Partnere
Hvis du vil tilføje en af vores chatknapper til dit Joomla websted, kan du gøre det ved at indsætte knapkoden i din Joomla-sidefod. Følg blot disse trin:
- Gå til dit LiveAgent-dashboard
- Gå til konfiguration. Klik på chat og derefter på chatknapper.
- Klik på rediger på den knap, du vil bruge, og kopier integrationskoden
- Gå derefter over til din Joomla skabelonmanager
- Klik på skabelonen, der er indstillet som standard for ‘websted’
- Klik på ‘Rediger hovedsideskabelon‘, og indsæt knapkoden til den viste HTML-kode. Indsæt det over </body> tag:

- Klik på Gem.
Nu hvor dit websted er integreret, vises LiveAgent-knappen i henhold til dens indstillinger (venstre, højre, nederst, offline, online):

Hvad er Joomla?
Joomla er et gratis og open source content management system (CMS) til udgivelse af webindhold. Det er det ideelle software til små virksomheder, NGO’er, non-profitorganisationer, statslige organisationer og store virksomheder. I øjeblikket er Joomla vært for næsten 2 millioner aktive websteder.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgents Joomla-integration giver dig mulighed for at placere live chat knapper på dine Joomla-websteder.
Frequently asked questions
Hvad er fordelene ved at bruge Joomla?
- meget indstillelig - forskellige skabeloner - nyttige extensions - SEO-funktioner
Hvordan kan du integrere LiveAgent med Joomla?
1. Gå til konfigurationer fra dit LiveAgent Dashboard 2. Klik på Chat - Chat-knapper 3. Opret en Live Chat-knap, og kopier HTML-koden 4. Indsæt HTML-koden i din Joomla (Rediger hovedsideskabelon - Indsæt - Gem)
LiveAgent Webinar 4: Multi Vidensbase
LiveAgent iOS-app tilbyder virksomheds- og supportløsninger med chat, videoopkald og kontaktformularer for at forbedre kundesupport. Planlæg en demo i dag.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
LiveAgent er et effektivt værktøj til at forbedre kundeservice og kommunikation med kunder. Det hjælper med at kategorisere billetter og øge kundetilfredshed.
Agent rapporter om arbejdstider, kanalrapport, SLA log rapport, tidsrapport, gamification i kundeservice, benchmarks og leaderboards, niveauer, belønninger og badges, kundeportalfunktioner, intern vidensbase, vidensbase, søgewidgets, forbud mod IPs, help desk sikkerhed, totrinsbekræftelse, GDPR, HTTPS-kryptering, password validator og password audit log.