Partnere
Hvad er Actio?
Actio er en polsk VoIP-operatør, der leverer telekommunikationsløsninger til privat- og erhvervskunder – virtuel PBX, virtuel fax. Virksomheden har været operationelt i Polen og andre lande siden 2006.


Hvor meget koster det at forbinde Actio VoIP inde i LiveAgent?
Der er ingen ekstra omkostninger for at forbinde LiveAgent med Actio.
Det er dog vigtigt at påpege, at Actio er en individuel virksomhed, og derfor opkræver gebyrer for VoIP tjenester separat.
Hvordan kan du forbinde dit Actio VoIP-nummer med LiveAgent?
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numre
3. Søg efter Actio
4. og TILFØJ

Fordele ved Actio VoIP:
- omkostningseffektiv
- yderst pålidelig
- stor tilgængelighed
- fantastisk enhedsforbindelse
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Actio integration!
Frequently asked questions
Hvad er Actio?
Actio er et telekommunikationsselskab, der har leveret VoIP-tjenester i hele Europa siden 2006.
Hvordan kan du forbinde Actio med LiveAgent?
Hvis du er Actio- og LiveAgent-abonnent, kan du gå til Konfigurationer > Call> Numre > Actio i LiveAgent og indsæt VoIP-nummeret uden yderligere gebyrer.
Hvordan får jeg en VoIP-telefontjeneste?
Der er mange VoIP-udbydere på markedet i øjeblikket. For det første skal du bestemme dine prioriteter, såsom tilgængelighed, priser, support osv. Hvis du er en LiveAgent-abonnent, foreslår vi, at du tager et kig på vores VoIP-partnerskaber for nem integration. Derefter skal du blot kontakte den foretrukne udbyder online og bruge dit VoIP-nummer med det samme.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.
En agentsvarskabelon er et foruddefineret svar, som en agent kan bruge til at besvare en kundeforespørgsel og kan tilpasses den konkrete sag og situation. LiveAgent tilbyder ubegrænset antal skabeloner, som kan tilpasses og redigeres i agentskærmen under fanen 'Konfigurationer'. Agent underskrift kan tilføjes til dåsesvar og skabeloner.
3CX call center software anmeldelse
3CX er en telefonisk kommunikation software. Den er nem at bruge, men brugergrænsefladen er forældet og udgående opkald fungerer ikke godt nok. Opkaldskvaliteten er også dårlig. Der er forskellige prispakker tilgængelige afhængigt af antallet af agenter, der bruger softwaren, og om du vil have en hostet eller selvadministreret løsning. 3CX kan være nyttigt for små virksomheder, men UI og opkaldsfunktioner bør forbedres.
Den ultimative callcenter -tjekliste
Teknologi som CRM’er eller automatisering kan øge din virksomheds ydeevne ved at reducere ventetider for kunder og øge agenttilgængeligheden i travle perioder. For at forbedre produktiviteten i dit callcenter, bør du vælge de rigtige værktøjer og oprette dem i samråd med en specialist. De vigtige præstationsindikatorer for callcenter inkluderer håndteringstid, kundetilfredshedsscore, procentdel af blokerede opkald, den gennemsnitlige tid i kø og den gennemsnitlige svarhastighed.