Areto Systems
  • Brugscenarier
  • Areto Systems

Areto System

Areto Systems leverer online kreditkort behandlingsservice til onlinevirksomheder i over 140 forskellige lande. Med en robust online betalingsgateway kan Areto Systems levere online betalingstjenester til lavrisiko sælgerkonti og højrisiko sælgerkonti.

Vi har befundet os i en situation, der var både glædelig og udfordrende på samme tid. Vores virksomhed voksede hurtigt, og vi havde brug for at ansætte mere personale, da flere & flere forespørgsler og salg kom ind. Vi forsøgte at håndtere det ved hjælp af e-mail, men det var ærlig talt umuligt. LiveAgent kom som en frelser for os (griner), sagde Justin Farrugia.

At finde de rigtige værktøjer og levere en fremragende kundeoplevelse er især svært i finansverdenen. Ikke desto mindre kan virksomheder som Areto Systems godt lide store udfordringer. Sidste år har de valgt at bruge LiveAgent som deres primære supportværktøj med kun ét mål for øje – at komme så tæt på perfekt service som muligt. Spoiler-advarsel: Det er lykkedes.

Areto Systems er i stand til at håndtere alle deres supportbehov med personale på kun 3 agenter. Lad os påpege, at virksomheden opererer i et meget følsomt område af en finansiel virksomhed. Aretos supportspecialister er i stand til at løse mere end 300 komplekse billetter om måneden, mens de betjener kunder fra mere end 140 lande.. Tillid, loyalitet og tilfredshed er tre gange så vigtigt, når det kommer til penge. Areto Systems er et godt eksempel med et kundetilfredshedsniveau over 99%.

“LiveAgent giver os mere kontrol og en samlet stigning ved at holde alt organiseret. Effektiv kanalisering af billetter og derfor mere effektiv ressourcestyring er også vigtige faktorer. Rapporteringsmuligheder, afdelingsfunktioner og nem automatisering er som guds gave.”

Mine damer og herrer hos Areto elsker, når de kan efterlade en ren tallerken efter hver eneste arbejdsdag.

“Vi besvarer alle henvendelser inden for et par timer, og vi efterlader ingen ubesvaret salgsbillet sidst på dagen, tilføjede Justin Farrugia.”

For at afslutte det hele spurgte vi Areto om deres mål vedrørende kundesupport.

“Vi ønsker at være så effektive som muligt, når det kommer til lydhørhed, da vi er bevidste om, at det at være lydhør og effektiv får en klient til at føle sig godt tilpas. LiveAgent hjælper os med at opnå det ønskede niveau effektivitet for at levere en hurtig service til adskillige kunder med et lille team.”

Vi ønsker jer al mulig lykke. Go Areto!

Justin Farrugia – Managing Director @ Areto Systems

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x