Simplesat

Hvad er Simplesat?

Simplesat er software som bruges til administration af kundefeedback. Virksomheder bruger det til at indsamle og analysere feedback fra kunder. Simplesat giver dig mulighed for at oprette og tilpasse NPS- og CSAT-undersøgelser til de eksisterende systemer du allerede bruger.

How can you use Simplesat?

Der bør laves effektive undersøgelser til specifikke formål. En »one-size-fits-all« vurderingsløsning er langt mindre effektiv. Simplesat kan bruges til at oprette brugertilpassede NPS- og CSAT-undersøgelser for at få relevant kunde feedback.

Du kan bruge disse data til at forbedre din virksomhed, dine produkter og tjenester, og vigtigst af alt din kundeservice. For at få mest ud af Simplesat kan du bruge det til at integrere dine NPS- og CSAT-undersøgelser i LiveAgent-billetter.

Brugervenligheden af ​​feedbackdata kan gavne dig på flere måder. Du kan bruge de indsamlede data til at forbedre din helpdesk, lære, hvad dine kunder kan lide eller ikke kan lide, hvilke kommunikationskanaler, de foretrækker, eller andet.

Hvad er fordelene ved at bruge Simplesat?

  • Brugertilpassede og effektive NPS- og CSAT-undersøgelser
  • Nem implementering med LiveAgent-billetter
  • Undersøgelsestilpasning og branding
  • Brugerdefinerede undersøgelsesmeddelelser

Ready to provide better customer support?

Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk

Hvordan integrerer man Simplesat med LiveAgent?

Det er nemt. Når du begynder at bruge Simplesat, kan du oprette en brugerdefineret undersøgelse for dine LiveAgent-kontakter. Så skal du bare integrere det i dine billetskabeloner og sende det til din kontaktliste. Følg vejledningen nedenfor for at lære, hvordan du gør det.

  • Gå til Simplesat-websiden og start din gratis prøveperiode. Når du har din konto, skal du, oprette en ny undersøgelse i dashboardet. Du kan vælge mellem NPS- eller CSAT-undersøgelser for at måle kundetilfredshed eller kundeloyalitet.
Simplesat webside med prøveversion i øverste højre hjørne
Simplesat webside med prøveversion
  • Simplesat giver dig mulighed for at tilpasse alt, såsom det indledende spørgsmål, ikonsæt og svarvalg. Du kan også vælge et opfølgende spørgsmål og vælge, om spørgsmålet skal besvares. Når du er færdig, skift til fanen Konfigurer.
Brugerdefineret undersøgelses-oprettelse i Simplesat
Opret en brugerdefineret undersøgelse
  • Her kan du vælge sproget for undersøgelsen, navngive det eller vælge en brugerdefineret branding i henhold til din virksomhed. Du kan også tilføje opfordring til handlings-knapper og tilføje et link til din LiveAgent-helpdesk for at indsamle feedback. Når du er færdig, skal du klikke på fanen Udgiv.
Undersøgelseskonfigurationsfane med muligheder i Simplesat
Fanebladet indstil
  • Vælg Integrer med et andet værktøj > Generisk integration. Der er også flere muligheder for vurdering af ikontyper og visningsrækkefølge. Du kan også vælge ikonstørrelse. Når du er færdig, skal du klikke på Generer integreringsskode. 
Afslutning af undersøgelsesoprettelse med generer integrererings-kodeknap
Generere kode
  • Et nyt vindue vises. Klik på fanen HTML tab og Kopiér undersøgelse. Skift derefter til din LiveAgent-konto og gå til Konfiguration > Email > Kundeskabeloner og vælg Løst billet fra listen. Du kan også vælge en anden mulighed.
Kundeskabelonmuligheder i LiveAgent-konfiguration
Kundeskabelonmuligheder
  • Når du vælger en mulighed, kan du ændre indholdet af e-mailskabeloner for dine kunder. Så skriv en tekst om indsamling af feedback, og klik derefter på Kilde. Indsæt undersøgelsen i feltet i overensstemmelse med dine præferencer. Klik på Gem og så er du færdig. Du kan også teste skabelonen og sende den til din indbakke for at se, hvordan den ser ud.
LiveAgent-besked med Simplesat-feedback i Gmail-indbakken
Besked med feedback leveret

Din integration med Simplesat er færdig, og du kan begynde at indsamle feedback fra dine kunder. Kunne du tænke dig at lære, hvordan man indsamler anmeldelser eller kunderapporter? Tag et kig på LiveAgent academy, hvor vi dækker flere emner vedrørende kundefeedback

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

 

Frequently asked questions

Hvad er Simplesat?

Simplesat er en app, der hjælper dig med at oprette brugertilpassede NPS- og CSAT-undersøgelser. De kan hjælpe dig med at indsamle mere relevant kundefeedback. 

Kan jeg integrere Simplesat med LiveAgent?

Simplesat-undersøgelser kan indarbejdes ind i LiveAgents e-mail-skabeloner. Kunder kan blot klikke på feedback-ikonerne, og feedbacken vil blive leveret til din helpdesk. 

Tilbage til intergrationer Opret en GRATIS konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo