Prøveperiode

Leder du efter et alternativ til Novocall?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Novocall-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet oprettelsesgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Leder du efter en software, der kan mere end blot telefonopkald? LiveAgent er den ultimative omnichannel helpdesk-løsning, der hjælper med at forbedre din kundesupport.

LiveAgent tilbyder dig masser af kommunikationskanaler, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer for at hjælpe dig med at yde den bedst mulige kundesupport. 

  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Spar meremed LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Phone icon

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at installere!

Money Bag

Overkommelige priser

LiveAgent har en gennemslagskraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk

Statistic icon

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt. 

Novocall vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Novocall
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Novocall tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Novocall tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
Novocall tilbyder Call Center i plan for $25/agent/måned..
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Novocall tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Novocall tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Novocall tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Novocall tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Novocall tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler..
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Novocall tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Novocall tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned
Novocall tilbyder automatisering og regler i plan for $25/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Novocall tilbyder ikke API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Novocall tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Novocall tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Novocall tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Novocall tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $25/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Novocall tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Novocall tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i alt inklusive abonnement for $49/agent/måned.
Novocall tilbyder ubegrænset optagelse af opkald i plan for $25/agent/måned.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Novocall tilbyder ubegrænset 24/7 support i planen for $25/agent/måned.
smart phone calling

Et stærkt Novocall-alternativ

Hæv din kundesupport til et højere niveau, og giv dine kunder mulighed for at oprette forbindelse til dig via flere kanaler. E-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase er alle inkluderet i én ultimativ løsning.

Alt styres via et pålideligt billetsystem, så hver eneste kommunikation du modtager sorteres automatisk. På den måde kan du fokusere på de vigtige ting og spare tid.

Den hurtigste live chat

Livechat er et vigtigt værktøj, når det drejer sig om at yde kundesupport. Det giver dine kunder mulighed for at oprette forbindelse til dine agenter med det samme fra dit websted.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Giv støtte med lynets hast.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Call center support

Hvis du ikke vil opgive på callcenteret, behøver du ikke at gøre det. LiveAgent giver dig mulighed for at installere dit callcenter hurtigt og nemt. Du kan forbinde den med din browser, telefon eller andet udstyr efter eget valg.

Der er ikke behov for 3. parts udbydere, LiveAgent klarer det hele for dig.

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

man and woman winners-illustration

Klar til at skifte over til LiveAgent?

Skift over til LiveAgent og giv dine kunder flere muligheder, når det drejer sig om kundesupport. LiveAgent har tre fantastiske prisplaner spækket med nyttige værktøjer, funktioner og integrationer til at fremskynde din arbejdsgang. Tag et kig og find ud af, hvilken der passer dig bedst.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er Novocall-alternativet?

LiveAgent er et Novocall-alternativ til kunder, der gerne vil yde fremragende kundesupport på tværs af flere kanaler, såsom e-mail, sociale medier, live chat, forum og mere. LiveAgent er en kundeservicesoftware, der samler forespørgsler, automatiserer , og giver hurtige analyser gennem rapporter.

Hvordan kan din virksomhed drage fordel af at migrere til LiveAgent?

Da LiveAgent er en komplet helpdesk-løsning, samler den alle kundeforespørgsler ét sted. Derfor behøver dine agenter ikke at skifte mellem platforme for at svare kunderne hurtigt. På den måde øger det kundefastholdelsen, forbedrer CX, og reducerer kundeafgangen.

Hvilke data kan du overføre fra Novocall til LiveAgent?

Du kan overføre data såsom kundeoplysninger, agenter, billetter, administratorer og mere.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo