Leder du efter en bedre helpdesk-software?
LiveAgent er et fantastisk helpdesk-system med funktioner som kontaktformularer, live chat, integration med sociale netværk og god mobilstøtte. Brugere har prøvet forskellige systemer som Zendesk og Freshdesk, men har fundet LiveAgent til at være en bedre løsning. LiveAgent bruges af store virksomheder som Huawei, BMW og Yamaha og kan prøves gratis.
Har du brug for et Collab Alternativ?
LiveAgent tilbyder kundeservicerapportering, som giver bedre forståelse af kontaktcenterdrift og muligheder for forbedring. Du kan spore KPI'er og andre kontaktcenter målinger samt udnytte avancerede analyse- og rapporteringsfunktioner for at øge produktivitet og effektivitet. Desuden automatiseres dagligdags småopgaver, såsom at besvare gentagne spørgsmål og minimere fejl. Alt dette kan hjælpe med at forbedre supportomkostningerne.
Leder du efter et ConnectWise-alternativ?
LiveAgent er et effektivt værktøj til at kommunikere med kunder, ifølge flere kunder og CEOs. Det hjælper medarbejderne med at yde præcis support, og forbedrer kundetilfredsheden og salget. LiveAgent er også overkommeligt i pris og tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode.
Leder du efter et Olark alternativ?
Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.
Leder efter et Gist alternativ?
LiveAgent er en helpdesk-løsning, der har erstattet behovet for Zapier og giver utrolig værdi for pengene. Brugere roser systemets funktioner, integrationer og kunde support, og mange har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets pålidelighed og stabilitet, især på mobile platforme. Kundeanmeldelser er positivt påvirket af den avancerede automatiseringsfunktion, det stabile system og det venlige og hjælpsomme supportteam.
Helpdesk software til fitness industrien
Sundhedsvirksomheder kan drage fordel af LiveAgent helpdesk-software, da det giver bedre kundesupport, øger salget, øger effektiviteten og produktiviteten af personalet og giver det højeste niveau af kundetilfredshed. LiveAgent har også en brugervenlig grænseflade og hjælpsomme personale.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.