Prøveperiode
woman choosing clothes

Starte et nyt job -tjekliste

Er du lige startet på et nyt job? Tillykke! Du er på rette vej mod succes.

Nu skal du sikre dig, at du har styr på dine sager, så succesen følger dig overalt.

Se vores tjekliste om, hvad der skal til, for at starte et ny job.

Vigtigheden af at starte en ny job tjekliste

Det kan føles som om, du gør alt efter følelse i starten, men snart vil du indse, hvor vigtige detaljer er. Start dit nye job på rette kurs og undgå eventuelle problemer, der kan opstå.

Bare følg disse enkle trin, så er du godt i gang. (Dette er en foreslået rækkefølge af begivenheder, men du er velkommen til at skræddersy den til dine egne behov.)

Hvem kan have gavn af at starte et nyt job tjekliste?

Alle sammen! At starte et nyt job-tjekliste kan virke, som om det kun er for folk, der lige er færdige med skolen, men det er nyttigt at have en tjekliste, hvis du har ændret job.

Jo mere specifikke dine trin er, jo lettere vil alt køre (og jo færre chancer for, at der opstår problemer).

Vores tjekliste passer bedst til dem der:

  • dem der søger job
  • nyuddannede der starter deres første job
  • dem, der har været i branchen længe og begynder i en ny virksomhed
  • nye medarbejdere

Udforsk ved at starte en ny job tjekliste

Starte et nyt job -tjekliste
Inden din første dag er det en god idé at samle vigtig information om virksomheden, så du føler dig mere sikker og forberedt. Dette inkluderer at lære om deres historie, hvad deres kerneværdier er, og hvem deres største konkurrenter er.

Hvorfor er det vigtigt at indsamle virksomhedsoplysninger? At vide så meget som muligt om virksomheden vil hjælpe dig til bedre at forstå deres kultur og passe ind. Det er også en god måde at vise din interesse på.

Data searching
Indsamling af vigtige data Hvordan får man virksomhedsoplysninger? Før du begynder at Google alt mellem himmel og jord, skal du bruge lidt tid på at tænke over, hvad dine mest presserende spørgsmål er, og hvilke emner, der interesserer dig.Lav en liste over alt, der dukker op under forskningen, og find svarene i løbet af din første uge på jobbet. På den måde kan du fokusere på at finde dig til rette og lære din nye arbejdsgiver at kende. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at få virksomhedsoplysninger? Virksomhedens hjemmeside er et godt sted at starte. Der er normalt en masse værdifuld information i afsnittet “om”, så sørg for at kaste et overfladisk blik over enhver tekst. Tjek sociale medieplatforme som Twitter og LinkedIn.
Find ud af, hvor lang tid det vil tage dig at komme fra dit hus til kontoret. Hvorfor er rejsetiden vigtig? Det sidste du vil have der sker, er at du kommer for sent på din første dag. Derudover er det altid godt at vide, hvad man kan forvente, og planlægge fremad.
Commuting to work
Rejsetiden til arbejde kan være trættende eller gavnligt (kilde: vantagecircle.com) Hvordan undersøger man rejsetiden? Vær der til tiden, tjek tidsplaner, og giv dig selv ekstra tid til at nå din destination.Sørg for, at eventuelle forsinkelser forårsaget af trafik, offentlig transport osv. ikke vil påvirke dit ankomsttidspunkt. Hvis du kører, skal du tilføje et par minutter ekstra for at undgå unødvendig stress. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at undersøge rejsetiden? Google Maps er altid en god ressource til at tjekke rejsetid, og det kan også hjælpe dig med at planlægge din rute. Walk Score-webstedet er et andet nyttigt værktøj. Det fortæller dig, hvor tilgængeligt et område er, hvilket er fantastisk, hvis du ønsker at spare på gas- eller offentlige transportomkostninger
  • Tjek det tøj, du planlægger at have på din første dag.Hvorfor er det vigtigt at have det rigtige tøj på? Det er altid en god idé at klæde sig professionelt på, men du skal også føle dig tilpas. En dress code kan hjælpe med at se professionel ud  (kilde: bossjob.ph) Hvordan vælger man det rigtige tøj? Sørg for, at dit tøj er rent, strøget og i god stand. Find ud af, hvordan folk på din stilling klæder sig i den virksomhed, du begynder at arbejde for. Du kan måske spørge en, der allerede arbejder der, eller lave noget research online, hvis du ikke er sikker på, hvad du skal have på. Der er mulighed for, at virksomhedskulturen er mere afslappet. Hvilke værktøjer kan være med til at sikre, at du har det rigtige tøj på? Pinterest er en fantastisk ressource til at finde outfitidéer virksomhedens hjemmeside kan have en stilguide eller billeder
Kan du huske dengang,  du pakkede din taske aftenen før skole? Dette er den samme idé. Hvorfor er det vigtigt at pakke din taske? Det er bedst at have alt, hvad du skal bruge til den første dag parat, så du sparer tid og mindsker chancen for at glemme noget vigtigt. Preparing bag for work At forberede sig betyder mindre stress (kilde: jobstreet.com.ph) Hvordan pakker du din taske aftenen før? Pak alt, hvad du skal bruge i løbet af dagen, lige fra din frokost til alle nødvendige dokumenter. Tag også en vandflaske og snacks med, hvis du skulle blive sulten senere på dagen. En notesblok og pen kan også være praktisk. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at pakke aftenen før? En pakkeliste er en god måde at sikre, at du husker alt.
Dette er noget du ikke bør glemme for at undgå at komme for sent. Sørg for at sætte vækkeuret. Du skal ikke have travlt eller komme for sent.

Hvorfor er det vigtigt at sætte en en alarm? Det er altid en god idé at have en alarm, der fortæller dig, at det er tid til at vågne op og/eller tage afsted. Plus, dette vil hjælpe med at sikre, at du ikke skynder dig rundt om morgenen for at gøre dig klar.

Alarm clock tips
At sætte en alarm, er vigtigt for virksomheden (kilde: berightlight.com) Hvordan sætter man en alarm til den første dag? Indstil din alarm til den tid, du har brug for at vågne op og/eller gå. Dobbelttjek, at du har valgt det rigtige tidspunkt, da det er nemt ved et uheld at indstille din alarm forkert. Det sker for os alle. Hvis du har problemer med at komme op, er det bedst at indstille mere end én alarm. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at indstille en alarm? Der er mange forskellige vækkeur-apps og websteder, der kan hjælpe:
  • Alarmy.
  • Sleep Cycle.
  • standard vækkeur på din telefon.
et traditionelt, analogt vækkeur.
Tag dybe vejrtrækninger, tag det roligt og fortsæt bare. Husk at det kun er menneskeligt at lave fejl. Hvorfor er det vigtigt at berolige dine nerver? At starte et nyt job kan være stressende eller endda nervepirrende. Uanset hvor godt dit sidste job gik, kan du stadig føle dig nervøs. Derfor er det godt at undersøge mestringsmetoder, som virker for dig, på forhånd.
liveagent tools
At være rolig har sine fordele
Hvordan beroliger du dine nerver? Træk vejret dybt og langsomt. Fokuser på luften, der kommer ind gennem din næse og går ud gennem munden. En anden mulighed er at bruge et par minutter på dig selv, før du tager på arbejde. Dette kan være alt fra at læse eller lytte til musik til at gå tur med din hund. Sørg for, at du har noget, der hjælper med at berolige dig, hvis det er nødvendigt, f.eks. en yogavideo, meditationsapp, en kop te eller en bog – hvad end der virker for dig. Om morgenen har du måske også lyst til at dyrke motion – sport er en fantastisk måde at lindre stress og angst på. Hvilke værktøjer kan hjælpe med at berolige dine nerver? Headspace. Calm.com har en masse artikler og ressourcer til at falde til ro om morgenen eller før sengetid.
Du får en chance for at starte dagen på en rolig måde, når du står tidligt op. Du vil også have tid til at spise ordentlig morgenmad og gøre dig klar uden at skynde dig. Hvorfor er det vigtigt at stå tidligt op? Det er altid en god idé at give dig selv ekstra tid til morgenrutinen, især hvis du ikke er vant til at vågne på dette tidspunkt. Derudover vil det hjælpe med at reducere dit stressniveau, hvis der opstår uventede forsinkelser.
Man working in the morning
Fordele ved at stå tidligt op (kilde: inc.com) Hvordan sikrer man sig, at man står tidligt op? Du behøver ikke bekymre dig om at stå op om morgenen, hvis du går tidligt i seng. Stå op omkring en til to timer før du skal afsted. Dette vil give dig tid nok. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at stå tidligt op? En tur om morgenen for at hjælpe med at vågne en koffeinholdig drik, hvis det er nødvendigt en afbalanceret soveplan
At stå tidligt op kan være nok til at give dig et boost af energi, men det varer ikke hele dagen. Sørg for at have noget mad klar til morgenen, ellers vil du føle dig sulten og træg ved frokosttid. Hvorfor er det vigtigt at spise en ordentlig morgenmad? Det hjælper med at give din krop den energi og det brændstof, den skal bruge for at starte dagen.

Hvordan laver man ordentlig morgenmad? Spis et sundt måltid om morgenen, selvom du normalt ikke er et morgenmadsmenneske. Dette kan være alt fra æg til havregryn eller toast.

Starte et nyt job-tjekliste
At være i form og produktiv ved at spise sundt Hvis du har tid, så tilbered din morgenmad aftenen før, så du bare kan snuppe den og gå om morgenen. En banan eller nogle granolabarer er også gode muligheder, som ikke tager meget tid at forberede. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at finde ud af ordentlig morgenmad? Der er en masse gode opskrifter på sund morgenmad, som du hurtigt kan lave uden for stor indsats. Helsekostblogs som Balanced Bites for ideer og inspiration.
Hvis du ankommer tidligt, har du tid til at forberede dig inden arbejdsdagen begynder. Ydermere betyder det, at starte hurtigere, mindre pres og stress for din første dag på jobbet. Det giver dig også en buffer for eventuelle uforudsete forsinkelser, der kan opstå på din rejsetidtid.
Starte et nyt job-tjekliste
Ankom tidligt for at gøre alt klar (kilde: diatribe.org) Hvorfor er det vigtigt at ankomme tidligt? Det er altid en god idé at give dig selv pusterum den første dag, især hvis det er første gang, du møder dine kolleger eller chef. Hvordan ankommer du tidligt på din første dag? Sigt efter at ankomme mindst 30 minutter før din arbejdsdag starter. Dette skulle give dig tid nok til at falde til og godt tilpas i dine nye omgivelser. Om nødvendigt kan du også bruge denne tid til at gennemgå dine arbejdsinstruktioner eller træningsmaterialer. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig? Google Maps kan hjælpe dig med at finde den bedste og korteste vej til din nye arbejdsplads.
Det er altid en god idé at blive venner med eller oprette forbindelser med dine kolleger, især hvis du er ny. Derudover kan det at introducere dig selv reducere stress, da du vil have nogen at tale med. Hvorfor er det vigtigt at præsentere dig selv for alle? Det vil fremgå tydeligt af din introduktion, at du er en venlig, udadvendt og snakkesalig person – en ideel kollega!
Helpdesk Templates
Gode arbejdsrelationer er nøglen til nye ideer Hvordan præsenterer du dig selv for alle? Præsenter dig selv så hurtigt som muligt. Du kan gøre det med et hurtigt “Hej, jeg hedder _” og så spørge, hvordan det går med alle – så enkelt er det. Eller tag en afslappet samtale og stil spørgsmål, hvis du ikke er tryg ved at tale alene endnu. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig ved introduktionen? isbryderaktiviteter, du kan bruge til at blive komfortabel med at præsentere dig selv via e-mail eller et telefonopkald
Teamet er en af de vigtigste aspekter af et job. Derfor er det vigtigt at lære dem at kende så hurtigt som muligt, så I kan arbejde effektivt sammen. Hvorfor er det vigtigt at lære dit team at kende? Det er altid en fordel at have et godt forhold til dine kolleger, da du kommer til at bruge meget tid sammen med dem.

Hvordan lærer du dit team at kende? Det er bedst at præsentere dig selv og derefter begynde at chatte afslappet med dem. På denne måde kan I begynde at opbygge et forhold og lære hinanden bedre at kende uden for meget pres eller stress.

Team fist bumping over laptops
Godt teamwork for bedre produktivitet Det er også vigtigt ikke at isolere dig selv på din første dag på arbejde, hvis det er muligt. Det kan være fristende, når der er travlt på dit kontor og arbejde med opgaver. Prøv dog at tage en pause til frokost for at spise sammen med dine kolleger. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at lære dit team at kende? afslappet samtale om fælles interesser sociale medier
Din første dag på arbejde vil være lidt overvældende og stressende, men husk på, at den ikke varer evigt. Det bedste, du kan gøre, er at tage alt et skridt ad gangen, mens du forbliver rolig og positiv hele dagen. Hvis der er noget, du ikke er sikker på, så spørg en kollega eller din chef om hjælp. Det er bedst at arrangere et møde med din ansættelseschef, hvis det er muligt.
Starte et nyt job-tjekliste
At bede om hjælp er ikke pinligt. Hvorfor er det vigtigt at arrangere et møde med din ansættelseschef? Et møde med din ansættelseschef er en fantastisk måde at opbygge relationer med dem på. Du kan lære om virksomhedens politikker, procedurer og fremtidige projekter, så du ved, hvad du kan forvente i de kommende uger eller måneder. Derudover er det en mulighed for at stille spørgsmål om dit nye job og få deres råd til, hvordan du kan få så stor succes som muligt. Hvordan arrangerer du et møde med din ansættelseschef? Det første skridt er blot at spørge. Det lyder måske skræmmende i starten, men prøv at sende dem en e-mail eller chatte en-til-en i frokosttid, når de sandsynligvis vil være i et mere afslappet og samtalehumør. Hvis du får chancen, så spørg om deres yndlingsprojekter eller typiske opgaver for at vise din interesse og entusiasme for at lære nye færdigheder. Hvilke værktøjer kan hjælpe med at arrangere et møde med din ansættelseschef? e-mail – lav din besked kort og præcis et internt chatværktøj et videoopkald på Skype eller Zoom
At lære om din stilling og jobtitel er en integreret del af at starte et nyt job. Du bliver nødt til at forstå, hvad du er ansvarlig for, hvem du rapporterer til, og hvordan det passer ind i virksomhedens overordnede billede. Hvorfor er det vigtigt at lære om din stilling? Du kan føle dig overvældet i starten, hvis der er for mange bevægelige dele, men hvis du tager dig tid til at forstå alt, hvad du vil være ansvarlig for, kan du udmærke dig i dit nye job.
it-team-responsibility-management-software-LiveAgent
Forståelse af ansvar i arbejdet
Hvordan håndterer du at lære om din stilling? Din ansættelseschef burde være mere end glad for at gennemgå dine arbejdsopgaver og ansvar under dit møde. Vær ikke bange for at stille opfølgende spørgsmål. Spørg også dine kollegaer. De har måske et andet perspektiv eller giver dig nogle tips til, hvordan du kan udmærke dig i din nye rolle. Husk på, at der ikke er nogen skam i at indrømme, at du ikke ved noget. At bede om hjælp er bedre end at prøve at finde ud af alt på egen hånd. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at lære om din position? møde med din ansættelseschef Evernote eller OneNote – let at dele med dine kolleger
Det er ikke usædvanligt, at nye medarbejdere er usikre om deres pligter og ansvar, især hvis de har mange opgaver på deres lister. Derfor er det vigtigt at spørge om gældende regler og regler for at vide, hvad du kan eller ikke må under dit arbejde.
woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Arbejdsregler og regler skal være klare Hvorfor er det vigtigt at spørge om gældende regler og forskrifter? På denne måde vil du være i stand til at undgå potentielle problemer og få en bedre forståelse af de fastsatte grænser. Hvordan spørger man om gældende regler og forskrifter? Din leder er den bedste person til at bede om denne type information. De skal give dig et bredt overblik over, hvad der forventes, og hvilke regler du skal være opmærksom på. Hvis du har nogle specifikke spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte din HR-afdeling. De er eksperterne, når det kommer til arbejdspladspolitikker og bør hjælpe dig, uanset hvad spørgsmålet er. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at spørge om gældende regler og forskrifter? virksomhedens medarbejderhåndbog stille spørgsmål
Det er aldrig for tidligt at begynde at tænke på din karrierevej. At opdage dine muligheder er en af de bedste måder at finde ud af, hvad du vil have ud af et job. Hvorfor er det vigtigt at finde ud af, hvad din karrierevej er? Det bliver nemmere at forblive fokuseret og motiveret, hvis du ved, hvad du vil have fra din nuværende stilling.
Starte et nyt job-tjekliste
Langsigtede mål og karrierevej
Hvordan finder du ud af, hvad din karrierevej er? Din leder bør give dig en idé om, hvad virksomhedens langsigtede mål er, og hvilke veje der kan være åbne for dig. Du kan også tjekke virksomhedens hjemmeside for mere information. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at finde ud af, hvad din karrierevej er? virksomhedens intranet HR afdeling online karrierevurderingsværktøjer
Det er vigtigt at sætte mål for dig selv, både kortsigtet og langsigtet. På den måde har du noget at arbejde hen imod og vil være i stand til at følge dine fremskridt undervejs. Hvorfor er det vigtigt at sætte mål? At sætte mål kan hjælpe dig med at forblive fokuseret og motiveret i din nuværende rolle. Du kan også spore dine fremskridt og se, hvor langt du er nået.

Hvordan sætter man karrieremål?

Dine mål kan være alt fra at lære en ny færdighed til at tage mere ansvar på arbejdet. Det er vigtigt at skræddersy dem til dine individuelle behov og ønsker.
Arrow pointing to the middle of the target
Sætte klare mål
Udarbejd en liste på egen hånd, og del den derefter med din karrierestyring. Din HR-afdeling kan måske også give lidt vejledning om dine mål og give dig tips om karriereudvikling baseret på virksomhedens langsigtede mål og vision for vækst. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at sætte mål? apps som Habitica eller Strides opgavestyringsværktøjer som Asana en karrierecoach et online målsætningsværktøj som SMART målskabeloner online
Jo før du klarer din forsikring, jo bedre. Hvorfor skal du tjekke dine forsikringsoplysninger? Du bør ikke kun tjekke din sygeforsikringsdækning, men også dine tandlæge- og synsplaner.
Insurance in work
Forsikring kan ofte være praktisk (kilde: velocityglobal.com) Hvordan klarer du dine forsikringsoplysninger? Hvis du ikke har en forsikring, er det nu, du skal begynde at undersøge dine muligheder. Der er masser af forskellige policer til rådighed, og det er en god idé at se sig om, før du træffer nogen beslutninger (især da omkostningerne kan variere meget fra plan til plan). Arbejdsgivere har ofte pligt til at sikre dig en sundhedsforsikring. Hvilke værktøjer skal du bruge til at passe på dine forsikringsoplysninger? en aftale med HR-afdelingen
Planlæg at udføre en 90-dages gennemgang af din nuværende stilling. Dette er det perfekte tidspunkt for dig og din leder til at sætte jer ned og vurdere, hvad der fungerer godt og identificere områder, hvor der kan foretages forbedringer. Din præstation vil selvfølgelig også have betydning for, hvor hurtigt du kommer videre i virksomheden.
reporting dashboard in liveagent
Eksempel på gennemgang af Live Agents opgaver Hvorfor er det vigtigt at gennemføre en tre-måneders gennemgang? En tre-måneders check-in-session er en fantastisk måde at sikre sig, at du er på rette vej. Det er også normalt nok tid til, at din leder får en idé om, hvor godt du arbejder med specifikke teams, såvel som din overordnede præstation. Hvordan laver man en tre-måneders gennemgang? Under din evaluering vil du måske gerne berøre: træning, mål, projekter og hvor godt du arbejder med dit team. Hvilke værktøjer kan hjælpe dig med at gennemføre en tremåneders gennemgang? en skabelon som Harvard Business Review

Ting du skal huske ved et nyt job

  • Vær opmærksom og vis interesse

Det er vigtigt at være opmærksom og vise interesse for det nye job lige fra begyndelsen. Din chef, kolleger og andre mennesker, du møder i virksomheden, vil sætte pris på din indsats.

  • Hav en positiv indstilling

En god indstilling er afgørende i et nyt job. Derfor skal du have en positiv tilgang til arbejdet og menneskene omkring dig.

  • Overholde tidsfrister

At være en pålidelig kollega på dit nye job vil øge dine chancer for at få lønforhøjelse eller forfremmelse i fremtiden.

  • Administrer din tid

Tidsstyring spiller en afgørende rolle på enhver arbejdsplads, men endnu mere, når du begynder at arbejde i en ny virksomhed. Det er således nødvendigt at opsætte en daglig tidsplan, holde sig til den og administrere din tid effektivt.

  • Bede om hjælp

At bede om hjælp er en af de bedste måder at gøre indtryk på dine nye kolleger og få dem interesseret i at hjælpe dig, når det er nødvendigt. Spørg derfor alle kolleger, om de kan hjælpe dig med noget eller forklare, hvordan tingene fungerer i virksomheden lige fra begyndelsen.

  • Etabler klare grænser mellem arbejdsliv og privatliv

At have en sund livsstil kræver, at man respekterer arbejdsliv og privatlivs-grænser. Hold dit personlige og professionelle liv adskilt, så du kan fokusere tilstrækkeligt på begge dele, når det er nødvendigt.

Oversigt over starte et nyt job tjekliste

  • Få vigtige virksomhedsoplysninger
  • Undersøg rejsetidtiden
  • Tag det rigtige tøj på
  • Pak din taske aftenen før
  • Sæt vækkeuret
  • Tag det roligt
  • Stå tidligt op
  • Spis et solidt morgenmåltid
  • Ankom tidligt
  • Præsentér dig selv for alle
  • Lær dit team at kende
  • Prøv at arrangere et møde med din ansættelseschef
  • Lær om din stilling
  • Spørg om gældende regler og forskrifter
  • Find ud af, hvad din karrierevej er
  • Lav en liste over mål
  • Husk på dine forsikringsoplysninger
  • Foretag en tre-måneders gennemgang

Ting at huske ved et nyt job:

  • Vær opmærksom og vis interesse
  • Hav en positiv indstilling
  • Overholde tidsfrister
  • Administrer din tid
  • Bede om hjælp
  • Etabler klare grænser mellem arbejdsliv og privatliv

Starting a new job checklist FAQs

How long should you take off before starting a new job?

It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.

How should you dress when starting a new job?

It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.

What should you not do on the first day of a new job?

There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up

Is it wrong to take a year off from work?

Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.

What are good questions to ask when starting a new job?

Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?

What to say to your boss and new coworkers on the first day of work?

Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.

Why are the first 90 days of a new job so important?

The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo