Twitter opdaterede for nylig sin monetariseringsstruktur for adgang til API v2, hvilket førte til en stigning i prisen på Enterprise-variationer til mere end 40.000 EUR. Som følge heraf ville omkostningerne ved Twitter-integration være uoverkommelige for de fleste af vores kunder. Derfor har vi besluttet at implementere en ny løsning, der giver dig mulighed for at fortsætte med at bruge Twitter-integrationen med LiveAgent uden at pådrage dig høje omkostninger.
Denne nye løsning involverer at kunne indsætte din egen Twitter API i LiveAgent. På den måde vil du have mulighed for at bevare din forbindelse til Twitter, mens du holder omkostningerne i skak.
Du kan være sikker på, at vores primære mål er at give dig kvalitetstjenester og samtidig minimere omkostningerne for vores kunder. Vi mener, at denne nye løsning vil gøre dig i stand til at blive ved med at bruge Twitter-integration, som en del af din kundesupport med succes.
Discover Twitter's full potential with LiveAgent's integration
LiveAgent offers affordable Twitter integration, allowing you to stay connected with your customers.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat & Chat-invitationer
"Ede programmerVirksomhed tilbyder priser, certifikater og samarbejde inden for VoIP-løsninger. Abonner på nyhedsbrevet for de seneste opdateringer og rabatter."
Sådan tilføjer du live chat til CoreCommerce store
LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.
LiveAgent Helpdesk Software & Live chat
Forbedr kundesupport med LiveAgent, den ultimative helpdesk-software. Optimer kommunikationen og løs problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten.
Sådan opretter du tidsregler i LiveAgent
LiveAgent præsenterer deres priser, certifikater og partnerskaber. Deres gratis helpdesk-software dækker vigtige supportkanaler og billetfunktioner. De tilbyder også support til sociale medier og live chat software som Podium og Zendesk. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.