ZlavaDna
  • Brugscenarier
  • ZlavaDna

ZlavaDna

ZlavaDna er en deal-of-the-day hjemmeside, der har rabatkort, der kan bruges hos lokale virksomheder.

Der er ingen bedre følelse end at få en god handel på nyt tøj, ferier eller gaver. ZlavaDna er nummer ét blandt websteder med tilbud og kuponer i Slovakiet og Tjekkiet og en af ​​de hurtigst voksende virksomheder i Centraleuropa.

ZlavaDnas kundetilgang

ZlavaDna er kendt for sin innovative tilgang til at henvende sig til nye kunder. De indså hurtigt, at kundeservice kan være en billig måde at markedsføre sig på. I marts 2014 er ZlavaDna begyndt at bruge LiveAgent til at give bedre og hurtigere kundesupport. I øjeblikket beskæftiger de 8 supportagenter, som løser omkring 9000 forespørgsler om måneden via live chat og e-mail.

I begyndelsen brugte de Gmail til e-mail-kommunikation. Mange medarbejdere oplevede, at de druknede i alle disse beskeder, og de blev derfor tvunget til at finde en måde, hvorpå de kunne håndtere og besvare kundernes e-mails mere effektivt. Da antallet af e-mails og samtidig også antallet af deres agenter steg, var de nødt til at forenkle deres arbejde og undgå dobbeltarbejde med at løse kundernes forespørgsler. Det skete, da de sagde STOP til Gmail og begyndte at se sig om efter en bedre løsning.

“Vi prøvede Zendesk, Freshdesk og Kayako, men de kunne ikke konkurrere med LiveAgents funktionssæt og en meget attraktiv pris.”

Hej, det er Juraj fra ZlavaDna. Der er omkring 100 ansatte i vores virksomhed, hvoraf 5 er kundeserviceteamet. ZlavaDna er en deal-of-the-day hjemmeside, der har rabatkuponer, der kan bruges hos lokale virksomheder. Der er ingen bedre følelse end at gøre en god handel på en dejlig ferie, gave eller en romantisk middag. ZlavaDna er blandt de bedste og hurtigst voksende tilbud og kuponwebsteder i Centraleuropa. Med det stigende antal kunder kommer der en større efterspørgsel efter bedre kundesupport.

LiveAgent hjælper os med at skalere vores kundeserviceindsats og tilpasser sig let til vores vækst. Det er vores daglige udstyr, og jeg kunne ikke forestille mig at arbejde uden det. LiveAgent hjælper os med at levere svar hurtigere og forblive tættere på vores kunder. For at få et tilnærmelsesvist billede, har vi siden 2010 haft omkring 1,5 millioner kunder, der bruger vores tjenester. Vi håndterer over 5.000 e-mails, 2.000 chats og over 1.500 opkald hver måned med vores kundeserviceteam.

Med LiveAgent kan vi nemt spore historikken for al tidligere kommunikation med hver kunde. Det giver vores supportteam vigtig indsigt om andre forespørgsler, som kunden stod overfor før, og hjælper os også med at undgå at stille duplikerede spørgsmål. Derfor er hele kommunikationen hurtigere og kundeoplevelsen mere strømlinet.

Når vi har brug for hjælp til at konfigurere noget i vores licens, er supportfolkene fra LiveAgent altid parate til at hjælpe. Jeg har ikke haft andet end den perfekte kundeoplevelse. Kundetilfredshed hos både partnere og slutbrugere er vores hovedprioritet her hos ZlavaDna. LiveAgent er et fantastisk værktøj, der hjælper os med at nå begge disse mål.

Før ZlavaDna begyndte at bruge LiveAgent, brugte ZlavaDna ikke nogen live chat-applikation. Efter at have implementeret en live chat-knap på deres hjemmeside var stigningen i kundernes spørgsmål betydelig. Ud over 9000 besvarede e-mails om måneden er de også i stand til at hjælpe 1000+ kunder via live chat i realtid.

“At være i stand til at løse kundeforespørgsler i realtid med live chat hjalp os med at reducere billetbelastningen med 25%.”

Forbedringer og kundetilfredshed

LiveAgent forenklede arbejdet i ZlavaDnas kundeserviceafdeling, så alle kunders forespørgsler (billetter) nu besvares inden for 24 timer. “Dette kunne bestemt ikke være muligt uden LiveAgent.”

“Vi opnåede en tocifret stigning i kundetilfredsheden.”

Fra supportmedarbejderens perspektiv

“Indtil videre har alle været tilfredse med LiveAgent. Det sætter os i stand til at evaluere arbejdsgangen på en mere gennemsigtig måde og øger den samlede effektivitet af vores kundeservice.”

ZlavaDnas mål er at løse billetter endnu hurtigere og øge effektiviteten af ​​deres kundeservicerepræsentanter.

Peter Blazecka – PR & Marketingchef @ ZlavaDna

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x