Leder du efter et Customerly alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Customerly alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Overvejer du en anden kundesupportsoftware? Overvej LiveAgent, den ultimative omnichannel-løsning til din virksomhed. Giv support via e-mail, live chat, sociale medier, vidensbase og callcenter. Udnyt 175+ funktioner og 40+ integrationer for at give den bedst mulige kundeservice.

LiveAgent er ganske enkelt nem at konfigurere og intuitiv at bruge. En praktisk brugergrænseflade guide vil gennemgå processen, og du vil være klar til at yde support inden for et øjeblik.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Billetsystem, der strømliner alle kanaler under samme tag.
Oplev LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar meremed LiveAgent

Customerly vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Customerly
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder billetsalg i plan for $29/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Customerly tilbyder Live Chat i plan for $29/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center
Customerly tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $29/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder acebook-integration.
Customerly tilbyder ikke Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Customerly tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Customerly tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Customerly tilbyder ikke Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder videnbase i plan for $29/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder kundeforum i billetplan for $29/måned.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $87/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Customerly tilbyder ikke API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Customerly tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
Customerly tilbyder videoopkald i plan for $87/måned.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænset historie i planen for $87/måned.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Customerly tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $87/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænsede billetter/mails i planen for $87/måned.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Customerly tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Customerly tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $29/måned.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt Customerly alternativ

Customerly klarer det godt, men hvis du ikke er tilfreds med din nuværende software, kan du overveje at skifte til noget andet. LiveAgent er et godt alternativ, hvis kundesupport er din førsteprioritet. Vi tilbyder dig tre fantastiske prisplaner, som giver dig alt, hvad du behøver for at gøre tingene rigtigt.

Desuden vil vi give dig al den support, du har brug for, mens du skifter over til LiveAgent.

Den hurtigste live chat

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder.

Yd support med lynhastighed ved ikke at lade dine sidebesøgende vente. På den måde kan du nemt fortsætte med at omdanne dem til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter, og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Funktionsrig

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være let som en leg.

Review shown on phone screen

Bedre support behøver ikke at koste dig ekstra

For at yde fremragende kundesupport behøver du ikke at tømme bankkontoen. LiveAgent tilbyder tre betalte planer, som er spækket med funktioner, der er relevante for din virksomhed. Du kan vælge den, der passer dig bedst.

Hvis du har brug for noget ekstra, kan du altid købe separate funktioner for at få det, du har brug for, uden at betale for meget for en dyrere plan.

Klar til at foretage en ændring?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Årsager til, at virksomheder skiftede over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Customerly?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner i forhold til Customerly: callcenter, integration af sociale medier, IVR og ubegrænsede opkaldsoptagelser.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Customerly?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Customerly inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret kundeafgang og bedre agentarbejdsgang.

Related Articles to Customerly alternativ
Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

En række forskellige brugere roser LiveAgent for deres funktionalitet, integration med sociale medier og for at være meget billigere end andre alternativer som Zendesk og Freshdesk. Brugerne er især glade for hjælpen fra supportteamet og deres avancerede automatiseringsmuligheder. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme.

LiveAgent tilbyder e-mail support, live chat, sociale medier, callcenter og en videnbase. LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder.

Leder du efter et Pure Chat alternativ?

LiveAgent har erstattet ZenDesk for flere virksomheder på grund af overkommelige priser, avanceret automatiseringsniveau og integration med forskellige moduler. Kunder roser også LiveAgent for dets evne til at sende e-mails i stedet for billetter, muligheden for at vedhæfte filer og organisere e-mails nemt samt fantastisk supportteam. LiveAgent er også støtte venligt på mobile platforme og har en bred vifte af funktioner, herunder kontaktformularer, live chat, databaser og sociale netværksintegrationer.

Vi har udarbejdet en gratis-at-download-guide for at hjælpe dig i gang med fjernarbejde. Få tips, råd og vores bedste ressourcer til fjernadministrering af dit team.

Fjernarbejde Tjekliste

Teksten beskriver brugen af et kundehåndteringssystem til at håndtere klager og skabe en stærk forbindelse mellem virksomheder og kunder. LiveAgent tilbyder en alternativ software til Helpshift til kunde- og teknisk support, og det er muligt at flytte supportteamet fra Helpshift til LiveAgent eller starte en gratis prøveperiode. Der er også flere oplysninger om virksomheden og dens funktioner til rådighed, herunder priser, integrationer, brancheløsninger, support og blogs.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo