Leder du efter en software, der kan mere end blot telefonopkald? LiveAgent er den ultimative omnichannel helpdesk-løsning, der hjælper med at forbedre din kundesupport.
LiveAgent tilbyder dig masser af kommunikationskanaler, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer for at hjælpe dig med at yde den bedst mulige kundesupport.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at installere!
LiveAgent har en gennemslagskraft til en rimelig pris. Vælg en af vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk
Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Novocall
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Novocall tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Novocall tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
|
Novocall tilbyder Call Center i plan for $25/agent/måned..
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
Novocall tilbyder ikke selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Novocall tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Novocall tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Novocall tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Novocall tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler..
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Novocall tilbyder ikke vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Novocall tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned
|
Novocall tilbyder automatisering og regler i plan for $25/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
Novocall tilbyder ikke API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Novocall tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Novocall tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Novocall tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
|
Novocall tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $25/agent/måned.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Novocall tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Novocall tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i alt inklusive abonnement for $49/agent/måned.
|
Novocall tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i plan for $25/agent/måned.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
|
Novocall tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $25/agent/måned.
|
Hæv din kundesupport til et højere niveau, og giv dine kunder mulighed for at oprette forbindelse til dig via flere kanaler. E-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase er alle inkluderet i én ultimativ løsning.
Alt styres via et pålideligt billetsystem, så hver eneste kommunikation du modtager sorteres automatisk. På den måde kan du fokusere på de vigtige ting og spare tid.
Livechat er et vigtigt værktøj, når det drejer sig om at yde kundesupport. Det giver dine kunder mulighed for at oprette forbindelse til dine agenter med det samme fra dit websted.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Giv støtte med lynets hast.
Hvis du ikke vil opgive på callcenteret, behøver du ikke at gøre det. LiveAgent giver dig mulighed for at installere dit callcenter hurtigt og nemt. Du kan forbinde den med din browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.
Der er ikke behov for 3. parts udbydere, LiveAgent klarer det hele for dig.
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
Skift over til LiveAgent og giv dine kunder flere muligheder, når det drejer sig om kundesupport. LiveAgent har tre fantastiske prisplaner spækket med nyttige værktøjer, funktioner og integrationer til at fremskynde din arbejdsgang. Tag et kig og find ud af, hvilken der passer dig bedst.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måle os med andre populære softwareløsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
LiveAgent er et Novocall-alternativ til kunder, der gerne vil yde fremragende kundesupport på tværs af flere kanaler, såsom e-mail, sociale medier, live chat, forum og mere. LiveAgent er en kundeservicesoftware, der samler forespørgsler, automatiserer , og giver hurtige analyser gennem rapporter.
Da LiveAgent er en komplet helpdesk-løsning, samler den alle kundeforespørgsler ét sted. Derfor behøver dine agenter ikke at skifte mellem platforme for at svare kunderne hurtigt. På den måde øger det kundefastholdelsen, forbedrer CX, og reducerer kundeafgangen.
Du kan overføre data såsom kundeoplysninger, agenter, billetter, administratorer og mere.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder du efter et Pure Chat alternativ?
LiveAgent har erstattet ZenDesk for flere virksomheder på grund af overkommelige priser, avanceret automatiseringsniveau og integration med forskellige moduler. Kunder roser også LiveAgent for dets evne til at sende e-mails i stedet for billetter, muligheden for at vedhæfte filer og organisere e-mails nemt samt fantastisk supportteam. LiveAgent er også støtte venligt på mobile platforme og har en bred vifte af funktioner, herunder kontaktformularer, live chat, databaser og sociale netværksintegrationer.
Leder du efter et Lucep alternativ?
LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer