Lær alt om
LiveAgent med webinarer

Find ud af, hvordan du kan bruge hver funktion til din fordel.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Kreditkort kræves ikke
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Lær med LiveAgent webinarer

Velkommen til LiveAgents kundeservice webinar! Vores specialister guider dig gennem vores multi-channel help desk-løsning, der inkluderer billetteringssoftware, live chat, et indbygget call center og meget mere. Vi hjælper dig med opsætning og konfiguration af din konto &amp og ved at besvare oftest stillede spørgsmål. Gør dig bekendt med LiveAgents kundesoftware hos os og forbedre din kundeservice ligesom mange virksomheder rundt om i verden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

I dette webinar gennemgår vi det grundlæggende i LiveAgent-dashboard, hvad er de vigtigste funktioner og indstillinger, du først skal se på.

Strømlinet kommunikation omdannet til billetter er nøglefunktionen i LiveAgent. Øg produktiviteten ved at skifte over til LiveAgent.

Brug af live chat-software eller proaktive chat-invitationer er en fantastisk måde, at komme i kontakt med kunder, kundeemner eller et generelt publikum, så de ikke farer vild på dit websted.

Multi KB er den seneste tilføjelse til økosystemet for kundeportaler. Med flere vidensbaser kan du adskille viden efter et sprog, produkt eller mærke.

Related Articles to Webinarer

LiveAgent support portal

LiveAgent is a customer support software with a variety of features, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The software is accessible from anywhere and has SSL safety. Users can access technical support, video tutorials, customizations, billing, and payments support, and awards and certificates. The platform offers most popular articles and integrates with Rest and Microsoft 365, among others. Helpdesk software is provided by LiveAgent and all rights are reserved to Quality Unit, LLC.

Liveperson Migration

Migrere fra LivePerson?

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Vil du migrere fra LivePerson til LiveAgent? Vi har dig.

Få mere at vide om power dialer. Få en tilbundsgående forståelse med forklaringer fra fagfolk.

Power dialer

Få mere at vide om power dialer. Få en tilbundsgående forståelse med forklaringer fra fagfolk.

Vil du vide mere om LiveAgent? Anmod om en gratis demo for at lære mere om LiveAgent, og hvordan det kan hjælpe dig med at få succes.

Planlæg en demo

LiveAgent er en hjælpsom og effektiv helpdesk-software, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med at øge deres produktivitet, reducere antallet af billetter og forbedre deres kundeservice. Med over 175 funktioner og 40 integrationer kan LiveAgent hjælpe med e-mail, livechat, callcenter og vidensbase, og der tilbydes en gratis 14-dages prøveperiode og 24/7 kundeservice. Virksomheder har også skiftet fra Zendesk til LiveAgent på grund af dets overkommelige priser, hjælpsomme supportteam og stabilitet i systemet.

Kontaktpunkt er et tidspunkt, hvor en kunde er i kontakt med din virksomhed af forskellige årsager. En kunde søger og finder oplysninger om produkter eller tjenester.

Kontaktpunkter

Skab et salgbart produkt ved at formulere et overbevisende værdiforslag. Lær at forbedre dit værdiforslag for virksomhedens succes. Få adgang til værdifulde ressourcer ved at oprette en gratis konto.

Hver billet har sin egen cyklus. Løst, åben, ny osv. Når der er en specifik billet, der har brug for specifik behandling, kan status tilpasses.

Brugertilpasset tilstand

Brugertilpasset tilstand er en specialiseret billetstatus, der nøjagtigt afspejler kundeserviceprocessen i virksomheden. LiveAgent tilbyder integrationer og alternative værktøjer for at maksimere produktiviteten. Planlæg en demo for at lære mere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x