Partnere
Hvad er Delighted?
Delighted er en kundefeedback-software. Det bruges til at oprette kundeundersøgelser og indsamle data fra kundesvar.
Hvordan kan du bruge det?
Brug Delighted til at spore undersøgelsessvar eller oprette nye fra dit dashboard.
Fordele
- Spor svar uden at skifte mellem apps
- Opret undersøgelser fra dit dashboard
Frequently asked questions
Hvad er Delighted?
Delighted er en feedbacksoftware, der giver dig mulighed for at spore dine kunders tilfredshed. Lyt til dine kunders feedback og forbedre dig dagligt.
Hvordan kan du bruge Delighted inde i LiveAgent?
- create customer surveys from one interface
- track the outcome of surveys from LiveAgent
Teksten omhandler LiveAgent, en service der fokuserer på kundetilfredshed, passende kundeservice og en problemfri købsproces. Der gives information om priser, funktioner, integrationer, anmeldelser fra kunder, brancheløsninger og virksomhedsløsninger. Der er også omtale af support, portal, dataoverførsel, system status, ændringslog, virksomhedens priser og certifikater, samarbejde og tilknyttede programmer. LiveAgent er en fremtrædende løsning til virksomheder, der ønsker bedre kundetilfredshed og en problemfri købsproces, og det lancere løbende opdateringer til deres service.
Har du brug for et Collab Alternativ?
LiveAgent tilbyder kundeservicerapportering, som giver bedre forståelse af kontaktcenterdrift og muligheder for forbedring. Du kan spore KPI'er og andre kontaktcenter målinger samt udnytte avancerede analyse- og rapporteringsfunktioner for at øge produktivitet og effektivitet. Desuden automatiseres dagligdags småopgaver, såsom at besvare gentagne spørgsmål og minimere fejl. Alt dette kan hjælpe med at forbedre supportomkostningerne.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.
Leder du efter et Pure Chat alternativ?
LiveAgent har erstattet ZenDesk for flere virksomheder på grund af overkommelige priser, avanceret automatiseringsniveau og integration med forskellige moduler. Kunder roser også LiveAgent for dets evne til at sende e-mails i stedet for billetter, muligheden for at vedhæfte filer og organisere e-mails nemt samt fantastisk supportteam. LiveAgent er også støtte venligt på mobile platforme og har en bred vifte af funktioner, herunder kontaktformularer, live chat, databaser og sociale netværksintegrationer.