Kwik Charger
  • Brugscenarier
  • Kwik Charger

Kwik Charger

Kwik Charger kom oprindelig fra New York, da nye tekniske gennembrud i mobilindustrien gjorde det muligt for nyere iPhones at blive opladet med høje hastigheder.

Efter tusindvis af timers forskning, udvikling og certificering — var vi i stand til at tilbyde Kwik Charger til alle, der var interesserede i en hurtigere opladning. I 2014 bestod vores produkt endelig den strenge række af tests for at blive internationalt certificeret på hvert enkelt niveau.

“Det er rart at høre, at supportpersonalet kan lide at arbejde med LiveAgent, og der er ingen større klager overhovedet, når det kommer til brugervenlighed og generel erfaring med vores løsning.”

Dette produkt er dedikeret til alle de mennesker, der indser, de har lavt batteri og derefter står og venter utålmodigt på, at deres telefon oplades 1% af gangen. Vi håber, at dette produkt gør den samme forskel i dit liv, som det gør i vores. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har kommentarer, spørgsmål eller succeshistorier, efter du har brugt det!

Det unge startup-firma indså hurtigt, at Gmail bare ikke er nok længere, og de har desperat brug for at intensivere deres kundeservice. Heldigvis var LiveAgent til stede for at levere alt, hvad Kwickcharger havde brug for. I marts 2016 blev beslutningen taget – lad os gå fremad med fuld fart på og implementere en førsteklasses helpdesk-løsning.

Brugen af ​​LiveAgent tog vores kundeservice til det næste niveau

At have hurtig, tilgængelig og god kundesupport er et absolut must-have. Denne udtalelse giver endnu mere mening, hvis din kerneforretning er bygget op omkring Apples produktøkosystem, en virksomhed, der uden tvivl leverer den bedste kundeoplevelse i verden. Kunder forventer simpelthen det samme kvalitetsniveau, selv fra dristige tilbehørsproducenter som Kwikcharger.

Kwikcharger har i øjeblikket 38 agenter, der arbejder med support og betjener mere end 46.000 kunder fra 127 lande (!). Hvad der er endnu mere imponerende, er antallet af billetter, som Kwikchargers repræsentanter svarer på hver eneste måned – næsten 15.000… hvilket er intet mindre end imponerende. E-mail er stadig deres vigtigste supportkanal, men de bruger virkelig vores callcenter-funktion til deres fordel med mere end 1.300 opkald hver måned.

Live chat er endnu en voksende kilde til forespørgsler med mere end 600 chatsessioner hver måned.

At drive en e-handelsvirksomhed på globalt plan er vanvittigt udfordrende. Alligevel opnåede Kwikcharger ifølge LiveAgents indbyggede rangeringssystem kundetilfredshedsniveauer på præcis 73,22%. Lad os heller ikke glemme det faktum, at Kwikchargers supportteam arbejder døgnet rundt; 24/7.

Vi spurgte Kwikcharger, hvad der er ændret sig efter implementeringen af ​​LiveAgent. “Det hjalp os med at forbedre vores service og arbejdsgang. Vi kan være mere organiserede og stadig have et komplet overblik over hver agents præstationer. Plus alle forespørgsler findes ét sted. Og lad os ikke glemme de avancerede analyser.” Sagde Min Chou. “Når det kommer til funktioner, elsker vi at bruge tags, at være i stand til klart at definere ansvar og derefter lave kompleks rapportering,”tilføjede” Min Chou.

Det er fantastisk lige nu, men hvad med fremtidige udfordringer? Kwikcharger skærer aldrig hjørner, og sætter udfordrende, men klare mål for virksomhedens support. Hvad venter dem?

“Vores mål er at implementere en hurtigere og bedre kundesupportoplevelse, som er i stand til at svare inden for et par timer efter at have modtaget forespørgslen og som også har fuld dækning døgnet rundt på telefoner & Chats, ikke kun billetter.”

Vi ønsker jer held og lykke! Du har alle de værktøjer, du skal bruge for at opnå det, du ønsker.

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x