Ready2Order
  • Brugscenarier
  • Ready2Order

Ready2Order

Historien om LiveAgent og virksomheden Ready2Order er næsten perfekt »proof of concept« i form af to moderne og dynamiske virksomheder, der arbejder sammen (en af ​​dem er vores ☺). Ready2Order tilbyder state of the art og alligevel nemt at betjene cloud POS-system til hundredvis af virksomheder med store navne som ORF, Die Presse eller Der brutkasten i deres portefølje.

Når det gælder salgsprocesser og pengedrift, er der ikke plads til kompromiser. Kundesupport i topklasse er et absolut must-have i dette område, og vi er glade for, at Ready2Order har valgt LiveAgent som deressupportplatform.

Denne succesrige østrigske virksomhed kom til LiveAgent i første kvartal af 2016. I øjeblikket beskæftiger de 30 højtuddannede supportmedarbejdere der tager sig af mere end 3000 virksomheder fra 5 forskellige lande.

Husk venligst, at deres supportsager har tendens til at være meget sofistikerede. Dette er hvad man kunne forvente, da Ready2Order hjælper deres kunder med at arbejde med forskellige slags betalinger og betalingsprocessorer. Ikke desto mindre er fremragende supportmedarbejdere stadig i stand til at løse mere end 1000 e-mailbilletter hver eneste måned med et fantastisk kundetilfredshedsniveau på 90% og med stadig vækst! Tilføj 1200 telefonopkald om måneden og se et bredere perspektiv af deres effektivitet/kundetilfredshedsforhold. Det er intet mindre end beundringsværdigt.

Vi spurgte Ready2Order, hvad der har ændret sig, siden de implementerede LiveAgent.

“Vi har bedre overblik over vores e-mails, og nu har vi et centralt system til at indsamle alle informationer. Kommunikationen er også langt mere effektiv, sagde Christoph Schachner. Det gode overblik over indgående og udgående e-mail og den forbedrede teamkommunikation hjælper os med at besvare alle forespørgsler inden for 1-2 timer, løse problemer hurtigt og være meget venlige, mens vi interagerer med vores kunder, tilføjede han.”

Med standard e-mailfunktioner eller delt indbakke ville Ready2Order aldrig være i stand til at opnå denne enorme succes med hensyn til at levere ekspertise inden for kundeoplevelsesområdet. Simple løsninger fungerer normalt, og selve det faktum, at disse specifikke løsninger er enkle, betyder ikke, at de ikke kan være vanvittigt kraftfulde.

At være i stand til ikke at skulle videresende e-mails som en nødvendighed for tildelingen er en sand lykke.

Vi er meget stolte over, at LiveAgent tilbyder et godt overblik til ledelsen på den ene side, men stadig sørger for, at supportpersonalet er glade, mens de bruger vores værktøj. Vi spurgte Ready2Order om feedback fra deres agenter. Hvad siger de? “Det er et godt værktøj og meget nemt at bruge og forstå.” Enkelt svar med en kraftfuld besked. Dette er netop den oplevelse, vi sigtede efter, mens vi udviklede LiveAgent.

Hvad med fremtidsplanerne for Ready2Order?

“Vores mål er at løse problemer inden for 30 minutter. LiveAgent hjælper os med at forbedre responstiden, og vi er overbeviste om, at vi snart når dertil.”

Nå, kære Ready2Order – Vi ønsker dig al held og lykke og fortsæt det gode arbejde. Vi er stolte over, at vores løsning er den, der i sidste ende vil hjælpe dig med at få succes. Glæden er helt på vores side.

Christoph Schachner – Managing Manager @ Ready2Order

Se resten af historierne

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x