Partnere
Hvad er ExpressionEngine?
ExpressionEngine er et open source og fleksibelt Content Management System (CMS). Det er tilgængeligt for alle, der har brug for et godt CMS til både statiske websteder af dynamiske websteder, der skal håndtere en masse indhold. ExpressionEngine giver brugerne mulighed for at administrere deres hjemmesider uden kodningsviden, men den har også en række funktioner til udviklere, designere og andre, der ønsker at implementere brugerdefinerede koder på deres hjemmesider. Det tilbyder også en række plugins og moduler, søgemaskineværktøjer, spamregistrering, trafikstatistik og andre fantastiske funktioner.
Hvordan kan du bruge ExpressionEngine?
ExpressionEngine er et fleksibelt Content Management System, og det gør det ideelt for både begyndere og professionelle. Alle, der ønsker at bygge et websted med blogs eller andre indholdshubs, kan gøre det. Du kan forhåndsvise og redigere indhold, administrere flere websteder eller tilføje brugerdefinerede koder, når du vil forbedre formålet med dit websted. ExpressionEngine understøtter også plugins og integration med LiveAgents livechat er tilgængelig, hvis du vil tilføje en hurtig kommunikationskanal til din hjemmeside.
LiveAgents live chat-widget er den hurtigste på markedet med chat visning på 2,5 sekunder. Det er også fuldt integreret med vores billetsystem, så du ikke går glip af en enkelt besked. Vores livechat er spækket med nyttige funktioner, der hjælper dig med at komme gennem dagen, hjælper dig med at tiltrække kunder eller løse deres problemer hurtigere.
Kig lige på funktionen proaktive chatinvitationer, der kan hjælpe din chat-widget med at blive bemærket på din hjemmeside. Udnyt en indtastningsvisning i realtid for at se, hvad dine kunder skriver, før de trykker på send. Tilpas dine chatknapper og dit chat-widget-design til matche dit branding.
Hvad er fordelene ved ExpressionEngine?
- Open source og fleksibel
- Ingen kodningsviden nødvendig (men understøtter det)
- En række fantastiske funktioner
- Plugins og moduler til rådighed
Add a live chat widget to your website
Chat with your customers and clients with the fastest live chat widget on the market
Sådan integrerer du LiveAgent live chat med dit ExpressionEngine-websted
Hvis du vil tilføje en af dine chatknapper til dit ExpressionEngine, kan du nemt gøre det ved at indsætte knapkoden i en global sidehoved- eller sidefodsfil. Følg guiden nedenfor for at se, hvor nemt det er.
- Gå til din LiveAgent-konto, og åbn Konfiguration > Chat > Chat-knapper. Klik på knappen Opret (orange knap øverst i afsnittet) for at oprette en ny chatknap til dit ExpressionEngine-websted.

- Vælg nu et chat-knap-design, du kan lide. Der er et bredt udvalg af forskellige chatknaptyper, såsom bobleknapper, sideknapper, hjørneknapper og mere. Du kan også tilføje dit eget brugerdefinerede design i afsnittet Tilpasset ved at tilføje en HTML-kode eller uploade et billede. Vælg et og fortsæt med de næste trin.

- Så kommer konfiguration. Denne sektion vil tage dig igennem alle mulige konfigurationsmuligheder, såsom maksimal kølængde, knapnavn og den afdeling, der er ansvarlig for chatkommunikation. Juster alt efter din smag og klik på Gem nederst, når du er færdig.

- Den sidste del er integrationn. Klik på sektionen Integration i panelet til venstre. Kopiér den genererede kode og placer den i koden på dit ExpressionEngine-websted. Gem ændringerne, og så er du færdig. Nu har du en live chat-knap på din hjemmeside, og du kan begynde at besvare kundeforespørgsler.


Tilføj gerne flere chatknapper til dine andre sider, hvis du har brug for det. Sørg for at gennemse vores akademiside for at lære, hvordan du håndterer kunder via live chat, eller se videoen nedenfor for at lære mere om, hvad LiveAgent kan.
Frequently asked questions
Hvad er ExpressionEngine?
ExpressionEngine Content Management System (CMS) er open source og fleksibelt. Alle kan bruge det, uanset om de vil oprette statiske eller dynamiske websteder, der kræver et fantastisk CMS. Softwaren giver en række nyttige funktioner til webstedsadministratorer, der ikke har nogen kodningsviden, men også for designere, udviklere og folk, der har brug for tilpassede koder, der skal implementeres på deres websteder. Andre funktioner omfatter plugins og moduler, søgemaskineværktøjer, spamregistrering og trafikstatistik.
Hvordan kan du bruge ExpressionEngine?
Med ExpressionEngine kan du administrere dit websted fra både et begynder- og et professionelt perspektiv. En blog eller en anden form for en indholdshub kan føjes til ethvert websted. Når du vil forbedre formålet med dit websted, kan du forhåndsvise og redigere dit indhold, administrere flere websteder og tilføje tilpassede koder. Du kan også integrere LiveAgents livechat i ExpressionEngine for at tilføje en hurtig kommunikationskanal til dit websted.
Hvad er fordelene ved at bruge ExpressionEngine?
- brugervenlig
- god sikkerhed
- omfattende udvalg af tilføjelser/udvidelser
Hvordan integrerer du ExpressionEngine med LiveAgent?
Her er et par trin til at integrere en live chat-knap:
1. Tilmeld dig / Log ind på din LiveAgent-konto
2. Klik på Indstillinger -> Chat -> Chatknap
3. Opret eller tilpas en chatknap
4. Kopiér HTML-koden fra LiveAgent
6. Indsæt koden i ExpressionEngine (Design-Skabeloner-Rediger- Global-footer/header-Indsæt-Gem)
Teksten omhandler LiveAgent, en service der fokuserer på kundetilfredshed, passende kundeservice og en problemfri købsproces. Der gives information om priser, funktioner, integrationer, anmeldelser fra kunder, brancheløsninger og virksomhedsløsninger. Der er også omtale af support, portal, dataoverførsel, system status, ændringslog, virksomhedens priser og certifikater, samarbejde og tilknyttede programmer. LiveAgent er en fremtrædende løsning til virksomheder, der ønsker bedre kundetilfredshed og en problemfri købsproces, og det lancere løbende opdateringer til deres service.
LiveAgent is a company that offers support solutions and communication tools for businesses with customizable chat options. They offer various features and integrations, and their prices and certifications can be found on their website. They also provide a demo and a free trial period, with setup and installation through their dashboard. Additionally, the website uses cookies. LiveAgent offers real-time chat for better customer service and conversions, and their chat tool allows for personalized responses for improved customer relations. They also have customer reviews, a blog, and a cost calculator on their website. Plan a one-on-one conversation to discover how LiveAgent can help your business.
Platform som en Service (PaaS)
LiveAgent tilbyder en kundevenlig platform med VoIP-software, hjælpesystem til sundhedsindustrien og en stærk kundesupport. Derudover kan man tildele sit eget underdomæne og ændre det i LiveAgent ved at overføre sin konto. Ofte stillede spørgsmål-sider er nødvendige på næsten ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder frem for traditionelle kundesupportkanaler. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.
Multibrand tillader administrering af flere brands på samme tid og er en add-on til kundeservicesoftware. Hvert brand har sine egne funktioner som helpdesk, support-mailadresser og sociale medieplatforme. Fordelene inkluderer multibrand-support mailadresser, oprettelse af hjælpecentre samt understøttelse af flere brands på ét sted. LiveAgent tillader brug af multibrand-funktionen, som giver mulighed for multi-channel service og administration af forskellige brands på ét sted.