En overvågningslog er en kronologisk mængde poster, der fremlægger dokumentation for aktiviteter, der er blevet udført af support agenter.

Overvågningslog sporer automatisk handlinger som:
- Bruger – Ændret tilstand
- Bruger – logget ind
- Bruger – Logget ud
- General Action
- Bruger – Ser på billetten
- Bruger – Efterlod billet
- Billet – Status
- Billet – Besked
- Billet – Intern Besked
- Billet – Arkiver
- Billet – Overfør
- Billet – Systemmeddelelse
- Billet – Tags ændret
- Billet – Talebesked
- Ticket – Besked
- Billet – Rangering
- Billet – Split
- Billet – Andet
- Billet – Ring til
- Billet – Chat
- Billet – Facebook
- Billet – Videresend
- Billet – Vidensbase
- Billet – Offline
- Billet – Tweet
- Billet – Split
- Billet – Tencent
- Billet – Weibo
Overvågningslog brugerdefineret filter
Brug brugerdefineret filter til kun at vise bestemte handlinger eller vælg agent, afdeling, tidsramme for at hente specifikke data.

Something fishy going on?
Check your audit log for a chronological list of events/actions taken by your agents. Try it today. No credit card required.
Vidensbaseressourcer
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!