Se dine personlige statistikker, f.eks. Hvor længe du har været online, hvor mange beskeder du har reageret på og masser af andre nyttige data. Benchmark dig selv med andre i din kundesupport.

Se, hvem der slår dig i hvilken metric, og hvem der er den højest placerede Agent, der er logget ind i dag. Beløn dine agenter baseret på denne statistik, sæt interne mål, og se, hvem der præsterer i overensstemmelse hermed.
Vis statistik for (muligheder):
- I dag
- I går
- Denne uge (Man-Søn)
- Sidste uge (Man-Søn)
- Sidste 7 dage
- Sidste 30 dage
- Sidste 90 dage
- Denne måned
- Sidste måned
- I år
- Sidste år
- Når som helst
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Leaderboard for (muligheder):
- Niveauer
- Emblemer
- Arbejdstid
- Salg
- Svar
- Opkald
- Chat beskeder
- Chats
- Ikke rangeret
- Belønninger
- Negative anmeldelser
Leaderboard eksempler
Opgivne opkaldsrater for callcenter – hvad de er & hvorfor er de vigtige
Få en GRATIS prøveperiode for LiveAgent. Kontakt os via chat, opkald, videoopkald, kontaktformularer, feedback eller sociale medier.
Én universal indbakke gør kommunikation nemmere. Værktøjer som Asana og LiveAgent hjælper med strømlinet kommunikation. Virksomhedskultur er vigtig for medarbejderfastholdelse. Google Docs og videoer hjælper med at kommunikere kerneværdier. Tjek medarbejdernes arbejdsmiljø og planlæg fjernonboarding for holdbarhed. Sikre dig, at medarbejderne har nødvendige enheder og adgang til internettet. Yd teknisk support for at undgå forhindringer.
Customer service Benchmark Report
Knowledge base, customer portal, social media, call center, customer service, help desk, and live chat statistics, benchmarks, and preferences.