Partnere
Følg venligst integrationsguiden herunder for at begynde at bruge GetResponse med LiveAgent.
- Først skal du have en aktiv GetResponse -konto.
- Hvis du har det, skal du aktivere GetResponse -pluginet i sektionen LiveAgent -plugins.
- Hit konfigurer og kopier din GetResponse’s API. Bekræft, og begynd at abonnere!
Hvad er GetResponse?
GetResponse er en web-baseret e-mail marketing service. Det tillader planlagte e-mail -meddelelser (kaldet sekventielle autosvar) og automatiserer opfølgningsprocessen, når der tilføjes nye kundeemner. Du kan levere nyhedsbreve og nemt administrere kunder i én brugervenlig grænseflade. GetResponse har været en af de mere populære autosvarstjenester siden lanceringen af Simon Grabowski i 1998.
Hvordan virker det?
Begynd at tilføje dine kontakter til GetResponse e-mail -kampagner direkte i LiveAgent. For at undgå at sende spam e-mails sendes en tilmeldings e-mail, når du abonnerer på en kontaktperson. (Abonnement skal bekræftes af kontakten).
Eksempel:
Mr. Marsellus Wallace er en meget aktiv og nysgerrig kunde. Du vil holde ham ajour med alt vedrørende LiveAgent. Ved at aktivere GetResponse -plugin kan du abonnere på ham på enhver af dine nuværende e-mail kampagner. Mr. Wallace får en tilmeldings-e-mail og bekræfter sit abonnement. Nu kan du begynde at sende ham ethvert e-mailindhold via GetResponse.
Frequently asked questions
Hvad er GetResponse?
GetResponse er et marketingværktøj med funktioner som e-mailmarketing, marketingautomation, webinarer og mere.
Hvordan kan du integrere GetResponse i LiveAgent?
Integrationen er ganske let. Hvis du allerede har en GetResponse -konto, skal du følge vejledningen herunder: Log ind på LiveAgent > klik på Konfigurationer > System > Plugin. Aktiver GetResponse > kopier API -nøgle > Indsæt API -nøglen i GetResponse.
IVR (Interactive Voice Response)
The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.
Dåsebeskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål, der kan spare tid og eliminere gentagelse i kundeforespørgsler. LiveAgent tillader en ubegrænset mængde af dåsebeskeder og søgeordrelaterede meddelelser samt at tilpasse beskeder. Dette kan give hurtigere og mere effektiv kundeservice og teknisk support. LiveAgent tilbyder også en række funktioner og integrationer til at hjælpe med at forbedre kundesupporten og salget for virksomheder i forskellige brancher.
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
LiveAgent tilbyder en gratis konto, hvor du kan oprette dig på under 60 sekunder. Du kan vælge et navn til din LiveAgents underdomæne og modtage produktopdateringer og andre tilbud. Ved at tilmelde dig, accepterer du T&C og privatlivspolitik. LiveAgent har funktioner, integrationer og kundeanmeldelser og tilbyder support, dataoverførsel og en blogs sektion. Der er også mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet og få de seneste opdateringer og rabatter.