Den rigtige pasform til soloforretninger

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & kan tilpasses til dine behov.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30 %

Generer mere omsætning

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97 %

Forbedre tilfredsheden

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Øg kundeværdien

Få mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Business background

Helpdesk-software til soloprenører

Udvid din solo- og freelancevirksomhed med LiveAgent, den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Bliv tættere på dine kunder og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Udnyt multikanal kundeservice

Enkeltpersoner kan for det meste drage fordel af den indbyggede billetsoftware inde i LiveAgent, som fuldt ud erstatter den måde, de administrerer deres e-mails på. Fuld kontrol over e-mailhistorik, ubegrænset lagerplads og 100vis af andre funktioner såsom regler og automatisering, der gør dit liv lettere. Glem ikke, tid er penge.

Få det bedste overblik over din kommunikation

Med strømlinet kommunikation på ét sted er det meget nemt at tjekke den tidligere samtalehistorik. Kan du ikke huske, hvad adressen eller de aftalte betingelser var? betyder ikke noget! Med LiveAgent kan du tydeligt se al information fra tidligere.

The best overview of the communication
Organize your projects

Organiser dine professionelle og private projekter

Søg aldrig efter gamle e-mails igen. Freelancere er i stand til at bruge kompleksiteten af LiveAgent-dashboards til separate projekter/klienter, kundeportal for information om deres tjenester og live chat-software til direkte forespørgsler. Du skal ikke bruge utallige timer på kommunikation, du skal bruge det på de timer, du fakturerer.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvordan vil din freelancevirksomhed drage fordel af at bruge LiveAgent?

Streamline beskeder

Streamline alle dine supportanmodninger fra e-mail, sociale medier, telefon og livechat til én indbakke og administrer hver forespørgsel med lethed.

Prioriter dit arbejde

Deleger hverdagsagtige og gentagne opgaver til din helpdesk-software, så dine agenter kan fokusere på at pleje kunderelationer.

Kundesupport døgnet rundt

Reducer antallet af indgående supportbilletter ved at tilbyde en omfattende selvsupportportal, der er tilgængelig 24/7/365.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand

Omni-channel helpdesk-software

Udnyt LiveAgents native multikanal-tilgang, giv fremragende kundeservice på tværs af alle større kommunikationskanaler og automatiser dine gentagne opgaver. Mist aldrig en e-mail eller glem at svare. Opret kundeprofiler og indsaml yderligere oplysninger om dine kunder direkte i LiveAgent.

Luk flere tilbud i realtid

Glem alt om at integrere tredjeparts livechatsoftware med din LiveAgent-helpdesk. Livechat er en indbygget del af LiveAgent med avancerede automatiseringsfunktioner såsom pre-chatformularer og inkluderer også vedhæftede filer, tilfredshedsundersøgelser , og komplet tilpasning. Skab et unikt look baseret på dine præferencer og designsprog.

Do more customer support for less money
Woman responding to text while walking

Hold kontakten selv på farten

Bruger du meget tid væk fra din computer og har brug for at holde styr på din kommunikation med kunder på farten? LiveAgent tilbyder indbyggede applikationer til både iOS- og Android-enheder.

Gennemsigtige og overkommelige priser

Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 14-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner. Hvad venter du på? Begynd at øge svarhastighederne i dag!

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Spar meremed LiveAgent

Opdag, hvordan du sparer mere økonomi med vores prisberegner, og vælg det rigtige helpdesk-system til dit kundesupportteam.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvorfor er kundeservice nødvendig for soloprenører?

I dag kontakter kunderne brands gennem forskellige platforme, og de forventer at få et hurtigt svar. Hvis du undlader at gøre det, risikerer du at tabe til en konkurrent. Derfor er det afgørende at yde fremragende support til hver kundeinteraktion .

Hvorfor skal soloprenører bruge kundeservicesoftware?

Kundeservicesoftware, såsom LiveAgent, giver dig mulighed for at besvare alle kundeforespørgsler uden at skifte mellem platforme. Som et resultat kan du håndtere alle kundeproblemer fra ét sted uden at ansætte kundeservicerepræsentanter. Desuden forbinder softwaren , automatiserer og leverer løsninger til gentagne forespørgsler, som kan bremse dit arbejde.

Hvad er fordelene ved LiveAgent for solopreneurs?

Fordelene ved LiveAgent for solopreneurs er øget omsætning, kundefastholdelse, kundetilfredshed, ROI, konkurrentfordele og mere.

Related Articles to Solo
Ønsker du at migrere dine data fra Drift til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Drift til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2020 og er designet til at yde support i verdensklasse til dine kunder. Der er forskellige betalingsplaner tilgængelige for virksomheder i forskellige størrelser, og migrering af data fra Drift er mulig. Der leveres også en gratis prøveperiode med begrænsede funktioner tilgængelige i hver betalingsplan.

Kunderne forventer personlig, hurtig og kyndig service. LiveAgent er ccm -software, der kan hjælpe dig med at levere det med det samme.

Kundekommunikationsstyringssoftware

En god software til administration af kundekommunikation bør indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement for at støtte omsætningsvækst og rentabilitet. Avancerede CCM-løsninger giver en kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og tillader virksomheder at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid. Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, og det giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Migrer fra Chaport til LiveAgent og begynd at få forretningsfordele.

Flytte fra Chaport til LiveAgent?

LiveAgent og Chaport er helpdesk-software med forskellige funktioner og priser. LiveAgent tilbyder integrationer med Facebook, Twitter, Instagram og Viber, samt en vidensbase, et kundeforum og automatisering og regler. De har også API-funktioner, Interactive Voice Response (IVR), videoopkald og ubegrænset historie, websteder, chatknapper, billetter/mails og optagelse af telefonopkald. De har også Live Chat og Call Center. Chaport tilbyder ikke alle disse funktioner, men har stadig integrationer og en chat-widget i realtid.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

LiveAgent tilbyder fuld flersproget support til mere end 40 sprog, hvilket giver dine medarbejdere mulighed for at besvare kundeforespørgsler på deres modersmål og dine kunder mulighed for at søge hjælp på deres eget sprog. LiveAgent er den bedste servicedesk-software, der giver dig mulighed for at forenkle arbejdsgange og forbedre dit forhold til kunderne, og det tilbyder mere end 179 help desk funktioner og mere end 40 integrationer.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

LiveAgent er et live chat-værktøj med mange funktioner, der er ideel til virksomheder i forskellige størrelser. Der er tre abonnementsplaner til rådighed, Gratis, Medium og Large, der varierer i antallet af emailadresser og live chat-knapper. LiveAgent er en fremragende løsning til Shopify-hjemmesider og har mange funktioner, såsom integreret chatsporing og chathistorik. Det tilbyder også realtidsvisninger af indtastning og onlinebesøgende og er et fuldt udstyret helpdesk-værktøj med intern chat og mere, der kan hjælpe med at støtte og spore dine besøgende i realtid på din hjemmeside. LiveAgent har også en gratis prøveperiode, der ikke kræver kreditkort.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo