Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!
Over 175 funktioner, der letter dit arbejde og gør det mere behageligt.
LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
LiveCall
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
LiveCall tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
LiveCall tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
LiveCall tilbyder Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
LiveCall tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
LiveCall tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
|
LiveCall tilbyder WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
LiveCall tilbyder en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
LiveCall tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
LiveCall tilbyder ikke automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
LiveCall tilbyder ikke API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
LiveCall tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
LiveCall tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
LiveCall tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Gå et skridt videre med din supportdesk med e-mails, live chat, sociale medier og vidensbase.
Giv dine kunder flere muligheder for at kontakte dig og omdanne dem til betalende kunder. Du får alt dette til en pris, der ikke ødelægger dit budget.
Live chat giver dig den hurtigste måde for dine kunder at kontakte dig på. Du kan øge antallet af konverteringer og omdanne side-besøgende til betalende kunder.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Kan du følge med?
Call center er nemt at konfigurere og nemt at bruge. LiveAgents interface vil nemt guide dig gennem hele processen. Kontakt dine kunder via browser, telefon eller andet udstyr, efter eget valg.
LiveAgent klarer det hele, så der ikke er behov for tredjemandsudbydere. Du kan fokusere på det vigtige og yde support – uden yderligere besvær.
Hvis du giver dine kunder og agenter flere muligheder, betyder det ikke, at du skal betale en overpris. LiveAgent har tre gode betalte planer, der er spækket med de bedste værktøjer og funktioner for at yde kundesupport.
Hvis du vil, kan du altid købe separate funktioner uden at betale for meget for dem. Klik nedenfor og se mere.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.