Føler du dig overvældet af kundeforespørgsler? Kundeportal software fra LiveAgent er her for at hjælpe dig med at lette din billetbelastning og opretholde den bedste kvalitet af din kundeservice. Kom godt i gang med LiveAgent og reducer omkostningerne for din kundekommunikation, ved at skabe en fuldt udstyret kundeportal, der kan hjælpe dig med at løse de fleste problemer via artikler, forum, ofte stillede spørgsmål og mere. Prøv det gratis i dag!
LiveAgent er ikke kun en fuldt udstyret kundeportal software, det er en fuldt udstyret helpdesk-software med alle de vigtige funktioner, du har brug for. Brug vores multi-vidensbase, forum, ofte stillede spørgsmål, artikeleditor og andre funktioner, der kan hjælpe dig med at bygge en fantastisk portal. Sammen med vores multi-kanal billettering og integrationer, kan du få en komplet helpdesk-løsning til en god pris.
Kundeportalsupport portaler gør det muligt for brugere at finde hjælp på egen hånd, få adgang til tidligere billetter, vidensbase, et forum og indsende feedback. Selvbetjeningsressourcer, såsom vidensbaseartikler, forumtråde eller andet kan frigøre dine agenter til at fokusere på mere presserende problemer. Gør brug af vores kundeportal software for at dele meddelelser, noter og forbedre din agents produktivitet med det samme.
LiveAgent-klientportalen indeholder en vidensbase, forum og kundefeedback, der kan oprettes og implementeres meget hurtigt.
Opret en klientportal og dens visuelle elementer med et par klik. Opret vidensbaser og skab et forum, så dine kunder kan hjælpe sig selv og diskutere nye funktioner eller forslag til forbedringer.
Se, hvordan en kundeportal fra LiveAgent kan hjælpe dig med at spare tid og mindske dine helpdesk-omkostninger i det lange løb.
En omfattende kundeportal med alt, hvad dine kunder og agenter har brug for – videnbaseartikler, forumindlæg og feedbackfunktioner. Brug alle redskaber til din rådighed, for at yde den bedste support. Læs mere om kundeportal.
En vidensbase er dit vigtigste værktøj for at yde kundeservice. Du kan fylde den med artikler og kategorier, besvare hyppige spørgsmål med en enkelt tekstlinje og meget mere. Læs mere om vidensbase.
Forum giver dine kunder mulighed for at hjælpe hinanden ved at besvare hinandens spørgsmål, mens din agent kan hjælpe til eller tage en pause. Du kan også bruge det til nemt at oprette billetter til mere omfattende problemer. Få flere oplysninger om forum.
Lad dine kunder sende dig feedback og forslag. Opret og placer en feedback-knap på din hjemmeside og lad kunderne fortælle dig, hvad de synes. Brug oplysningerne til at forbedre din service. Få flere oplysninger om feedback-knap.
Tid er penge og derfor er LiveAgent en af softwareløsningerne med den nemmeste implementeringsproces. Tag et kig på vores demo og se, hvordan du kan oprette din kundeportal på et par minutter. Vi guider dig gennem hele processen.
Den åbenlyse fordel ved en kundeportal er at levere effektiv selvbetjening til dine kunder. LiveAgents dedikerede kundeportalløsning giver dig dog også mulighed for at oprette intern vidensstyring til dine agenter. Samlet set skaber det bedre teaminteraktioner og gør kommunikationen på arbejdspladsen enkel og effektiv, takket være nem problemsporing.
Vi vil ikke give dig begrænsninger, når det kommer til at tilpasse din kundeportal. Tilføj dit logo og match dit branding, når du har brug for det, takket være vores tilpasningsmuligheder. Du kan tilføje integrationer via simple kodetilføjelser, eller lade din kundeportal være. Valget er dit, og LiveAgent vil ikke stå i vejen for dig.
Nogle problemer skal blot løses via ordentlig kommunikation og du kan bruge en simpel formular til at indsende billetter. Hver gang kunderne bruger deres kontaktformular, gemmer vores interne CRM-funktioner dataene, og vores billettering giver dig mulighed for at håndtere eventuelle forespørgsler direkte fra din indbakke. Forbedre din kundeportalservice med en effektiv billetformular for en nem problemløsning.
LiveAgents kundeportalsoftware kan integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.
“Kontakt hver kunde med henblik på at hjælpe ham eller hende med at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Salgschef
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.