Den rigtige pasform til edu- og NGO-virksomheder

Helt ud skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Opret mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundeværdien

Øge salget ved at få kunder, der er loyale over for dit brand.

Business background

Helpdesk -software til Edu & NGO-institutioner

Fokuser på din institutions positive indvirkning på samfundet eller miljøet med LiveAgent, den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB’er i 2020. Hold tæt kontakt med dine partnere og foretag ændringen sammen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Spar tid ved at implementere automatisering

Uddannelse og NGO’er er normalt opsat på at building strong personal relationships,opbygge stærke personlige relationer, for det er der, de opererer. Det er dog en god idé for dem at dække deres personlige aktiviteter med LiveAgent for at spare deres driftstidsressourcer. Kombination af al deres kommunikation, herunder sociale mediekanaler, live chat og kontaktformularer er afgørende for forbedring af deres forretning. Og vi beundrer deres indsats for at gøre verden til et bedre sted!

Strømlin kommunikationen med dine interessenter

Aldrig miste sporet af din tidligere samtale med nuværende og potentielle interessenter. Takket væreuniversel indbakke og kraftfuld søgning, hvor du kan finde den helt rigtige billet, som du har brug for. Start samtalen i chat, fortsæt i billetten og få endda et opkald ved slutningen – alt på samme sted!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Besvar forespørgsler hurtigere

Få svarene på dine spørgsmål med det samme, og bryd sprogbarrieren nu. Du kan endda få en skrivevisning i realtid, som hjælper dig med at forberede de rigtige svar på det rigtige tidspunkt. Bevæger du dig ofte mellem steder? Intet problem, LiveAgent tilbyder dig mobilapps for at holde kontakten, uanset hvor du er. Dine elever vil blive chokeret over din hastighed! Du ved: E = mc2!

Moderniser din kundesupport

Opbyg din institution som en moderne tænkende, tilgængelig og kommunikationskyndig organisation, og opbyg en givende, kundecentrisk online tilstedeværelse. Få kontakt til potentielle studerende og deres forældre, eller tiltræk nye donorer ved at bruge live chat.

Right tools to increase sales

Happy customers are the best customers​

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk -løsninger.

Hvordan vil din EDU & NGO drage fordel af implementering af LiveAgent?

Boost tilfredshed

Giv dine kunder frihed til at kontakte dig på enhver kanal, de kan lide – uanset om det er live chat, e-mail, telefonen eller sociale medier.

Forbedre effektiviteten

Automatiser trivielle og gentagne opgaver, så du kan fokusere på at pleje kunderelationer.

Føre an med et godt eksempel

Vær leder i enhver branche indenfor kundeservice ved at forbedre kundetilfredshed, svartider og produktivitet.

5 star rating

Højeste sikkerhedsstandarder

LiveAgent tilbyder topmoderne sikkerhedsstandarder med den seneste compliancee. Din private kommunikation er sikker og krypteret, placeret inden for EU, amerikanske eller asiatiske datacentre, baseret på dine præferencer. LiveAgent er også fuldt ud GDPR-kompatibel og følger den seneste bedste retspraksis i SaaS -branchen.

Effektiv ressourceforvaltning

Finansielle og menneskelige ressourcer er en af ​​de vigtigste dele af enhver non-profit organisation. Spild aldrig dine frivillige eller deltageres tid ved at håndtere flere e-mail-indbakker eller andre kanaler, og invester det snarere i at bringe virkningen af ​​dine projekter til en større skala. At stole på LiveAgent kan give et betydeligt skub fremad for ydeevnen og succesen for din vision.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Kundesupport tilbydes 24/7/365

Forretningspartnere og kunder ønsker straks at have adgang til oplysninger om projekterne, økonomiske bidrag eller virkningerne af dine aktiviteter, uanset tidspunkt, dag eller placering. Oprettelse af en nem, men alligevel utrolig værdifuld kundeportal med ofte stillede spørgsmål, communityfora eller flere forskellige kategorier og artikler kan hjælpe dem med at få de rigtige oplysninger hele tiden. Dette sparer også dine medarbejderes tid, da kunderne har mulighed for at lede efter svarene på egen hånd. 

Se, hvorfor virksomheder vælger LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Den mest overkommelige helpdesk-løsning

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Spar mere med LiveAgent

Find ud af, hvordan du sparer penge med vores prisberegner, og vælg det rigtige helpdesk-system til dit kundesupportteam.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvorfor skal en uddannelsesinstitution bruge help desk-software?

Helpdesk-software til en uddannelsesinstitution hjælper dem med at løse problemer og forespørgsler, samtidig med at de giver studerende og fakulteter let adgang til deres oplysninger.

Related Articles to Uddannelses-NGO
Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.

Gå hånd i hånd med dine kunder

LiveAgent er en effektiv løsning til kundeservice, som har modtaget positiv feedback fra en række virksomheder og deres medarbejdere. Produktet er nemt at bruge og tilbyder mange funktioner, herunder rapportering og integration med sociale medier og telefoner. LiveAgent har hjulpet virksomheder med at øge kundetilfredsheden og salget, reducere responstiden på e-mails og chatte med kunder. Den overlegne løsning er prisbillig og professional, og anbefales af brugere i forskellige brancher.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Skab fantastiske kundeportaler, vidensbaser og komplekse IVR-træer. Filtrer billetter efter tags, afdelinger, problemer eller kommunikationskanaler. Tildel og overfør automatisk billetansvar til agenter eller afdelinger. Organiser, overfør og løs kundeforespørgsler fra et centraliseret dashboard. Alt sammen med LiveAgent.

Lad os løfte kunde omhu sammen

Artiklen præsenterer en omnichannel helpdesk-software til virksomheder, som fokuserer på at øge agentproduktiviteten og kundefastholdelsen. Softwaren tilbyder over 180 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer til alle brancher og virksomheder i alle størrelser. Der tilbydes en 7- eller 30-dages gratis prøveperiode uden opsætningsgebyr eller kreditkort, og der er også sociale medie integrationer og andre produktivitetsværktøjer.

LiveAgent tilbagekaldssoftware er en alt-i-en-løsning, der også inkluderer et callcenter. Vores tilbagekaldsløsning har alle de nødvendige funktioner. Prøv det gratis.

Forbedre tilfredsheden med tilbagekaldssoftware

LiveAgent er en effektiv løsning til kundeservice, ifølge en række kunder. Det forbedrer kommunikationen med kunder, øger salg og kundetilfredshed. LiveAgent hjælper også med at yde præcis og hurtig support, tilbyder nyttige rapporteringsfunktioner og er nemt at bruge. Derudover er LiveAgent pålidelig og tilgængelig til en rimelig pris for enhver onlineforretning.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo