Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Spørg dig selv
hvorforLiveAgent?

Fordi vores pris mht.
værdi, effekt og service er enestående.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Kreditkort kræves ikke    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Leder du efter noget bedre helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB i 2021. Vær i tættere kontakt med dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Se, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer ifølge vores kunder.

Increase icon

Øget produktivitet på tværs af alle afdelinger

At skifte over til LiveAgent har gjort store fremskridt. Vi har været i stand til at fordoble mængden af klientforespørgsler, samtidig med at vi reducerer arbejdstiden for vores medarbejdere.

Smiley face icon

Kundetilfredshed takket være LiveAgent

Ved at implementere service i realtid kunne vi øge kundetilfredsheden med 29%. LiveAgent har også hjulpet os med at forbedre konverterings-rater og givet muligheden for mersalg.

Sport icon

Forbedret gennemsnitlig responstid for medarbejdere

LiveAgent giver os mulighed for hurtigere at kontakte kunderne og sikre en problemfri og vellykket oplevelse for vores kunder. Derfor er vores gennemsnitlige svartid nu tæt på 30 minutter.

Kernefunktioner i LiveAgent

Enhver virksomhed fortjener bedre kundeservice. Levere det med LiveAgent.

Med LiveAgent ender dine e-mails, chats, opkald, sociale medier og andre kanaler i én universel indbakke.

Live chat-support er en vigtig ingrediens i enhver virksomheds succesfulde kunde-erhvervelse. Det hjælper dig med at omdanne besøgende til betalende kunder.

Byg et virtuelt callcenter som en del af din multi-channel help desk-løsning. LiveAgent centraliserer telefonopkald fra dit websted eller fastnet til ét sted.

Integrer dine profiler på sociale medier ind på LiveAgent, og svar på kommentarer, private beskeder eller tweets direkte fra din konto.

Funktioner, du fortjener

LiveAgent tilbyder den rigtige mængde af help desk-softwarefunktioner, herunder et kraftfuldt billetsystem med automatisering, SLA, live chat, sociale netværk og beskeder, call center, IVR, kontaktformularer og et supportcenter. Mere end 175+ helpdesk-funktioner tilgængelige i øjeblikket og mere end 40 integrationer inkluderet!

Kom med i bevægelsen

Kom med i klubben med tusindvis af vores tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab en bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen, øg omdannelses-frekvensen og forbedre kundeloyaliteten.

Ready to switch to LiveAgent

Se, hvordan kunderne bruger LiveAgent i praksis

Liveagent er ekstremt fleksibel, alsidig og skalerbar. Se, hvordan andre virksomheder udnytter de store fordele, som LiveAgent tilbyder.

Det er med det samme blevet klart, at det var den rigtige beslutning at skifte til LiveAgent, da billetdistributionen dramatisk har forbedre effektiviteten for vores supportrepræsentanter. At måle kundetilfredshed ville være umuligt uden LiveAgent.

Vi tilpassede hurtigt en let måde at overvåge og besvare kundeforespørgsler med flere digitale kanaler. Ved at implementere service i realtid kunne vi øge kundetilfredsheden med 29%.

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er de forretningsmæssige fordele ved at bruge LiveAgent?

LiveAgent helpdesk-software kan forbedre din kundeservices effektivitet med det samme. Som følge heraf kan din virksomhed øge kundetilfredsheden, kundefastholdelse, kundeloyalitet og samtidig reducere omkostningerne.

Hvilke automatiseringsfunktioner tilbyder LiveAgent?

LiveAgent tilbyder mere end 180 funktioner til at forbedre kvaliteten af din kundesupport. Automatiseringsfunktionerne omfatter f.eks. automatisk billetdistribution, automatisk tilbagekald, IVR, opkaldsrouting, SPAM-filtre og e-mail-meddelelser. Desuden automatiserer softwaren dine medarbejderes arbejdsgang gennem SLA-regler, tid og handling.

Hvor meget koster LiveAgent?

Med hensyn til LiveAgent-priser er det baseret på, hvor mange medarbejdere og funktioner du har. Nærmere bestemt tilbyder LiveAgent tre abonnementer, der varierer fra $ 15 til $ 39 per medarbejder for en måned.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo