Hvad er help desk-beskeder?
Helpdesk beskeder er interne, private noter, der kun er synlige for helpdesk -medarbejdere. De føjes typisk til billettråde for at formidle yderligere oplysninger om en billet eller kunde. Alternativt kan kundesupportmedarbejderne bruge dem som påmindelser eller huskelister.

Er der forskellige typer helpdesk-beskeder i LiveAgent?
LiveAgent help desk software tilbyder fire forskellige typer slags private beskeder. Brugere kan føje dem til billetter, kontakter eller virksomheder.
Inline billetbeskeder brugstilfælde
Inline billetnoter er gode til bruge til at skrive noter på, når du kommunikerer med kunder. Du kan f.eks. skrive noter, mens du hjælper en kunde på live chat eller under et telefonopkald. Derudover understøtter de vedhæftede filer og kan tjene som påmindelser om, hvad de næste trin er, såsom at sende en opfølgning.

Inline billetnoter er også gode, hvis du skal overføre en billet til en anden medarbejder og briefe dem. F.eks., hvis en af dine kunder har forklaret et problem, de støder på i seks lange e-mails.
Inline billetbeskeder gør det muligt at opsummere deres problem, så andre supportmedarbejdere ikke behøver at læse den lange e-mailtråd. Ved overførsel af billetten til andre medarbejdere, f.eks. udviklere, vil de kunne finde ud af, hvad problemet er, og hvad der skal gøres via din inline-besked.
Billetbeskeder brugstilfælde
Billetbeskeder kan bruges til at nedskrive specifikke detaljer, der skal vurderes, mens en billet løses, f.eks. legitimationsoplysninger til kundens konto eller deres ordre-ID. At skrive vigtige oplysninger som denne ned i billetbeskeder er fremragende, fordi det giver dig mulighed for hurtigt at få adgang til dem uden at skulle rulle gennem hele billettråden.
Kontakt (kunde) billetbeskeder brugstilfælde
Private kontaktbeskeder giver også yderligere oplysninger om dine kunder. Du og dine kolleger kan bruge disse oplysninger til at kommunikere bedre med dine kunder. For eksempel kan en kundebesked afsløre, at kunden ikke kan lide at blive kaldt frue og ikke vil blive ringet op før kl. 11.
Firma billetbeskeder brugstilfælde
Ligesom kontaktbeskeder afslører firma billetbeskeder vigtige oplysninger om virksomheder og organisationer. For eksempel kan de bruges til at afsløre virksomhedens beslutningstagere, ledere på c-niveau eller hovedkvarterets tidszone for at gøre kommunikationen mere effektiv.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Hvordan kan jeg oprette private helpdesk-beskeder?
Tilføjelse af inline-beskeder til billetter
- Log ind på LiveAgent
- Klik på Billetter.
- Vælg enhver billet.
- Klik på Tilføj besked.

5. Skriv din private besked.

6. Klik på Tilføj besked.

Tilføjelse af billetbesked
- Log ind på LiveAgent
- Klik på Billetter.
- Vælg enhver billet.
- Find billetinformationspanelet.

5. Klik på Besked.

6. Skriv din private besked.
7. Klik hvorsomhelst uden for besked-feltet, og så vises et grønt flueben, der angiver, at billetsystemet har gemt din besked.

Tilføjelse af kundebeskeder
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Kontakter.

4. Vælg en kontakt efter eget valg.
5. Klik på Note, lige under personlige oplysninger.

6. Skriv beskeden.
7. Klik på Gem.
Det er også muligt at tilføje en kundebesked inden for billetvisningen.
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Billetter.
- Vælg en billet.
- Find panelet med kundeoplysninger.
- Klik på Beskeder.

6. Skriv din private besked.
7. Klik hvorsomhelst uden for notebeskeden, og så vises et grønt flueben, der angiver, at billetsystemet har gemt din besked.
Tilføjelse af virksomhedsbeskeder
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Vælg et firma efter eget valg.
- Klik på Besked, lige under virksomhedsoplysninger.
- Indtast din besked, og klik på Gem.

Hvorfor er help desk beskeder vigtige?
Helpdesk-beskeder er nyttige for alle medarbejdere, der ønsker at yde personlig, kyndig og hurtig support. De er en god informationskilde og kan fremskynde billetudleveringer mellem medarbejdere fra forskellige afdelinger. De er ikke kun gode til at registrere detaljerede oplysninger, men de kan også tjene som påmindelser og huskelister.
Hvordan ser helpdesk beskeder ud og fungerer det i praksis?
Private beskeder er kun synlige for helpdesk -medarbejdere. Kunder, e-mail-modtagere eller live chat-brugere vil ikke på noget tidspunkt kunne se dem.
Beskeder adskiller sig fra billettråde med deres unikke design, der ligner et gult selvklæbende notespapir.
Hvad sker der med private billetbeskeder, når du overfører en billet?
Når du overfører en billet, der indeholder private beskeder, beholdes alle sedlerne intakte og flyttes sammen med billetten. Således vil den nye medarbejder, der er ansvarlig for at løse billetten, kunne se alle sedlerne, tilføje nye noter og ændre eksisterende noter (bortset fra inline-noter).

Kan jeg slette eller ændre en inline note?
For øjeblikket er der ikke nogen måde at fjerne, redigere eller ændre inline beskeder. Dette er fordi vi finder det vigtigt at bevare billetintegriteten. Hvad mener vi med dette? Lad os se på et eksempel.
Forestil dig at du opretter en inline besked, der indeholder oplysninger om, hvad der skal gøres som det næste trin for at opnå problemløsning. Derefter overfører du billetten til en anden medarbejder eller afdeling. Desværre læser de ikke billetsedlen korrekt, hvilket forårsager en vis utilfredshed hos kunderne. Hvis supportmedarbejderen ønskede at dække deres fejl, kunne de redigere den inline note og få det til at se ud som om, at du har givet de forkerte oplysninger. Ved at gøre inline-noter ikke-modificerbare og ikke-sletbare, tvinges alle medarbejdere til at have integritet og tage ansvar for deres handlinger.
Kan jeg slette eller redigere en billet, kunde eller virksomhedsbesked?
Alle andre beskeder kan slettes, ændres og redigeres, så alle supportmedarbejdere i fællesskab kan indsamle nye oplysninger om dine klienter og deres problemer. Dette er ekstremt vigtigt for at opnå bedre kundetilfredshed og give bedre serviceoplevelser.
Vidensbaserede ressourcer
- Beskeder [Explained]
- Private Beskeder (Explained)
- Notes – Beskeder -Kun synlig for medarbejdere
- Interne billetter
- Billetstyring [Explained]
- Support billetfunktion i LiveAgent (+ gratis prøveversion)
- Billet/kundeindsigt (CRM)
- Billet ID [Explained]
Er du parat til at bruge helpdesk-beskeder?
Opret private beskeder, og brug dem til at gemme yderligere oplysninger om dine klienter. Alternativt kan du bruge beskeder som påmindelser for dig selv eller dine kolleger. Prøv den private besked-funktion i dag med vores altomfattende gratis 14-dages prøveversion. Der kræves intet kreditkort.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er help desk beskeder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Helpdesk beskeder er interne, private noter, der kun er synlige for helpdesk -medarbejdere. De føjes typisk til billettråde for at formidle yderligere oplysninger om en billet eller kunde. Alternativt kan kundesupportmedarbejderne bruge dem som påmindelser eller huskelister..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Er der forskellige typer beskeder i LiveAgentt?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “LiveAgent helpdesk-software tilbyder fire forskellige typer private beskeder. Brugere kan føje dem til billetter, kontakter eller virksomheder.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Kan du tilføje vedhæftede filer til helpdesk-beskeder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ja! LiveAgent helpdesk-software understøtter vedhæftede billetbemærkninger.” } }] }Help desk software er en software, der understøtter driften af kundeserviceteamet ved at integrere alle agenter i ét rum og give adgang til e-mail, live chat, opkald, kontaktformularer og kundedata samt muligheden for samarbejde og rapportering. Nødvendige funktioner i teknisk supportsoftware inkluderer adgang til flere kommunikationskanaler, en intuitiv brugerflade og integration med andre værktøjer. LiveAgent tilbyder avanceret teknisk supportsoftware med multi-kanal funktionalitet, adgang til rapporter og aktivitetshistorik samt yderligere funktioner til teamets forbedring.
LiveAgent er en kundeserviceløsning, der tilbyder funktioner som brugerdefinerede agentroller og svarskabeloner. Platformen har også en agentgrænseflade og understøtter datatransfer og systemstatusovervågning. LiveAgent har forskellige prispakker og præsenterer sig som en alternativ løsning til andre kundeservicetjenester. Kunder kan også få adgang til en supportportal og webinars. LiveAgent teamet arbejder på at opsætte brugerens dashboard og sender loginoplysninger via e-mail efter processen er fuldført.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.
En helpdesk-portal fungerer som en støtte- og kommunikationskanal mellem kunder og serviceudbydere. Den tilbyder en platform, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål om produkter og tjenester, selv når kundeservice er offline. LiveAgent tilbyder en helpdesk-portal, der kan tilpasses efter virksomhedens og kundernes behov, og den kan oprettes gratis. Helpdesk-software kan forbedre kundeservice og reducere omkostninger ved at eliminere behovet for flere værktøjer.