Hvad er en e-mail notifikation?
E-mail notifikation er beskeder, der sendes til kunder såvel som de agenter, der håndterer den specifikke billet, når der er en opdatering på deres billet. Disse meddelelser spiller en vigtig rolle i kundesupport, og når de integreres med support team e-mail management software, kan de forbedre kommunikationsprocessen væsentligt.
For agenter fungerer e-mail-meddelelser som en påmindelse om den billet, de har skabt, men som stadig skal løses. Dette hjælper dem med at arbejde bedre og forblive organiseret.
For kunder fungerer det som et svar på den billet, der blev skabt af deres forespørgsel. De vil blive opdateret, hver gang nogen arbejder på deres billet. De vil også blive underrettet, når deres problem er blevet løst for at krydstjekke fremskridtene.
Frequently asked questions
Hvad er e-mail notifikation?
E-mail notifikationer er en type e-mail, der sendes som svar på specifikke brugerhandlinger eller hændelser. Eksempler inkluderer velkomst-mails, begivenhedspåmindelser, sikkerheds- og aktivitetsadvarsler og nulstilling af adgangskode. Takket være dem har vi mulighed for et hurtigt svar og får øjeblikkelig besked, f.eks. i tilfælde af et teknisk problem.
Kan du indstille e-mail-beskeder i LiveAgent?
I LiveAgent kan du selvfølgelig konfigurere e-mail-notifikationer. De bruges primært til at sende e-mails til agenter, der er offline. De kan modtage information om, at en billet er blevet tildelt dem, eller at kunden har svaret i den tildelte billet. Information om en nyoprettet billet i den afdeling, som agenten er medlem af, kan også sendes.
Hvilke typer e-mail notifikationer er der i LiveAgent?
Hver agent kan indstille deres egne foretrukne e-mail-meddelelser i deres agentprofil, afhængigt af hvilke oplysninger de ønsker at modtage. De kan modtage en meddelelse om, at de er blevet tildelt en bestemt klient, en ny billet er dukket op i systemet, eller at klienten, der er knyttet til en given billet, har skrevet en besked.
Expert note
<p>E-mail notifikationer er en vigtig funktion i kundesupport, der holder både agenter og kunder opdateret på status på billetter og aktuelle hændelser.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.