Se dine personlige statistikker, f.eks. Hvor længe du har været online, hvor mange beskeder du har reageret på og masser af andre nyttige data. Benchmark dig selv med andre i din kundesupport.
Se, hvem der slår dig i hvilken metric, og hvem der er den højest placerede Agent, der er logget ind i dag. Beløn dine agenter baseret på denne statistik, sæt interne mål, og se, hvem der præsterer i overensstemmelse hermed.
Vis statistik for (muligheder):
- I dag
- I går
- Denne uge (Man-Søn)
- Sidste uge (Man-Søn)
- Sidste 7 dage
- Sidste 30 dage
- Sidste 90 dage
- Denne måned
- Sidste måned
- I år
- Sidste år
- Når som helst
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Leaderboard for (muligheder):
- Niveauer
- Emblemer
- Arbejdstid
- Salg
- Svar
- Opkald
- Chat beskeder
- Chats
- Ikke rangeret
- Belønninger
- Negative anmeldelser
Leaderboard eksempler
LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.
LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.
Vælg det rigtige system til din virksomhed med anmeldelsesplatforme og gratis demo-prøver. LiveAgent tilbyder help desk software med automatisering af e-mails og integreringer for forbedret konvertering. Brug automatiserede e-mails som velkomstmails, feedback-e-mails og særlige tilbud, men vær opmærksom på at undgå for meget automatisering.