Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din SaaS-virksomhed.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Helpdesk-software til SaaS

Stol på LiveAgent, opgrader din SaaS-virksomhed og reducer din kundeafgang.

Hold churn på et rekordlavt niveau ved at opfylde alle serviceniveauaftaler og kundernes forventninger.

Sørg for, at dine kunder er tilfredse med din service ved at analysere agenternes præstationsvurderinger på regelmæssig basis.

Sørg for, at ingen kundebeskeder bliver ubesvaret ved at strømline alle kundebeskeder på tværs af flere kanaler i en enkelt indbakke.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Reducer churn rate

Hurtig og direkte hjælp kan gøre en enorm forskel, når det kommer til at beholde kunder og reducere kundeafgang. Tid er en meget vigtig faktor i dette tilfælde. Livechat i realtid kan hjælpe dig med at løse problemerne med det samme og holde kunderne på afstand. Ikke mere brainstorming om strategier, hvordan man kan sænke det – løsningen kom lige til dig.

decrease churn rate-illustration
Improve customer happiness illustration

Forbedre kundeglæden

Din virksomheds succes afhænger af dine kunders tilfredshed. Giv dem mulighed for at søge efter svar på kundeportalen, komme i kontakt med dem via almindelig post og afslutte salget på vagt – alt på ét sted! Bonus: Du kan måle, hvor tilfredse dine kunder var takket være belønninger / irettesættelsessystem. 🙂

Hold dig organiseret

Ikke flere adskilte indbakker, anden løsning til live chat eller yderligere udbyder til callcenter. LiveAgent pakker alle kanalerne i én pakke (også sociale netværk) til en meget overkommelig pris. Invester mindre tid i at styre daglige opgaver takket være automatisering og fokuser på det, der betyder noget for dig – dine kunder, forretning og vækst.

stay organized - illustration

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Over 21.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Se vores succeshistorier og vidnesbyrd, og find ud af, hvordan LiveAgent kan booste din kundesupport og øge dine kunders glæde.

Related Articles to SaaS
En helpdesk er en meget vigtig del af din kundeservice. Den vigtigste opgave i helpdesk-support er at løse kundens problemer. Se på mere.

Helpdesk support

Få omnichannel helpdesk support med LiveAgent! Billettering, live chat & callcenter i én platform. Prøv gratis og forbedr kundeservice!

Virksomheder bruger helpdesk til at yde support til deres kunder gennem forskellige kanaler, herunder callcentre, hjemmesider, live chat, sociale medier eller e-mail.

Helpdesk

Få en omfattende forklaring på helpdesk-software, dens funktioner, fordele og hvordan den forbedrer kundeservice og effektivitet.

Vil du migrere dine data fra Samange til en anden løsning? Tjek lige LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Overføre fra Samanage til LiveAgent?

Migrér fra Samanage til LiveAgent og oplev et fuldt udstyret helpdesk-system, der integrerer alle kundekommunikationskanaler. Få adgang til avancerede produktivitetsfunktioner, talrige integrationer og ubegrænset 24/7 support. Start din gratis prøveperiode nu og opdag forskellen!

LiveAgent integrerer alle ovennævnte support kanaler i én app. LiveAgent er en multi-kanal helpdesk, så den integrerer alle ovennævnte kanaler.

Support kanal

LiveAgent er en multikanal helpdesk-software, der integrerer e-mail, live chat, telefon og sociale medier for bedre kundesupport.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start a Free Trial x