SolidTrust Pay
  • Brugscenarier
  • SolidTrust Pay

SolidTrust Pay

SolidTrust Pay er et e-wallet betalingssystem, der understøtter virksomheder, der både har behov for at modtage betalinger foretage udbetalinger. SolidTrust er vokset til at omfatte alle lande i verden. SolidTrust tilbyder sine handlende og medlemmer den nødvendige fleksibilitet, herunder transaktioner med kreditkort, bankoverførsler, realtids netbank og checks.

“At skifte til LiveAgent har været et stort skridt fremad.”

SolidTrust Pay + LiveAgent

SolidTrust Pay ledte efter en mere moderne software, der var i stand til at imødekomme efterspørgslen på deres billetvolumen og levere alle de funktioner, de ledte efter – chat, billetter og en omfattende vidensbase. Da de undersøgte deres muligheder, kunne de se, at Live Agent leverede alle de funktioner, de ledte efter, sammen med nogle nye og spændende funktioner til en god pris. De var også glade for, at vi var i stand til at kontakte LiveAgent-support 24 timer i døgnet.

Hvadd har ændret sig efter implementering af LiveAgent

“Vi har nu et komplet supportcenter integreret på vores side. Vi er også i stand til at modtage taleopkald direkte fra vores supportcenter. Kunder kan nu oprette deres egen supportkonto at se/administrere deres egne billetter hurtigt og nemt.”

De mest foretrukne funktioner

Vi nyder de detaljerede, aktuelle agentrapporter. Ledende personale kan godt lide at kunne se hver agents produktivitet til enhver tid. Kunder er i stand til at oprette deres egen supportprofil inklusive et billede af dem selv – dette har givet os mulighed for at skabe en mere personlig kontakt med vores kunder.

Vi er også glade for at have muligheden for at oversætte billetter i systemet i stedet for at skulle kopiere og indsætte billetteksten til en anden onlineoversætter.

Kundernes feedback

Vores supportmedarbejdere bruger funktionen Reward/Rebuke. At blive belønnet af kunder har været en klar faktor i, at medarbejderne føler sig værdsat af kunderne, og at kunne se negative kommentarer har også givet personalet mulighed for at se, hvordan de er i stand til at forbedre sig.

SolidTrust Pays mål

STP’s mål er at yde hurtig, effektiv og omfattende support til deres kunder og også at sikre en positiv brugeroplevelse, mens de gennemser deres vidensbaseartikler eller har brug for agentassistance.

“At modtage kundernes feedback er afgørende, hvis vi ønsker at få succes.”

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x