L&L Europe

L&L Europe er en virksomhed, der bygger og driver online casinoer.

Hej, mit navn er Susan og jeg er kundeservicechef hos L&L Europe. L&L Europe er en virksomhed, der bygger og driver onlinekasinoer. Vi har i øjeblikket 13 brands på verdensplan, og vi er overbeviste om, at ved at lokalisere hvert enkelt casino, er det en fantastisk måde at skiller os ud i en spilleindustrien. Vi mener også, at hvis vi vil tilbyde et godt produkt og et godt casino, skal vi også tilbyde en rigtig god kundesupport. Så da vi først startede, ledte vi efter en helpdesk, der kunne hjælpe os med at nå dette mål, og vi faldt hurtigt over LiveAgent, som har været det perfekte værktøj for os lige siden, fordi det virkelig hjælper os med at samle alle kundeoplysningerne og forespørgslerne i ét enkelt system. Vi tilbyder i øjeblikket mulighed for vores kunder at kontakte os via LiveAgent på tre forskellige måder, som er kontaktformularen, e-mail-systemet og også live chatten. Da vi er en multi-brand virksomhed, har vi oprettet en anden afdeling i LiveAgent for hvert enkelt brand, vi har, og det giver os mulighed for at holde alle brands adskilt, men samtidig giver det os stadig et rigtig pænt overblik over eventuelle egne billetter, der kan have brug for lidt opmærksomhed. Afdelingerne giver os også mulighed for at tildele bestemte agenter til bestemte afdelinger. Da nogle agenter har andre sprogkundskaber end andre, som kan matches med forskellige brands. For at optimere vores svartid bruger vi flere forskellige funktionaliteter. Den første er for eksempel indtastningsvisningen i realtid, fordi vores agenter er i stand til at se, hvad kunderne vil spørge om, når de begynder at skrive det, og de kan allerede indstille deres svar på forhånd. En anden funktionalitet, der virkelig hjælper, for eksempel, er de foruddefinerede svar og beskeder, ofte stillede spørgsmål der kan stilles inden for få sekunder med disse funktionaliteter. Vi bruger adskillige rapporteringsmuligheder i LiveAgent, hver gang vores agenter arbejder på billetter, hvor de bruger tack-systemet til at tackle, hvilken type klassificeret kunde, der kontakter os om. Ved at oprette tackrapporterne kan vi nemt følge, hvad kunderne kontakter os mest om, og vi kan også straks bemærke, at der har været stigninger i et bestemt område. Og vi bruger også agentpræstation rapporten og rangererer alle anmeldelser for at se, hvilke af vores agenter der præsterer bedst og også hvis der er behov for ekstra træning. I de sidste to år har vi bemærket en otte hundrede procent stigning i mængden af ​​chats, som vores agenter håndterer om måneden. Fleksibiliteten i LiveAgent har virkelig hjulpet os gennem denne vækst, fordi vi er i stand til at justere enhver funktionalitet, når det er nødvendigt, og dette vil give os mulighed for at fortsætte med at bruge LiveAgent, efterhånden som vi går endnu mere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo