LiveAgent er her for at hjælpe dig med at få de bedste kundeanmeldelser og yde en fantastisk kundeservice. Skift over til en dedikeret helpdesk-løsning med et multichannel billetteringssystem, den hurtigste live chat widget og sociale medie-funktioner. Håndter e-mails, opkald, beskeder på sociale medier, chats og kundeportalartikler fra ét sted. Læs videre for at se, hvad det er, der gør LiveAgent til et godt Birdeye-alternativ, eller start den gratis prøveperiode i dag.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
BirdEye
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
BirdEye tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
BirdEye tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et call center, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
BirdEye tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
BirdEye tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
BirdEye tilbyder en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
BirdEye tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
BirdEye tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
BirdEye tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
|
BirdEye tilbyder ikke WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
BirdEye tilbyder ikke en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
BirdEye tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
BirdEye tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
BirdEye tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
BirdEye tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
BirdEye tilbyder videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
BirdEye tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
BirdEye tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
BirdEye tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
BirdEye tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
BirdEye tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
BirdEye tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Vær med på alle vigtige kommunikationskanaler, hjælp dine kunder og få positiv kundefeedback. Dette takket være LiveAgents kraftfulde værktøjer og billetterings -system, der samler al kommunikation på ét sted. Udvid din online tilstedeværelse med e-mail, live chat, call center, kundeportal, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter og Instagram.
Sig nej til negative anmeldelser, sørg for at give den hurtigste kundesupport med en chatknap placeret på dit websted. LiveAgent tilbyder den hurtigste livechat på markedet, og den er også understøttet af fantastiske funktioner som f.eks. indtastningsvisning i realtid og proaktive chatinvitationer. Yd kundesupport med forbløffende hastighed, forbedre positiv anmeldelser og få flere loyale betalende kunder.
LiveAgent bakker alle værktøjer op med grundlæggende og avancerede funktioner, så du kan fokusere på at yde kundesupport. Desuden kan du forbedre dine arbejdsgange med over 140 integrationer med apps, du bruger. At blive fortrolig med LiveAgent går hurtigt, takket være vores praktiske introduktionsguide, der er tilgængelig lige fra begyndelsen.
Banebrydende software
LiveAgent, som blev etableret i 2006, var den første løsning på markedet, der tilbød live chat og helpdesk-funktioner. Her i 2023 er LiveAgent den bedst vurderede og mest anmeldte helpdesk-løsning på markedet og betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder på verdensplan.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Sælg mere ved at sørge for, at dine kunder er loyale over for dit brand.
Skift over til en software, der har din ryg, når du har mest brug for det. Vores kundesuccesteam gør sit bedste 24/7 for at sikre, at vores kunder får en problemfri oplevelse med vores helpdesk-løsning. Det er sådan, vi holder vores forretningsomdømme intakt. Tag et kig på vores præstationer og autentiske anmeldelser fra kunder, der besluttede at begynde at bruge LiveAgent til deres helpdesk-behov.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Start vores gratis 14-dages prøveperiode og se, hvordan du kan forbedre realtidsinteraktionen med kundernes livechat og hele billetteringssystemet. Du kan også se vores overkommelige prisplaner eller få en rundvisning i LiveAgent. Se blot videoen og se alt, hvad LiveAgent kan.
Ved du, hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til fælles? Du gættede det… LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Boost din kundeservice med LiveAgent! Omnichannel helpdesk, live chat, callcenter & mere. Prøv gratis i 14 dage. Ingen kreditkort!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.