Teamwork Desk er et fantastisk software, der er i stand til at klare alt, hvad dit kundeserviceteam har brug for. Det er dog ikke alle løsninger, der passer til enhver virksomhed, og nogle gange vil du måske bare prøve noget andet.
Prøv LiveAgent og bliv fortrolig med vores omnichannel billetteringssystem, avancerede funktioner, og alle de helpdesk-værktøjer du har brug for, for at løse en vanskelig kundeforespørgsel.
Læs videre, for at finde ud af mere om LiveAgent, eller start din gratis 30-dages prøveperiode i dag og yd multi-kanalsupport med den rigtige kundekommunikationssoftware.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
TeamWork Desk
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
TeamWork Desk tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center..
|
TeamWork Desk tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
|
TeamWork Desk tilbyder selvbetjening.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier .
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke en Viber-integration.
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
|
TeamWork Desk tilbyder en vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplan for $15/agent/måned.
|
TeamWork Desk tilbyder automatisering og regler i planen for $20/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
TeamWork Desk tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem, når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
TeamWork Desk tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
TeamWork Desk tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
TeamWork Desk tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Billetteringsadministration i LiveAgent er nemt takket være vores multi-channel kommunikation, der sorterer alle billetter fra forskellige kommunikationskanaler.
E-mails er blot begyndelsen, drag fordel af real-time chat, besvar telefonopkald, og skriv gode artikler til din vidensbase for at skabe en nyttig kundeportal. Sociale medie-integrationer er en del af handelen, LiveAgent has inkluderet Facebook, Twitter, Instagram, og endda Viber og WhatsApp -funktioner for at spare tid.
Giv dit kundesupportteam en af de mest populære og hurtigste kommunikationskanaler. Håndter kundeforespørgsler hurtigere takket være den hurtigste livechat-widget, med viste hastigheder på 2,5 sekunder.
Vores livechat har også indtastningsvisning i realtid, hele chathistorikken, proaktive chatinvitationer og brugerdefinerede knapper for at hjælpe dig med at skille dig ud. Se hele listen over funktioner her.
Hver kundeservicesoftware har brug for de rigtige helpdesk-funktioner for at hjælpe dig med at opbygge bedre kundeforhold. Udover omnichannel-værktøjssættet understøtter, LiveAgent alle værktøjer og kanaler med en bred vifte af avancerede funktioner, for at hjælpe dig håndtere ethvert kundeproblem på en effektiv måde.
LiveAgent tilbyder også kraftfulde integrationer med over 140 populære apps, så du kan skabe brugerdefinerede arbejdsgange. Alt er samlet i én brugervenlig løsning.
Vi forstår, at det er umuligt at skabe kundeglæde uden også at yde fremragende kundeservice. Kundeønsker skal håndteres effektivt og hurtigt.
Kundetilfredshed er en af vores hovedprioriteter, og vi gør vores bedste for at sørge for, at de er glade. Derfor yder vi en professionel service til alle vores kunder. Du kan kontakte os, når du har brug for hjælp. Vi er til rådighed 24/7.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Prøv LiveAgents billetadministrations-funktioner for at opleve vores værktøjssæt med avancerede funktioner og integrationer helt gratis.
Se på vores overkommelige prisplaner eller start din gratis 30 dages prøveversion i dag. Uden nogen forpligtelser og ingen kreditkortoplysninger påkrævet. Klik på knappen nedenfor, og start din prøveperiode med det samme.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
Udforsk vores omfattende ordforklaringsliste for helpdesk-software og kundeservice på LiveAgent. Perfekt for nybegyndere, der vil forstå terminologien og forbedre deres kundeservicekundskaber. Besøg siden for at få styr på alle de vigtige termer!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Boost din kundeservice med LiveAgent! Omnichannel helpdesk, live chat, callcenter & mere. Prøv gratis i 14 dage. Ingen kreditkort!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.