Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din SaaS-virksomhed.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Helpdesk-software til SaaS

Stol på LiveAgent, opgrader din SaaS-virksomhed og reducer din kundeafgang.

Hold churn på et rekordlavt niveau ved at opfylde alle serviceniveauaftaler og kundernes forventninger.

Sørg for, at dine kunder er tilfredse med din service ved at analysere agenternes præstationsvurderinger på regelmæssig basis.

Sørg for, at ingen kundebeskeder bliver ubesvaret ved at strømline alle kundebeskeder på tværs af flere kanaler i en enkelt indbakke.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Reducer churn rate

Hurtig og direkte hjælp kan gøre en enorm forskel, når det kommer til at beholde kunder og reducere kundeafgang. Tid er en meget vigtig faktor i dette tilfælde. Livechat i realtid kan hjælpe dig med at løse problemerne med det samme og holde kunderne på afstand. Ikke mere brainstorming om strategier, hvordan man kan sænke det – løsningen kom lige til dig.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Forbedre kundeglæden

Din virksomheds succes afhænger af dine kunders tilfredshed. Giv dem mulighed for at søge efter svar på kundeportalen, komme i kontakt med dem via almindelig post og afslutte salget på vagt – alt på ét sted! Bonus: Du kan måle, hvor tilfredse dine kunder var takket være belønninger / irettesættelsessystem. 🙂

Hold dig organiseret

Ikke flere adskilte indbakker, anden løsning til live chat eller yderligere udbyder til callcenter. LiveAgent pakker alle kanalerne i én pakke (også sociale netværk) til en meget overkommelig pris. Invester mindre tid i at styre daglige opgaver takket være automatisering og fokuser på det, der betyder noget for dig – dine kunder, forretning og vækst.

stay organized - illustration

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og find ud af, hvordan LiveAgent kan booste din kundesupport og øge dine kunders glæde.

Related Articles to SaaS
LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sammenflet Virtual-Calls VoIP-nummer med LiveAgents system for en smidig operationel oplevelse. Åbne op for processen ved at gå i dybden med vores oplysende artikel.

Virtual-Call

Virtual-Call tilbyder førsteklasses stemmeterminering, cloud-baseret PBX, SIP trunking og Microsoft Teams Direct Routing. Integrationen med LiveAgent gør det nemt at inkorporere Virtual-Call-numre i call center-processer uden ekstra omkostninger. Opret en GRATIS konto for at prøve det.

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Har du brug for en pause? Bare tryk på pauseknappen og stop med at modtage nye billetter, chats og opkald, mens du er væk fra din helpdesk.

Pause

LiveAgent tilbyder omfattende funktioner og integrationer til virksomhedsløsninger. Med pausefunktionen kan agenter holde pauser ansvarligt og sikre effektivitet i arbejdet. Det er vigtigt at holde pauser for at undgå udbrændthed og sikre god kundeservice. Planlæg en demo i dag for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der også tilbyder en vidensbase. Lær mere om den interne vidensbase og få en gratis prøveversion.

Intern vidensbase

LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.

Lær om e-mailautomatisering til marketingformål, tips og fordele til at forbedre dine marketingstrategier med det samme.

Email automation

Vælg det rigtige system til din virksomhed med anmeldelsesplatforme og gratis demo-prøver. LiveAgent tilbyder help desk software med automatisering af e-mails og integreringer for forbedret konvertering. Brug automatiserede e-mails som velkomstmails, feedback-e-mails og særlige tilbud, men vær opmærksom på at undgå for meget automatisering.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x