Den rigtige pasform til soloforretninger

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & kan tilpasses til dine behov.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30 %

Generer mere omsætning

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97 %

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Øg kundeværdien

Få mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Business background

Helpdesk-software til soloprenører

Udvid din solo- og freelancevirksomhed med LiveAgent, den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Bliv tættere på dine kunder og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Helpdesk-software til soloprenører
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Udnyt multikanal kundeservice

Enkeltpersoner kan for det meste drage fordel af den indbyggede billetsoftware inde i LiveAgent, som fuldt ud erstatter den måde, de administrerer deres e-mails på. Fuld kontrol over e-mailhistorik, ubegrænset lagerplads og 100vis af andre funktioner såsom regler og automatisering, der gør dit liv lettere. Glem ikke, tid er penge.

Få det bedste overblik over din kommunikation

Med strømlinet kommunikation på ét sted er det meget nemt at tjekke den tidligere samtalehistorik. Kan du ikke huske, hvad adressen eller de aftalte betingelser var? betyder ikke noget! Med LiveAgent kan du tydeligt se al information fra tidligere.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organiser dine professionelle og private projekter

Søg aldrig efter gamle e-mails igen. Freelancere er i stand til at bruge kompleksiteten af LiveAgent-dashboards til separate projekter/klienter, kundeportal for information om deres tjenester og live chat-software til direkte forespørgsler. Du skal ikke bruge utallige timer på kommunikation, du skal bruge det på de timer, du fakturerer.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Glade kunder er de bedste kunder

Hvordan vil din freelancevirksomhed drage fordel af at bruge LiveAgent?

Hvordan vil din freelancevirksomhed drage fordel af at bruge LiveAgent?

Streamline beskeder

Streamline alle dine supportanmodninger fra e-mail, sociale medier, telefon og livechat til én indbakke og administrer hver forespørgsel med lethed.

Streamline beskeder

Prioriter dit arbejde

Deleger hverdagsagtige og gentagne opgaver til din helpdesk-software, så dine agenter kan fokusere på at pleje kunderelationer.

Prioriter dit arbejde

Kundesupport døgnet rundt

Reducer antallet af indgående supportbilletter ved at tilbyde en omfattende selvsupportportal, der er tilgængelig 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Omni-channel helpdesk-software

Udnyt LiveAgents native multikanal-tilgang, giv fremragende kundeservice på tværs af alle større kommunikationskanaler og automatiser dine gentagne opgaver. Mist aldrig en e-mail eller glem at svare. Opret kundeprofiler og indsaml yderligere oplysninger om dine kunder direkte i LiveAgent.

Luk flere tilbud i realtid

Glem alt om at integrere tredjeparts livechatsoftware med din LiveAgent-helpdesk. Livechat er en indbygget del af LiveAgent med avancerede automatiseringsfunktioner såsom pre-chatformularer og inkluderer også vedhæftede filer, tilfredshedsundersøgelser , og komplet tilpasning. Skab et unikt look baseret på dine præferencer og designsprog.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Hold kontakten selv på farten

Bruger du meget tid væk fra din computer og har brug for at holde styr på din kommunikation med kunder på farten? LiveAgent tilbyder indbyggede applikationer til både iOS- og Android-enheder.

Gennemsigtige og overkommelige priser

Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 14-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner. Hvad venter du på? Begynd at øge svarhastighederne i dag!

$15 måned

Supportsag

  • Ubegrænset billethistorik
  • Ubegrænsede e-mailadresser
  • Avanceret rapportering
  • Kundeportal + forum
$29 måned

Ticket+chat

  • Alt i Ticket, plus:
  • Ubegrænsede chatknapper
  • Styring af feedback
  • Overvågning af besøgende i realtid
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 chatknap
  • 1 telefonnummer
  • 1 e-mailadresse

Spar meremed LiveAgent

Opdag, hvordan du sparer mere økonomi med vores prisberegner, og vælg det rigtige helpdesk-system til dit kundesupportteam.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvorfor er kundeservice nødvendig for soloprenører?

I dag kontakter kunderne brands gennem forskellige platforme, og de forventer at få et hurtigt svar. Hvis du undlader at gøre det, risikerer du at tabe til en konkurrent. Derfor er det afgørende at yde fremragende support til hver kundeinteraktion .

Hvorfor skal soloprenører bruge kundeservicesoftware?

Kundeservicesoftware, såsom LiveAgent, giver dig mulighed for at besvare alle kundeforespørgsler uden at skifte mellem platforme. Som et resultat kan du håndtere alle kundeproblemer fra ét sted uden at ansætte kundeservicerepræsentanter. Desuden forbinder softwaren , automatiserer og leverer løsninger til gentagne forespørgsler, som kan bremse dit arbejde.

Hvad er fordelene ved LiveAgent for solopreneurs?

Fordelene ved LiveAgent for solopreneurs er øget omsætning, kundefastholdelse, kundetilfredshed, ROI, konkurrentfordele og mere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo