Partnere
Hvad er Webflow?
Det er en platform til at bygge websteder, der ikke kræver brug af kode. Det gør det nemt at bruge for både begyndere og avancerede brugere. Webflow understøtter responsive hjemmesider og genererer kode, mens du designer hjemmesiden via deres grænseflade. Opret fantastiske websteder til virksomheder, blog, portfolio eller universitet.
Hvordan kan du bruge Webflow?
Ønsker du at promovere din virksomhed online? Begynd at bruge Webflow og opret dit drømmewebsted med deres fantastiske editor. Du behøver ikke at lære at kode, bare byg som du synes det skal se ud, og så er du oppe at køre. Webflow er ideel til at skabe websteder til de fleste almindelige formål, såsom en virksomhed, blog eller onlinebutikker.
Sørg for at give dine kunder præcis det, de leder efter, med din fantastiske hjemmeside. Det bedste er, at du kan bruge LiveAgent til at håndtere din kundesupport takket være live chat og flere værktøjer.
LiveAgent’s live chat widget gør det nemt for dine kunder at få svar på deres spørgsmål. Desuden kan den øge dine salgsmuligheder takket være dens lette tilgængelighed. Kunder der browser kan bruge det og stille spørgsmål om ethvert produkt, de ønsker, hvilket betyder, at du kan udføre din magi og overbevise dem om dets kvaliteter.
Livechatten er også fuldt udstyret for at gøre dit arbejde lettere i mange henseender. Tag et kig på funktioner såsom indtastning i realtid view , der lader dig se, hvad dine kunder skriver, før de trykker på send, eller proaktive chatinvitationer, hvor besøgende kan bemærke dig på webstedet. live chat widget er også blandt de hurtigste tilgængelige chat-widgets – med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Se sammenligningen her.
Hvad er fordelene ved at bruge Webflow?
- Avanceret website builder
- Ingen kodning påkrævet
- Understøtter responsive hjemmesider
- Nøjagtighed mellem mockups og live sites
Get more sales with LiveAgent live chat
Place a chat button on your website and provide guidance and support for your visitors today
Sådan integreres Webflow med LiveAgent
Integration af LiveAgent live chat-widgetten på dit Webflow-websted er en nem proces, der kan gennemføres på få minutter. Du skal bare integrere koden og gemme den på din hjemmeside. Følg vejledningen nedenfor for at lære, hvordan du gør det.
- Ny til Webflow? Gå over til deres hjemmeside og begynd at oprette din hjemmeside i dag. Det er gratis, men du skal bruge en betalt plan for at integrere chat-widgets senere. Når du er blevet fortrolig med grænsefladen og gør dit websted klar til at gå live, skal du gå videre til næste trin.

- Nu vil du lære, hvordan du opretter en chat-knap i LiveAgent. Åbn din LiveAgent-konto (eller start din gratis 14-dages prøveperiode, hvis du ikke har en), og gå til Konfiguration > Chat > Chatknapper, og klik på den øverste Opret knap.

- Sørg for at gennemse chat-knapgalleriet og vælg den rigtige knap til dit websted. Du kan tilpasse den og vælge mellem flere muligheder – boble-, side-, hjørneknapper og mere. Der er også en mulighed for at uploade dit eget knapdesign fra et billede eller HTML. Det er dit valg.

- Når du er færdig med at vælge et design, skal du så konfigurere knappen. Giv knappen et særskilt navn, vælg den afdeling, der er ansvarlig for chats, og vælg et sprog. Gennemse derefter de andre indstillinger på siden og tilpas knappen efter din smag. Det er nemt at gøre det. Når du er færdig, gem knappen eller test den først for at se, om den lever op til dine standarder.

- Gå nu over til integrationssektionen af chat-knappens konfiguration. Du kan se det i venstre panel. Når du er der, skal du kopiere koden og gå over til din Webflow-sideeditor.

- I Webflow-editoren skal du gå til venstre panel og klikke på Sider. Vælg den side, hvor du vil placere din LiveAgent live chat-knap, og rul ned, indtil du ser indstillingen Custom Code. Indsæt knappen i din kode og Gem. Du er færdig.

Nu er du klar til at besvare alle indkommende kundespørgsmål og forespørgsler med forbløffende hastighed. Ønsker du at lære mere om at yde live chat support? Kig på LiveAgent Academy-artikler for at lære, hvordan du reagerer på kunder problemer med lethed.
Frequently asked questions
Hvad er Webflow?
Med dette webside building værktøj, kan du oprette din egen hjemmeside uden at skulle skrive nogen kode. Derfor er det nemt at lære og bruge både af begyndere og avancerede brugere. Hjemmesider kan designes via Webflow-brugergrænsefladen, som genererer kode, mens du designer den.
Hvordan kan du bruge Webflow?
Kom godt i gang med Webflow og opret dit drømmewebsted. Der er ingen grund til at lære at kode; bare byg som du synes det skal se ud, og så er du oppe at køre i løbet af nul komma nul. Med WebFlow kan du oprette websteder til en række forskellige formål, herunder forretning, blogs og e-handel. Derefter kan du placere en LiveAgent live chat-knap og give besøgende på webstedet en hurtig kommunikationsmetode.
Hvad er fordelene ved at bruge Webflow?
- Avanceret webside builder
- Ingen kodning påkrævet
- Understøtter responsive websteder
- Nøjagtighed mellem mockups og live-websteder
Hvordan integrerer man LiveAgent med Webflow?
- Gå til LiveAgents konfiguration > Chat > Chatknapper og Opret en ny chatknap.
- Kopiér chatknappens kode fra Integrationssektionen
- Indsæt koden i dit Webflow-webstedskode
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
En agentsvarskabelon er et foruddefineret svar, som en agent kan bruge til at besvare en kundeforespørgsel og kan tilpasses den konkrete sag og situation. LiveAgent tilbyder ubegrænset antal skabeloner, som kan tilpasses og redigeres i agentskærmen under fanen 'Konfigurationer'. Agent underskrift kan tilføjes til dåsesvar og skabeloner.
LiveAgent tilbyder "altid på" kundeservice på sociale medieplatforme som Facebook, Messenger, Twitter, Instagram, Viber og WhatsApp med integrationer, der sparer tid og muliggør realtidsrespons. Integrationer med Viber og WhatsApp giver også mulighed for massebeskeder. LiveAgent's software bidrager til hurtig og proaktiv kundeservice, højere kundetilfredshed og stærkere brand tilstedeværelse. Twitter er vigtig for virksomheder, da det kan føre til negative oplevelser, som kan spredes hurtigt gennem sociale medier. LiveAgent hjælper med at håndtere tweets på en effektiv måde og muliggør også statistikresearch af Twitter-brugerne. Virksomheder kan også drage fordel af brugernes adfærd på sociale medieplatforme ved at bruge LiveAgent's statistikker.
Teksten præsenterer forskellige softwareprogrammer, der er designet til at tilbyde kundeserviceløsninger og vidensbasestyring. LiveAgent og Apptivo er begge billigere alternativer, mens Stonly er mere innovativ og har flere funktioner, men også dyrere. Der er også oplysninger om oprettelse af en konto og webstedets brug af cookies.