Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Påmindelses e-mail-skabeloner

At nå din målgruppe på det rigtige tidspunkt med det rigtige budskab er afgørende for succesen med enhver e-mailmarketingkampagne. Ifølge Mailchimp-undersøgelsen er den gennemsnitlige e-mail-åbningshastighed omkring 21% på tværs af alle brancher. Derfor er påmindelses e-mails afgørende. Påmindelses e-mails sendt på det rigtige tidspunkt kan øge engagementet og få kunderne til at udføre specifikke handlinger, når det er nødvendigt. Men at skabe disse e-mails og finde ud af, hvornår det bedste tidspunkt er for at sende dem, kan være udfordrende for marketingfolk. Nedenfor er et par påmindelses e-mailskabeloner til forskellige lejligheder, som du kan tilpasse til eget brug.

Påmindelses e-mail-skabeloner

Hvad er en påmindelses e-mail?

En påmindelses e-mail er et kraftfuldt værktøj til marketingfolk, der dybest set gør, hvad den siger – det minder modtageren om noget vigtigt, der er på vej, noget, der forventes af dem, eller som burde være sket, men ikke blev gjort. Her er nogle scenarier, hvor afsendelse af en påmindelses e-mail kan gavne din virksomhed:

  • Informere brugere om, at deres gratis prøveperiode er ved at udløbe/ er udløbet
  • Geninddragelse af inaktive brugere, der opgav dit produkt på et bestemt trin (f.eks. uafsluttet registrering)
  • Minder nuværende kunder om at forny deres abonnement eller medlemskab
  • Underretter klienter om deres kommende fakturadato, forsinkede eller forfaldne betalinger
  • Advarer kunder om mislykkede betalinger/udløb af kreditkort/annullering af konto
  • Minde kunderne om vigtige kommende arrangementer mv.
E-mail til påmindelse om Apple TV

Påmindelses e-mail -emnelinjer

  • [Name], vi har ikke set dig i et stykke tid ☹
  • Vi har savnet dig!
  • Vi bemærkede, at du virkede lidt fjern på det sidste
  • Din [Product] prøveperiode ender om [number] dage
  • [Name], din [Product] prøveperiode er næsten slut. Opdater nu!
  • Handling påkrævet – din betaling [Product] mislykkedes
  • Please update your payment information
  • Åh nej, der er et problem med din [Product] betaling
  • Din [Product] konto er sat på pause
  • Din [Product] konto deaktiveres om [number] dage
  • Påmindelse: Frist for indsendelse af begivenhed er [date]
  • Gå ikke glip af [Event Name]
  • Sidste chance for at se [Speaker] live på [Event Name]!

8 påmindelses e-mail-skabeloner

Den inaktive brugerpåmindelses e-mail

Påmindelses e-mail om prøveperiode, der udløber

Den kommende betalings-påmindelses e-mail

E-mail med påmindelse om forfalden betaling

Påmindelses e-mail til kreditkortudløb

Den mislykkede betalingspåmindelses e-mail

Påmindelse om annullering af konto-email

E-mail til påmindelse om kommende begivenhed

Design your own templates

LiveAgent gives you<br /> the power to design your<br /> own customer email templates,<br /> thus helping you to improve<br /> customer service. Curious about<br /> all the opportunities?

Try LiveAgent

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår skal jeg sende en påmindelses e-mail?

Der er ikke noget perfekt tidspunkt til at sende at sende e-mail rykkere ud, da det kan variere i hvert enkelt tilfælde. Hvis du minder kunderne om den kommende betaling, prøveudløb eller fornyelse af deres abonnement, er det en god ide at underrette dem mindst en uge på forhånd samt på forfaldsdatoen. Når det kommer til snedige e -mails for at gendanne mislykkede betalinger, er det generelt hensigtsmæssigt at sende en påmindelse den første arbejdsdag efter forfaldsdatoen.

Hvor mange påmindelses e-mails skal jeg sende?

En af de største fejl, du kan begå med påmindelses e-mails, er at sende én enkelt påmindelse og håbe på det bedste. Hvis du vil konvertere flere prøvebrugere eller få flere indtægter fra mislykkede betalinger, kan du overveje at sende en række e-mails, herunder påmindelser på forhånd, påmindelser om forfaldsdato og opfølgning af påmindelser.

Hvad er den bedste praksis til påmindelses e-mails?

Påmindelses e -mails skal være korte, enkle og kun give den rette mængde kontekst og detaljeringsniveau uden at være overvældende med unødvendige oplysninger. De skal skrives på en professionel, men venlig og høflig måde – nøglen er at finde den rigtige balance mellem at være vedholdende og nøjeregnende. Sørg for at inkludere en klar opfordring til handling, så kunderne ved præcis, hvad der forventes af dem.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvornår skal jeg sende en påmindelses e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Der er ikke noget perfekt tidspunkt til at sende at sende e-mail rykkere ud, da det kan variere i hvert enkelt tilfælde. Hvis du minder kunderne om den kommende betaling, prøveudløb eller fornyelse af deres abonnement, er det en god ide at underrette dem mindst en uge på forhånd samt på forfaldsdatoen.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvor mange påmindelser skal jeg sende?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “En af de største fejl, du kan begå med påmindelses e-mails, er at sende én enkelt påmindelse og håbe på det bedste. Hvis du vil konvertere flere prøvebrugere eller få flere indtægter fra mislykkede betalinger, kan du overveje at sende en række e-mails, herunder påmindelser på forhånd, påmindelser om forfaldsdato og opfølgning af påmindelser. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er de bedste fremgangsmåder for påmindelses e-mails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Påmindelses e -mails skal være korte, enkle og kun give den rette mængde kontekst og detaljeringsniveau uden at være overvældende med unødvendige oplysninger. De skal skrives på en professionel, men venlig og høflig måde – nøglen er at finde den rigtige balance mellem at være vedholdende og nøjeregnende. Sørg for at inkludere en klar opfordring til handling, så kunderne ved præcis, hvad der forventes af dem.” } }] }
Tilbage til Skabeloner Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo