Ready to switch to LiveAgent

Vi er i New York!

Lad os mødes sammen i New York til en kaffe for at diskutere, hvordan LiveAgent kan forbedre din virksomhed med et bedre helpdesk & software til kundeservice.

Vil du vide mere om LiveAgent? Kan du ikke lide at se videoer? Lad os mødes!

• Personlig Demo
• Kontormøde
• Planlagt telefonmøde

Fordele for din amerikanske virksomhed

Enhver virksomhed fortjener bedre kundeservice

Personlig opsætning af din konto

Dedikeret key account manager

Regional support og kundepleje

Forøg virksomhedens produktivitet

At skifte til en LiveAgent ses normalt som et stort skridt fremad for de fleste virksomheder. De er i stand til at fordoble mængden af ​​løste klientforespørgsler og samtidig reducere arbejdstiden. Det er en win-win situation for begge sider. Deltag i dem, og stol på prisvindende helpdesk software.

Increase productivity
Good customer satisfaction score

Forøg kundetilfredshed

Ved at implementere realtidstjenesten og live chat kan virksomheder øge deres kundetilfredshed med op til 29%. LiveAgent hjælper dem også med at forbedre konverteringsfrekvenser og give muligheder for krydssalg og mersalg.

Lad os mødes og diskutere muligheder

Er du nysgerrig efter, hvordan vores helpdesk software kan forbedre din kundeservice og få en positiv indvirkning på dit brand og virksomhed? Lad os mødes og diskutere personligt de uendelige muligheder i samarbejdet.

get inspired

Vores globale kontorer

Bratislava castle

Bratislava

Kiyv

Kiyv

New York

New York

Den bedste helpdesk software

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2019. Hold dig tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to New York kontor
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Den rigtige helpdesk-software til enhver startup

LiveAgent er et effektivt værktøj til markedsføring og kundeservice. Det kan hjælpe med at integrere sociale medier, sende nyhedsbreve og forbedre agentproduktivitet. Kunder har oplevet en stor stigning i kundetilfredshed og salg efter at have brugt LiveAgent.

New York Office

Vi er i New York!

Lad os mødes sammen i New York til en kop kaffe for at diskutere, hvordan LiveAgent kan forbedre din virksomhed med bedre helpdesk og kundeservicesoftware.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent Priser

Opret salgs-, marketing- og tekniske supportafdelinger for lettere billetrouting. Brug foruddefinerede tekstsekvenser og opdel kunder efter interesser, alder og nationalitet. Få øjeblikkelig feedback og overvåg kundetilfredsheden med tiden. Tilpas agenttilladelser og automatiser rutineprægede opgaver for at forbedre produktiviteten.

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

Vores kunder

Teksten præsenterer forskellige forretnings- og industriløsninger for start-ups, SMB'er, regeringer, NGO'er og andre organisationer. Den fremhæver også fordelene ved LiveAgent- værktøjet til kundeservice, som er blevet rost af flere virksomheder for at forbedre deres kundetilfredshed, salg og produktivitet.

Alle succesrige virksomheder startede et sted. Tjek vores historie og lær mere om vores virksomheds mission, vision og værdier.

Om LiveAgent

LiveAgent er et kundesupportværktøj grundlagt i 2004 af Viktor og Andrej. Virksomhedens mission er at skabe overkommelig, funktionel og nyttig software. Deres vision er at sætte kundesupport i centrum for enhver virksomhed. LiveAgent betjener over 150 millioner brugere og over 40.000 virksomheder verden over. Deres mål er at gøre LiveAgent til den bedste og mest alsidige helpdesk-software på markedet.

LiveAgent er i stand til at opfylde kravene fra flere forretningsområder. Se, hvordan LiveAgent kan tilpasses til dine krav og forbedre din kundesupport.

Én helpdesk-løsning til forskellige brancher

LiveAgent er en alsidig platform, der kan tilpasses en lang række industrier og virksomheder. Platformen tilbyder analyser, tidssporing, rapporteringsværktøjer og realtids supportmuligheder for enestående kundeservicoplevelser. LiveAgent understøtter også automatiseringsarbejdsprocesser, som kan hjælpe med at øge ROI og fokusere på at opbygge varige relationer. Derudover kan LiveAgent hjælpe virksomheder med at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser, samt styrke kundeprofiler ved at kommunikere via forskellige kanaler som email, live chat, chat i realtid og videoopkald.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x