Søger du et Gmail alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Gmail-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Er du træt af din webmail?

Det er vist sikkert at sige, at Gmail er en af ​​de mest populære og mest brugte e-mail-tjenester. Vi har alle vænnet os til den gratis lagerplads, Un-send-knappen samt de yderligere nyttige funktioner såsom snooze, tags eller mapper. Vi vil gå så langt som til at sige, at Gmail er den perfekte e-mail-løsning for privatpersoner. Det sørger for, at alting er ordentligt og organiseret.

Men når det kommer til at bruge Gmail til virksomheder – specifikt til kundesupport, er der nogle få begrænsninger. Desværre understøtter Gmail ikke en universel indbakke med multikanal-integrationer eller en multi-agent dashboard-oversigt. Disse er begge væsentlige funktioner i kundeservice. Hvis du leder efter et Gmail-alternativ til din supportafdeling, er LiveAgent måske den rigtige løsning for dig.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Importer dine e-mails til LiveAgent og drag fordel af vores
multi-kanal kundeserviceløsning

Kraftige helpdesk-funktioner

Som et alternativ til Gmail, bør du overveje LiveAgent. LiveAgent har over 179 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer. Udnyt vores kraftfulde analyse- og rapporteringsfunktioner, gamification-funktioner eller indbyggede vidensbase.

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Implementer en universel indbakke i din virksomhed og få disse fordele:

Øget kundetilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Forbedret produktivitet for dine agenter

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Kontaktpunkter

Dit supportteam kan håndtere alle kundeanmodninger fra flere kanaler på ét sted.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Udnyt kraften fra en universel indbakke

Den ideelle kundeservicesoftware bør være gennemsigtig og let tilgængelig for alle agenter i din afdeling. Det bør understøtte multikanalintegrationer og give yderligere helpdesk-funktioner såsom automatisering. Den universelle indbakke fra LiveAgent gør netop det.

LiveAgents universelle indbakke er en smartere version af din nuværende e-mail-indbakke. Det giver dig mulighed for at sende og modtage beskeder fra flere kanaler, såsom e-mail, live chat, sociale medier eller endda tale- og videoopkald. Det eliminerer behovet for kontodeling og enhedsovervågning. Alle nye billetter flyttes automatisk ind i LiveAgent-dashboardet og kan ses og besvares af alle agenter.

Den universelle indbakke giver dig mulighed for at tilføje tags, påmindelser, interne noter, automatisere billetter til afdelinger eller specifikke agenter og meget mere. Hvis du leder efter et Gmail-alternativ til din virksomhed, så overvej LiveAgent.

Udnyt den hybride billetstrøm

Hvis du leder efter et Gmail-alternativ til din virksomhed, så overvej LiveAgent. LiveAgent bruger hybrid billetstrøm, som er en vigtig funktion i kundesupport, fordi det øger agentens produktivitet. Den hybride billetstrøm får alle billetter til at se ens ud, uanset hvilken kommunikationskanal de blev modtaget fra. Billetstrømmen giver dig mulighed for at følge dine kunders rejse gennem forskellige kanaler, men altid forblive i den samme hybridbillet. På denne måde har du alle vigtige oplysninger om dine kunder og deres problemer lige ved hånden.

Ticketing in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Automatiser opgaver for at spare tid

Automatisering er en vigtig funktion for kundesupport, fordi det sparer en masse tid. Det giver dig mulighed for at automatisere almindelige opgaver, oprette arbejdsgange eller unikke automatiseringsregler i henhold til dine forretningsbehov.

For eksempel kan automatiseringsregler automatisk tildele billetter (på ethvert trin) til individuelle agenter eller afdelinger. Du skal bare vælge en “trigger”, og reglen vil blive udført. I LiveAgent kan automatiseringsregler være baseret på enhver billetparameter, begivenhed eller tidstilstand.

Beslut om LiveAgent er et godt Gmail-alternativ for dine virksomheder med vores gratis 14-dages prøveperiode. Intet kreditkort påkrævet.

Giv din kundeservice et boost

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til Gmail. Slut dig til virksomheder som Yamaha, BMW, Huawei og Oxford University for at levere kundeservice i verdensklasse. Med LiveAgent er det nemt. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Intet kreditkort påkrævet.

LiveAgent sletter tilbageslag for kundeservice

12% af amerikanerne siger, at deres største frustration med kundeservice er “manglende hastighed. Statista

72% af forbrugerne synes, at det at skulle forklare deres problem til flere mennesker som dårlig kundeservice. Dimensional Research

Kundeafgang

En tredjedel af forbrugerne siger, at de ville overveje at skifte virksomhed efter blot et enkelt tilfælde af dårlig kundeservice. American Express

72% af forbrugerne siger, at når de kontakter kundeservice, forventer de, at agenten “ved, hvem de er, hvad de har købt og har indsigt i deres tidligere engagementer.” Microsoft

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

Vil du sammenligne os med forskellige løsninger?

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os her? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

Related Articles to Gmail alternativ
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

Oplev LiveAgents omfattende multikanals helpdesk-software med avancerede funktioner som billetadministration, agent-kollisionsdetektion, automatiseret billetfordeling og meget mere. Ideel til virksomheder af alle størrelser. Besøg nu for at optimere din kundesupport!

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

Giv fremragende kunde service

Effektiv kundesupport med LiveAgent! Alt-i-en helpdesk-software, 30 dages gratis prøveperiode, ingen kreditkort. Start nu!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integrationer

Maksimer din kundeservice med LiveAgents integrationer. Udforsk VoIP, CRM og mere for forbedret effektivitet og tilfredshed. Prøv gratis!

Læs succeshistorier om virksomheder, der forbedrede kundeservice, tilfredshed og vækst med LiveAgent. Start din gratis prøve i dag!

Use case scenarios

Læs succeshistorier om virksomheder, der forbedrede kundeservice, tilfredshed og vækst med LiveAgent. Start din gratis prøve i dag!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x