Hvad er Optimal Call?
Optimal Call er en slovakisk VoIP og kommunikations- virksomhed. De tilbyder tjenester til virksomheder og individuelle kunder baseret i Slovakiet og Tjekkiet. Udover taleopkaldstjenester tilbyder Optimal Call muligheden for at købe eksklusive telefonnumre, der er nemme at huske, baseret på forskellige geografiske placeringer.
Andre tjenester omfatter call center, fælles forbindelse med andre virksomhedssystemer såsom CRM, SIP Trunking og CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonnetværk.
Hvordan kan du bruge Optimal Call med LiveAgent?
Hvis du leder efter en VoIP-udbyder, kan Optimal Call håndtere dine internetopkald og give dig et telefonnummer. Du kan tilføje dette telefonnummer til LiveAgent for at oprette en omnichannel helpdesk med et callcenter.
Når du tilføjer dit nummer til LiveAgent, kan du begynde at bruge det som dit primære callcenter-software. LiveAgent tilbyder masser af funktioner til at lette dine arbejdsgange og gøre kundeopkald mere overskuelige takket være call center-funktioner og automatisering.
Hvor meget koster det at integrere Optimal Call med LiveAgent?
Mens Optimal Call er en betalt tjeneste med separate prisplaner, vil integration med LiveAgent ikke koste dig ekstra. Du kan tilføje dine Optimal Call-telefonnumre til LiveAgent-helpdesk gratis og begynde at ringe.
Hvad er fordelene ved at bruge Optimal Call?
- Overkommelige prisplaner
- Flere tjenester til private og virksomheder
- Eksklusive telefonnumre, der er nemme at huske
- CPBX og SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Hvordan kan du integrere Optimal Call med LiveAgent?
Optimal Call er allerede inkluderet i din LiveAgent-konto; derfor er der ingen grund til at aktivere plugins eller oprette integrationer med tredjepartstjenester. Tilføj dit Optimal Call-nummer og begynd at ringe. Sådan gør du det.
- Du skal bruge dit Optimal Call brugernavn, adgangskode og opkaldsnummer. Log ind på din Optimal Call-konto eller opret en ny. Du modtager en e-mail med dit nye brugernavn, adgangskode, og telefonnummer efter at fuldføre registreringen.

- Alternativt kan du også finde oplysningerne i profilsektionen på din Optimal Call-konto. Hav oplysningerne klar til de næste trin.

- Åbn din LiveAgent-konto, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange knap for at tilføje et nyt nummer i LiveAgent, og vælg Optimal Call fra listen over VoIP-udbydere.

- Indtast dit brugernavn, adgangskode, og Optimal Call nummer i næste afsnit. Du kan også navngive nummeret, vælge et opkaldspræfiks, den afdeling, der skal håndtere opkald fra dette nummer, og slå opkaldsoptagelse til. Når du er færdig, skal du klikke på Tilføj nederst i vinduet.

Dit Optimal Call-telefonnummer er nu forbundet med LiveAgent, og du kan begynde at foretage og modtage opkald. Er du nysgerrig efter at finde ud af mere om LiveAgent? Se videoen nedenfor for at få flere oplysninger.
Frequently asked questions
Hvad er Optimal Call?
Optimal Call er slovakisk kommunikations- og VoIP-udbyder. De tilbyder tjenester, der er egnede til slovakiske og tjekkiske kunder.
Hvor meget koster Optimal Call integration i LiveAgent?
Integrationen med Optimal Call er inkluderet i planen og der ikke opkræves ekstra gebyrer. Du kan tilføje dit nummer og begynde at ringe uden at betale ekstra.
Hvordan kan jeg integrere Optimal Call med LiveAgent?
Optimal Call er indbygget LiveAgent, så der er ikke behov for integrationsplugins eller tredjepartstjenester. Du skal bare tilføje dit nummer og angive nogle kontooplysninger.
- Gå til Konfiguration > Ring til > Numre i LiveAgent
- Opret et nyt nummer, og vælg Optimal Call som din VoIP-udbyder
- Indtast dit brugernavn, adgangskode, nummer og andre detaljer
- Klik på Tilføj og så er du færdig
Hvad er VoIP?
VoIP er en forkortelse af Voice over Internet Protocol . Kort sagt giver VoIP dig mulighed for at foretage og besvare telefonopkald, konferenceopkald, videoopkald og andre former for kommunikation via internettet.