Hvad er opkaldsknapper?
En opkaldsknap er en klik-til-opkald-knap, der gør det muligt for besøgende på webstedet at ringe til din virksomhed. Når de klikker på opkaldsknappen, udfører deres computer eller telefon automatisk opkaldet.

Hvorfor er opkaldsknapper vigtige?
Tilføjelse af opkaldsknapper til dit websted er en glimrende taktik til at reducere kundeindsats. I stedet for at nedskrive eller manuelt indtaste dit telefonnummer, kan dine kunder blot klikke og ringe. Men hvorfor er det så vigtigt? At reducere kundernes indsats er en sikker måde at øge kundetilfredsheden, forbedre deres oplevelse med din virksomhed og etablere et godt forhold, der kan føre til mere salg og gentage forretninger. Desuden kan positive kundeoplevelser føre til positive mund-til-mund-henvisninger, der giver dig endnu flere nye kunder.
Hvilke typer opkaldsknapper tilbyder LiveAgent?
LiveAgents call center application software giver dig to muligheder. Du kan vælge fra et galleri med færdige opkaldsknapper, eller du kan oprette en brugerdefineret knap ved hjælp af et billede eller din egen HTML-kode.

De forudindstillede opkaldsknapper har forskellige justeringsmuligheder, herunder side, hjørne eller inline. Når du har valgt en knap, kan du tilpasse dens baggrundsfarve, tekst, Z-indeks, animation og positionering. LiveAgent giver dig også mulighed for at forhåndsvise og teste hver knap, før du implementerer den på dit websted.
Hvordan fungerer opkaldsknappen?
Opkaldsknappen giver dig mulighed for at oprette:
- PC til PC opkald
- Mobil til pc-opkald

Uanset om kunden klikker på opkaldsknappen på deres computer eller mobiltelefon, starter computeren et opkald i browseren. Dine supportagenter kan besvare opkaldet direkte inde i deres LiveAgent-callcenter software.

Bemærk, at inden opkaldet udføres, kan den enhed, du bruger, bede om tilladelse til at bruge din mikrofon.
Sådan oprettes og implementeres opkaldsknapper
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
- Klik på Opkald.
- Klik på Knapper.
- Klik på den orange Opret-knap.

6. Gennemse galleriet, og vælg den ønskede knap ved at klikke på det. 7. Giv din knap et navn. 8. Vælg den afdeling, som du vil dirigere opkaldene fra denne knap til. 9. Marker feltet Optag opkald, hvis du vil optage alle opkald foretaget med denne knap. 10. Vælg det sprog, du vil vise opkaldsknappen til. 11. Marker afkrydsningsfeltet Aktiv.

12. I panelet til venstre i Indstillinger skal du klikke på knappen og tilpasse animationen, farverne, placeringen, teksten, mobilens udseende og svæverens udseende efter din smag.

13. Naviger til panelet Indstillinger til venstre igen, klik på Opkaldsvindue og tilpas det efter din smag. Glem ikke at klikke på Gem.

14. Klik på Integration, og kopier kodestykket. 15. Placer koden foran </body> -tagget på din webstedskode, eller bed din webadministrator om at gøre det for dig.

Bemærk: Når du har koden på dit websted, kan du ændre opkaldsknappens design og hvordan opkaldsknappen fungerer uden at ændre koden på din side.
Oprettelse af brugerdefinerede opkaldsknapper
For at oprette en brugerdefineret opkaldsknap skal du uploade et tilpasset billede eller ændre den eksisterende HTML -kode.
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
- Klik på Opkald.
- Klik på Knapper.
- Klik på den orange Opret-knap.
- Klik på Custom
- Vælg “fra billede” eller “ved at skrive din egen HTML-kode”.
- Hvis du vælger at skrive din egen HTML-kode, skal du klikke på knappen i indstillingspanelet til venstre.
- Ændre HTML og CSS

10. Forhåndsvis og test knappen, og hvis du er tilfreds, skal du klikke på Gem. 11. Klik på Integration og kopier kodestykket. 12. Placer koden foran </body> -tagget på din webstedskode, eller bed din webadministrator om at gøre det for dig.
Fordele ved opkaldsknapper
At placere en opkaldsknap på dit websted kan være meget gavnligt for både dig og dine kunder.
Reduceret kundeindsats og mere bekvemmelighed
At have en integreret opkaldsknap på dit websted sikrer, at dine kunder ikke behøver at svøbe dit websted eller slå dit telefonnummer op på Google. Det kan virke som om at slå et telefonnummer op er ikke en stor ting. Når du har travlt og skal kontakte en virksomhed, vil du dog spilde tid på at lede efter deres kontaktoplysninger? Hvis det var let tilgængeligt på deres websted, og du blot kunne klikke på en knap for at starte et opkald, ville du ikke være taknemmelig for, hvor problemfri og praktisk det er? Jeg ved, at jeg hader det, når jeg er på min mobiltelefon og besøger et virksomhedswebsted, og der er ingen integreret opkaldsknap.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Forbedret kundeoplevelse
Ved at oprette en opkaldsknap gør du dine kunder en lille tjeneste og viser, at du værdsætter deres tid. Dette vil ikke kun forbedre deres opfattelse af din virksomhed, men det vil også forbedre deres kundeoplevelse. Som du allerede ved, er glade kunder hjørnestenen i enhver virksomhed. I det væsentlige er det det, der holder virksomheder i gang. En tilfreds kunde foretager sandsynligvis gentagne indkøb, bruger mere og forbliver loyal over for dit brand.

Mulighed for fortalervirksomhed
Tilfredse kunder deler også gerne deres positive oplevelser med andre. Ved at skabe en problemfri oplevelse kan du være sikker på, at hvis din virksomhed kommer op i fremtidige samtaler med venner, kolleger eller familie, vil de huske deres positive oplevelse og anbefalede din virksomhed. Denne form for mærkefortaler er uvurderlig, da de fleste forbrugere stoler på anbefalinger fra venner frem for alt andet. Disse positive anbefalinger fører til flere nye og gentagne forretninger, hvilket resulterer i mere salg og omsætning. Så længe du holder dine kunder tilfredse, kan du blive ved med at gentage denne loop og nyde mere kundeengagement og omsætningsvækst.
Vidensbaserede ressourcer
Hvis du vil vide mere om opkaldsknapper eller relaterede emner, kan du tjekke vores vidensbase, ordliste, akademiartikler, videoer eller blogindlæg.
- Opkaldsknap opsat
- Brug af LiveAgent callcenter med softphone-klienter og apps
- Sådan starter du et opkald fra LiveAgent
- Understøttede VoIP -udbydere
- Ubegrænset opkald optagelser
Klar til at placere en opkaldsknap på dit websted?
Find ud af, hvor let det er at levere problemfri support med LiveAgent. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Der kræves ikke noget kreditkort.
Frequently asked questions
Hvad er opkaldsknapper?
n opkaldsknap er en klik-til-opkald-knap, der gør det muligt for besøgende på webstedet at ringe til din virksomhed. Når de klikker på opkaldsknappen, ringer deres computer eller telefon automatisk til dit nummer.
Hvilke typer opkaldsknapper tilbyder LiveAgent?
LiveAgent giver dig to muligheder. Du kan vælge fra et galleri med færdige opkaldsknapper, eller du kan oprette en tilpasset knap ved hjælp af et billede eller din egen HTML-kode.
Hvordan fungerer opkaldsknappen?
Opkaldsknappen giver dig mulighed for at oprette:
- PC til PC opkald
- Mobil til pc
Opkald Uanset om kunden klikker på opkaldsknappen på deres computer eller mobiltelefon, starter computeren et opkald i browseren. Dine supportagenter vil kunne besvare opkaldet direkte inde i LiveAgent.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
Call center automatisering handler om at bruge software til at automatisere gentagne opgaver og forbedre kundeservice. LiveAgent tilbyder en avanceret kontaktcentersoftware, der understøtter både indgående og udgående opkald, intelligente automatiseringsfunktioner og forskellige kommunikationskanaler. Kundeserviceagenter kan effektivt håndtere forespørgsler med IVR, intelligent rutestyring af telefonopkald og tilbagekaldsfunktioner. Call center automatisering kan optimere virksomhedens driftseffektivitet og reducere omkostninger, mens det forbedrer kundetilfredsheden.
LiveAgent tilbyder communication tools til virksomheder med chatløsninger og support, der kan tilpasses. Der er forskellige prisstrukturer og mulighed for gratis demo. Chattere kan personalisere svar for bedre kunderelationer. LiveAgent tilbyder også real-time chat for at øge kundeservice og konverteringer. Der er desuden kundeanmeldelser, blog og costs calculator på deres hjemmeside.
Teksten beskriver teknologier og systemer, der bruges i callcentre, herunder prædiktiv og forhåndsvisningsdialere og callcentersoftware. Lovmæssige begrænsninger og priser påvirker valg af teknologi. Forbedring af telefonløsninger kan øge kundetilfredshed og differentiere virksomheder fra konkurrenter. Forhåndsvisning af dialere kan være nyttige i udgående kontaktcentre med komplekse salgskampagner. Indgående callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning.