Billetfelter

Hvad er billetfelter?

Billetfelter indeholder data om billetter. Supportagenter bruger dem typisk til at indsamle og gemme yderligere oplysninger om specifikke kunder og deres forespørgsler. For eksempel, når en kunde henvender sig om et problem med deres ordre, kan du gemme deres ordre-ID i et brugertilpasset billetfelt til fremtidig reference.

Billetfelter i Help desk-billetsoftware - LiveAgent

Som et resultat af at oprette et brugerdefineret felt vil hver supportagent være i stand til at se de væsentlige oplysninger, der er relevante for den pågældende billet, som kan fremskynde opfølgningssvar og generelt forbedre servicekvaliteten.

Hvilken slags information kan du gemme i billetfelter?

Med LiveAgent help desk software, er mulighederne er talløse. For eksempel kan du oprette ubegrænsede brugerdefinerede billetfelter med flere formateringsmuligheder for datainput.

Typer af billetfelter

  • Tekstboks (tekstinput)
  • Listefelt (rullemenu med en liste over muligheder)
  • Afkrydsningsfelt (et lille felt, der skal afkrydses)
  • Afkrydsningsfeltsgruppe (brugere kan markere flere felter)
  • Postadresse (postadresse format)

Validatorindstillinger kan sikre, at alle data indtastet i brugerdefinerede billetfelter er korrekte.

Validator muligheder

  • Ingen validator
  • Brugerdefineret regulært udtryk (this\s+is\s+text)
  • Heltal (et helt tal, der kan være positivt, negativt eller nul)
  • Decimaltal (et ikke-heltal som f.eks. 2.25 or 1.6)
  • Alfanumerisk streng (bogstaver og tal)
  • Alfanumerisk streng med mellemrum
  • Web address/URL (https://www.liveagent.com)
  • IPv4 eller IPv6 (192.0. 2.146 eller 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334))
  • E-mail adresse (hello@liveagent.com)
  • Kreditkortnummer (1234-4567-7891-2345)
  • Telefonnummer i USA (888-257-8754)
  • Internationalt telefonnummer (+421 2 33 456 826)
  • Datoformater (ÅÅÅÅ-MM-dd eller ÅÅÅÅ/MM/dd eller dd-MM-ÅÅÅÅ)
  • Tidsformat (HH: MM)
  • CPR-nummer (123-45-6789)

Create unlimited custom ticket fields

Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.

Eksempler på billetfelter

Ved du ikke, hvilke slags billetfelter der kunne være nyttige? Se vores eksempler for inspiration.

  • Ordre ID
  • Kreditkortnummer
  • CPR-nummer
  • Credit score
  • Forkert kampagnekode
  • Årsag til refusion
  • Websted
  • Kontonavn
  • Køn og stedord
billetfelter

Sådan opretter du billetfelter

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration.
  3. Klik på System.
  4. Klik på Billetfelter.
  5. Klik på den orange knap Opret ved siden af ​​søgelinjen.
  6. ​​Indstil et kodenavn til dit brugerdefinerede billetfelt. For eksempel kan det være noget som “ordre_id eller “reimbursement” Bemærk venligst, at kun små bogstaver, tal, bindestreger eller understregninger er tilladt i koden. Du må ikke bruge mellemrum.
  7. Navngiv dit brugerdefinerede billetfelt. Denne gang kan du navngive det “Ordre-ID” eller “Årsag til refusion” uden nogen formateringsbegrænsninger.
  8. Klik på Type, og vælg den inputindstilling, der passer dig bedst. Du kan vælge mellem følgende formater: tekstboksinput, listeboks, afkrydsningsfelt, afkrydsningsfeltgruppe eller postadresse.
oprettelse af et billetfelt

Valgfrit: Klik på beskrivelsen og skriv en beskrivelse til det brugertilpasset billetfelt. Du og dine medarbejdere kan finde ud af yderligere detaljer om billetfeltet efter at have læst forklaringen.

  1. Vælg indstillingen Synlighed, og vælg, om du vil have, at billetfeltet altid skal være synligt i billetinformationspanelet.
  2. Klik på Opret.

Hvor er billetfelterne placeret inde i billetvisningen?

Du kan finde billetfelter i nederste højre hjørne af din skærm, mens du arbejder på en billet. Felter-ikonet hjælper dig med at finde dem.

billetfelter i billetvisning

Tilføjelse eller oprettelse af nye billetfelter inde i billetter

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Billetter.
  3. Vælg en billet ved at klikke på den.
  4. Klik på Felter i nederste højre hjørne af skærmen.
  5. Klik på Tilføj felt.
  6. Følg trin 6-10 i vejledningen ovenfor.
  7. Udfyld billetfeltet, som du lige har oprettet.
  8. Klik på Gem.
tilføjelse af et nyt billetfelt i billetvisning

Sletning af brugerdefinerede billetfelter

For at slette et brugerdefineret billetfelt fra en billet skal du klikke på papirkurvsikonet ved siden af ​​det. Alternativt, hvis du vil slette et brugerdefineret billetfelt fuldstændigt (og fjerne det fra alle billetter):

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration.
  3. Klik på System.
  4. Klik på Billetfelter.
  5. Find det billetfelt, du vil slette, og klik på papirkurvsikonet.
  6. Klik på Ja i bekræftelsesdialogen.
sletning af et billetfelt

Hvordan kan du drage fordel af brugerdefinerede billetfelter?

Brugerdefinerede billetfelter kan hjælpe dig med at yde bedre service. Ved at have alle de væsentlige billetoplysninger ved hånden, vil du være i stand til at yde hurtig, kyndig og personlig kundesupport. Desuden vil de brugerdefinerede oplysninger være tilgængelige for alle supportmedarbejdere, hvilket gør det nemmere at overdrage billetter problemfrit.

For example, suppose an agent is assigned an open ticket that contains a lang kommunikationstråd. Med brugerdefinerede billetfelter på plads kan de nemt finde de væsentlige oplysninger i stedet for at rulle gennem hele billettråden for at finde dem.

Lad os sige, at kunden ønsker at blive opdateret om forløbet af deres refusion. I modsætning til at skulle scrolle gennem tidligere beskeder for at finde deres ordre-ID, eller endnu værre – at skulle bede kunden om det igen, kan agenter have oplysningerne let tilgængelige med brugerdefinerede billetfelter.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Vidensbaserede ressourcer

Klar til at oprette ubegrænsede brugerdefinerede billetfelter?

Opret unikke billetfelter (såsom ordre-ID eller GDPR-samtykke) for at give de bedst mulige kundeserviceoplevelser. Start en gratis 14-dages prøveperiode i dag. Intet kreditkort er påkrævet.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er billetfelter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ticket fields contain data about tickets. Support agents typically use them to gather and store additional information about specific customers and their queries. For example, when a customer reaches out about a problem with their order, you can save their order ID in a custom ticket field for future reference.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you benefit from custom ticket fields?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Billetfelter indeholder data om billetter. Supportagenter bruger dem typisk til at indsamle og gemme yderligere oplysninger om specifikke kunder og deres forespørgsler. For eksempel, når en kunde henvender sig om et problem med deres ordre, kan du gemme deres ordre-ID i et brugertilpasset billetfelt til fremtidig reference..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilken slags information kan du gemme i billetfelter?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Med LiveAgent help desk software er mulighederne er talløse. For eksempel kan du oprette ubegrænsede brugerdefinerede billetfelter med flere formateringsmuligheder for datainput. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo