Undgå at levere dårlig kundesupport ved at lade dine kunder bedømme svarene og svarene fra din kundesupport Agenter. Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle derefter. Udnyt “Ranking”-funktionen i LiveAgent.
Your customers can provide feedback about their support experience by rating their communication with a customer representative. Allow your customers to rate Agent’s Chat and Email responses.
Oversigt over agentrangering
LiveAgent tilbyder en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kunders kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.
Ved at lære mere om dine agenter kan du belønne dine bedste agenter og støtte dem, der ikke præsterer i øjeblikket. Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle derefter. Udnyt “Ranking”-funktionen i LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Vidensbaseressourcer
LiveAgent tilbyder helpdesk-software til modeindustrien, kundelister og avancerede funktioner til effektiv kontaktstyring og kommunikation. De tilbyder også en agentrangeringsrapport med kunde kommentarer og har ressourcer og værktøjer til at lære mere om agentrangering og deres funktioner. Der er også en demo til interesserede kunder og 24/7 kundeservice tilgængelig. Deres website bruger cookies i overensstemmelse med deres privatlivs- og cookiepolitik. Brugerne vil modtage deres loginoplysninger via email, når de tilmelder sig.
Kundeservicekvalitetssikring tjekliste
En god kundeservice er afgørende for at opnå succes. Du kan opnå dette ved at bruge værktøjer som et kvalitetssikringsdashboard og involvere dine agenter i processen. Feedback fra dine kunder er også vigtigt, og du bør bruge kunstig intelligens til at spore tendenser og mønstre. Oprettelse af en kvalitetssikringspolitik og planlægning af gennemførelsessessioner kan også hjælpe dig med at forbedre den samlede kvalitet. Brug vores kundeservice kvalitetssikrings tjekliste for at komme i gang og tilpasse den til dine specifikke behov.
Helpdesk software til fitness industrien
Sundhedsvirksomheder kan drage fordel af LiveAgent helpdesk-software, da det giver bedre kundesupport, øger salget, øger effektiviteten og produktiviteten af personalet og giver det højeste niveau af kundetilfredshed. LiveAgent har også en brugervenlig grænseflade og hjælpsomme personale.
En undersøgelse viser, at 29% af forbrugerne finder scriptede svar frustrerende, og 38% af virksomhederne er enige. Hastighed, bekvemmelighed, venlig service og kyndig hjælp er vigtige elementer i en positiv kundeoplevelse ifølge 80% af forbrugerne. Manglende hastighed i leverandørinteraktion er det største irritationspunkt for B2B'ere ifølge beslutningstagere. Erfaring er afgørende for 73% af alle mennesker i deres købsbeslutninger. Kundeservice benchmarks og statistikker er også tilgængelige i rapporten.