Partnere
Hvad er Digitale?
Digitale, spol. s r.o. blev oprettet i januar 2008 i Slovakiet af flere telekommunikationseksperter. Digitale tilbyder telekommunikationsudstyr (PBX, IP-telefoni, adaptere, GSM-gateways og tilbehør) til små og mellemstore virksomheder og tilbyder professionel og forretningsmæssig rådgivning, virksomhedskommunikationsrelaterede tjenester (optagede meddelelser og skræddersyede løsninger), udvikling af softwareløsninger, samt løsninger til alternative operatører, call-centre og ejere af ejendoms- og lejefaciliteter (afregningssystem for samtaleafgifter og IVR). Naturligvis omfatter vores komplekse og dækkende service alt fra installation af udstyr, brugerdefineret konfiguration og eftersalgsservice.
Et af hovedmålene for vores virksomhed er den størst mulige kundetilfredshed. Derfor tilbyder vi muligheden for en detaljeret PBX-opsætning, valg af add-on applikationer eller muligheden for at designe brugerdefinerede virksomhedsapplikationer, der er knyttet til en VoIP PBX. Digitale IP PBX’erne giver mulighed for tilføjelse af ekstra funktioner med det samme uden at afbryde forbindelser eller tilføje ekstra hardware. Ud over det kan disse ændringer i de fleste tilfælde implementeres eksternt uden nødvendigheden af tilstedeværelse, hvilket reducerer leveringstiden til et minimum. Hvordan kan du bruge det?
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og Digitale er nu partnere, hvilket gør den Digitale integration nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ingen ekstra gebyrer for at forbinde et digitalt VoIP-nummer med dit callcenter.
Hvis du er interesseret i at forbinde Digitale med LiveAgent callcenteret, skal du blot logge ind på din LiveAgent-konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Klik på Numbers
3. Søg efter Digitale

4. Klik på Tilføj
5. Indsæt nødvendige brugeroplysninger
Omkostninger ved at integrere Digitale:
Digitale og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Dog opkræver Digitale for sine tjenester, da virksomheden styres selvstændigt.
Fordele ved Digitale
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- adgang overalt i Slovakiet, Tjekkiet og Ungarn
- høj pålidelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Digitale integration!
Frequently asked questions
Hvad er Digitale?
Digitale, spol. s r.o. blev oprettet i januar 2008 i Slovakiet af flere telekommunikationseksperter. Digitale tilbyder telekommunikationsudstyr til små og mellemstore virksomheder og tilbyder professionel rådgivning og virksomhedsrådgivning, virksomhedskommunikationsrelaterede tjenester, udvikling af softwareløsninger samt løsninger til alternative operatører, callcentre og ejere af ejendoms- og lejefaciliteter.
Hvor meget koster det at integrere Digitale med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret Digitale. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Digitale opkræver betaling for sine tjenester.
LiveAgent har allerede integreret Digitale. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Digitale opkræver betaling for sine tjenester.
Som vi nævnte tidligere, er Digitale allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor:
- Naviger til konfigurationer > Ring til > nummer > Digitale
- Tilføj VoIP-nummeret, og brug det med det samme
LiveAgent er en platform med flere funktioner, der er designet til at hjælpe virksomheder med kundeinteraktioner. Deres priser og funktioner kan tilpasses, og platformen har integrationsmuligheder. LiveAgent tilbyder også support og har et akademi samt webinarer til rådighed. De har også en blog og muligheder for tilknyttede programmer. Det er nemt at tilmelde sig en gratis prøveperiode og planlægge en demo. Platformen opsætter en konto og sender loginoplysninger via e-mail. Der er også en supportportal tilgængelig. LiveAgent-brugere kan abonnere på nyhedsbrevet, der giver opdateringer og rabatter. Der er mulighed for at kontakte virksomheden via kontaktformularen, LiveChat eller WhatsApp.
LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder support og samarbejde med partnere i telefoni og software. Der er en supportportal og dataoverførsler, og de præsenterer deres produkter og certifikater på deres hjemmeside. Der er også en blog, en ordliste, et akademi og webinars, og man kan abonnere på deres nyhedsbrev for at få de seneste opdateringer og rabatter. Der er salgskontakter og mulighed for at planlægge en demo. Der er en installationsstatus for LiveAgent dashboard, og de bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen. Man kan kontakte dem gennem en kontaktformular, messenger, Whatsapp eller live-chat.
Teksten beskriver forskellige teknologier og systemer, der anvendes i callcentre, herunder prædiktive dialers og telefon- og callcentersoftwareløsninger. Forbedring af telefonløsning kan medføre højere kundefastholdelsesrater, mere tilfredse agenter og differentiering fra konkurrenter. Der er udfordringer, men disse kan løses ved at definere klare mål, udarbejde en forbedringsplan, oprette en vidensbase, tilbyde træning, bemyndige medarbejdere, bruge taleanalyse og overvåge ydeevnen. Prædiktive dialers kan være begrænset for virksomheder, der sælger produkter af høj værdi, da det fokuserer på kvantitet frem for kvalitet. Callcentersoftware er en integreret del af driften af et call center og hjælper med at organisere og administrere interaktioner med kunder og overvåge kundeemner. Telefonløsning er afgørende for kundetilfredshed og kan måles ved at dividere det samlede antal løste sager med det samlede antal modtagne sager og multiplicere med 100.
Online support er vigtigt for at levere kundeservice gennem digitale kanaler som e-mail, live chat og sociale medier. Det er afgørende for at øge kundekontakt, forbedre kundetilfredshed og opnå omkostningsbesparelser. Det kan også give virksomheder en konkurrencefordel og mulighed for at indsamle kundedata og måle tilfredshed. En omnikanalstrategi og træning af medarbejdere kan hjælpe med at yde den bedste support. LiveAgent er en help desk software, der kan bruges til online support.