. Giv support via billeteringssystem der kan klare e -mail, live chat, callcenter kundeportal, eller sociale medier. Giv en bedre kundeservice med en løsning, der lader dig gøre mere. Fortsæt med at læse for at finde ud af mere om vores kundesupportsoftware, eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Oversigt over ConnectWise vs LiveAgent

Funktioner Liveagent ConnectWise
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
ConnectWise tilbyder billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
ConnectWise tilbyd Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
ConnectWise tilbyder callcenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
ConnectWise tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
ConnectWise tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
ConnectWise tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
ConnectWise tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
ConnectWise tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
ConnectWise tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
ConnectWise tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
ConnectWise tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
ConnectWise tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
SpiceWorks tilbyder ikke IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
ConnectWise tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
ConnectWise tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
ConnectWise tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
ConnectWise tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
ConnectWise tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
ConnectWise tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
ConnectWise tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

En løsning dedikeret til billetstyring

LiveAgents billeteringssystem er designet til at levere den bedste kundesupport. Det forener al kommunikation til ét bekvemt sted, hvor du kan håndtere kundehenvendelser fra flere kommunikationskanaler. Vores billetsystem bakkes op af funktioner, der hjælper dig med at skabe en problemfri arbejdsgang og håndtere alt i tide.

En samlet platform til at levere god kundeservice

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pas på kundeservice med live chat

Live chat er et fantastisk værktøj til at levere pålidelig og hurtig kundesupport. Alt du skal gøre er at placere en live chat -widget på dit websted. Det er let at konfigurere, og du behøver ikke at være ekspert for at håndtere det. LiveAgents live chat-widget er den hurtigste med chathastigheder på 2,5 sekunder. Det understøttes også af funktioner som f.eks. tastaturvisning i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Se på hele listen over chatfunktioner eller prøv det selv.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Giv kundetilfredshed med vores live chat

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Bred vifte af funktioner i en enkelt platform

E-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram – få adgang til hver kommunikationskanal, du har brug for for at levere den bedste kundesupport fra en enkelt platform. Alle bakkes op af funktioner, der hjælper dig med at håndtere kundehenvendelser. Desuden kan du vælge mellem over 140 integrationer med andre apps, du bruger dagligt til at oprette ensartede arbejdsgange.

Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.

30%

Generer flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Spar mere med LiveAgent

Brugertilfredshed er vores højeste prioritet

Vi leverer den bedste kundesupport, vi kan, så du kan gøre det samme for dine kunder. Vores helpdesk-agenter er tilgængelige døgnet rundt for at sikre, at du kan nå os, når du har brug for det. Du kan kontakte os via e-mail, live chat, telefon eller se artikler på vores kundeportal. Prøv LiveAgent i dag, og bliv en glad kunde.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetsalg og automatisering, der giver os mulighed for at yde ekstraordinær support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Bliv en glad kunde i dag

Nysgerrig efter priser? Tag et kig på vores overkommelige prisplaner, og find ud af mere om, hvilken plan der passer bedst til din virksomhed. Begynd at bruge LiveAgent i dag med vores gratis 14-dages prøveperiode, og se hvorfor, hvad der gør det til et godt ConnectWise-alternativ.

Sammenlign os med andre alternativer

    Related Articles to ConnectWise alternativ
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere platforme i én grænseflade. Lær om Chaport-alternativet og begynd at få forretningsfordele.

    Leder du efter et Chaport-alternativ?

    LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x