LiveAgent er forpligtet til privatliv, sikkerhed, overholdelse, og gennemsigtighed. Denne tilgang omfatter understøttelse af vores kunders overholdelse af EU’s databeskyttelseskrav, herunder dem, der er angivet i den generelle databeskyttelsesforordning (“GDPR”), som trådte i kraft den 25. maj 2018.
Læs mere om LiveAgents GDPR-overholdelse.
Dåsebeskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål, der kan spare tid og eliminere gentagelse i kundeforespørgsler. LiveAgent tillader en ubegrænset mængde af dåsebeskeder og søgeordrelaterede meddelelser samt at tilpasse beskeder. Dette kan give hurtigere og mere effektiv kundeservice og teknisk support. LiveAgent tilbyder også en række funktioner og integrationer til at hjælpe med at forbedre kundesupporten og salget for virksomheder i forskellige brancher.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er en hjælpdesk-software til SMB'er, der kan forbedre din virksomhed ved at reducere svartider og billetvolumen og øge kundetilfredsheden. Programmet tilbyder en gratis prøveperiode på 7 eller 30 dage uden opsætningsgebyr og kundeservice 24/7. Det er også tilgængeligt for Edu & NGO-institutioner, regnskabs- og juridiske virksomheder og soloprenører samt underholdningsvirksomheder. LiveAgent er den mest anmeldte hjælpdesk-software til SMB i 2019 og kan hjælpe med at generere mere omsætning og øge kundeværdien.
LiveAgent er en kundesucces-software, der hjælper virksomheder med at forbedre kundeoplevelsen og fastholde kunder. Programmet har flere avancerede funktioner, herunder styring af serviceleveranceaftaler, integration med sociale medier og automatiseret routing. LiveAgent tilbyder også en selvbetjeningsportal samt gratis prøveperiode. Virksomheder, der migrerer fra andre billetselskaber, bør overveje LiveAgent, som er prisværdigt og har en samlet brugervurdering på 4,7 ud af 5 på Capterra.