Undgå at levere dårlig kundesupport ved at lade dine kunder bedømme løsningerne og svarene fra din kundesupport . Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle handle i overensstemmelse hermed. Brug “Ranking”-funktionen i LiveAgent.


Dine kunder kan give feedback om deres supportoplevelse ved at vurdere deres kommunikation med en kunderepræsentant. Tillad klienter at bedømme agenters chat og e-mail-svar direkte gennem din kundeservicesystemsoftware.
Oversigt over agentrangering
LiveAgents ticket management softwaretilbyder en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kunders kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.

Ved at lære mere om dine agenter kan du belønne dine bedste agenter og støtte dem, der ikke præsterer i øjeblikket. Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle derefter. Udnyt “Ranking”-funktionen i LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Vidensbaseressourcer
Få flere oplysninger
Detaljeret Help Desk-funktionsoversigt
LiveAgent er en helpdesk-software med mange funktioner, herunder billetteringssystem, automatisering og live chat. Det forbedrer kundesupport på alle kanaler.
Et Dybt Dyk ned i Billetteringssoftware
Billetteringssoftware som LiveAgent hjælper virksomheder med at effektivisere kundeforespørgsler. Det tilbyder avancerede funktioner og problemfri kommunikation.
LiveAgent: Billettering Software Demo
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder priser, funktioner og integrationer for deres VoIP-partnere. De har et akademi, blog og skabeloner tilgængelige.