Digitale integration
Partner website
Hvad er Digitale?
Digitale, spol. s r.o. blev oprettet i januar 2008 i Slovakiet af flere telekommunikationseksperter. Digitale tilbyder telekommunikationsudstyr (PBX, IP-telefoni, adaptere, GSM-gateways og tilbehør) til små og mellemstore virksomheder og tilbyder professionel og forretningsmæssig rådgivning, virksomhedskommunikationsrelaterede tjenester (optagede meddelelser og skræddersyede løsninger), udvikling af softwareløsninger, samt løsninger til alternative operatører, call-centre og ejere af ejendoms- og lejefaciliteter (afregningssystem for samtaleafgifter og IVR). Naturligvis omfatter vores komplekse og dækkende service alt fra installation af udstyr, brugerdefineret konfiguration og eftersalgsservice.
Et af hovedmålene for vores virksomhed er den størst mulige kundetilfredshed. Derfor tilbyder vi muligheden for en detaljeret PBX-opsætning, valg af add-on applikationer eller muligheden for at designe brugerdefinerede virksomhedsapplikationer, der er knyttet til en VoIP PBX. Digitale IP PBX’erne giver mulighed for tilføjelse af ekstra funktioner med det samme uden at afbryde forbindelser eller tilføje ekstra hardware. Ud over det kan disse ændringer i de fleste tilfælde implementeres eksternt uden nødvendigheden af tilstedeværelse, hvilket reducerer leveringstiden til et minimum. Hvordan kan du bruge det?
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og Digitale er nu partnere, hvilket gør den Digitale integration nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ingen ekstra gebyrer for at forbinde et digitalt VoIP-nummer med dit callcenter..
Hvis du er interesseret i at forbinde Digitale med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Klik på Numbers
3. Søg efter Digitale
4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige brugeroplysninger
Omkostninger ved at integrere Digitale:
Digitale og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Dog opkræver Digitale for sine tjenester, da virksomheden styres selvstændigt.
Fordele ved Digitale
- Omkostningsbesparende
- Forbedret CX
- kan bruges overalt i Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn
- høj pålidelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently Asked Questions
Hvad er Digitale?
Digitale, spol. s r.o. blev oprettet i januar 2008 i Slovakiet af flere telekommunikationseksperter. Digitale tilbyder telekommunikationsudstyr til små og mellemstore virksomheder og tilbyder professionel rådgivning og virksomhedsrådgivning, virksomhedskommunikationsrelaterede tjenester, udvikling af softwareløsninger samt løsninger til alternative operatører, callcentre og ejere af ejendoms- og lejefaciliteter.
LiveAgent har allerede integreret Digitale. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Digitale opkræver betaling for sine tjenester.
Som vi har nævnt tidligere, er Digitale allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge denne vejledning: Gå til Konfigurationer > Ring til > Numre > Digitale. Tilføj VoIP-nummeret og brug det med det samme.
Hvor meget koster det at integrere Digitale med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret Digitale. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Digitale opkræver betaling for sine tjenester.
Teksten omhandler fordelene ved e-mail automatisering og brugen af LiveAgent som en hjælpsomt system. LiveAgent tilbyder mere end 180 integrationer og forskellige e-mail skabeloner til kundesupport. E-mail automatisering kan forbedre salg og marketingfunktioner ved at sende automatiserede e-mails som velkomst, personlig tilpassede og påmindelses e-mails. Integration af over 40 sprog hjælper med at overvinde sprogbarrieren. LiveAgent har også en 14-dages gratis prøveperiode tilgængelig.
Twitter updated its monetization structure for access to API v2, resulting in an increase in the price of Enterprise variations. Chatbots can improve customer service as more and more customers move online. WhatsApp is an excellent tool for customer service and can be used to create a direct communication channel between businesses and customers. Customer churn is an important measure for determining the health of a business. LiveAgent offers various features and integrations for customer support. Sales contacts are available for demos and inquiries, and readers can subscribe to LiveAgent's newsletter for updates and discounts.