Partnere
Hvad er InvoiceBerry?
InvoiceBerry er en fakturerings- og expense tracker software, der er velegnet til små virksomhedsejere, freelancere og små iværksættere. Det fokuserede på at levere brugervenlige faktureringsfunktioner til deres kunder samt nemmere expense tracking. Du kan oprette din første faktura på mindre end 60 sekunder. InvoiceBerry kan også hjælpe dig med at sende fakturaer, oprette rapporter, administrere kunder, spore betaling og bruge funktioner i flere valutaer til din fakturering og sporing.
Hvordan kan du bruge InvoiceBerry-integrationen med LiveAgent?
Integrationen mellem LiveAgent og InvoiceBerry er perfekt til at automatisere dine faktureringsprocesser i kundeservice. Denne integration kan tilpasses og oprettes via Zapier – en tredjeparts integrationstjeneste, der giver dig mulighed for at skabe brugerdefinerede arbejdsgange til mange forskellige scenarier og brugstilfælde.
Zapier giver dig mulighed for at integrere InvoiceBerry med LiveAgent og vælge, hvad der skal ske, når du tilføjer en ny kunde i LiveAgent. Hver gang du tilføjer en ny kunde i LiveAgent, kan InvoiceBerry enten oprette en ny faktura, oprette en klient eller oprette en enhed. Valget er dit, men du kan også bruge Zapier til at skabe mere end blot én integration.
Hvilke fordele er der ved at bruge InvoiceBerry?
- Nem fakturaafvikling
- Nem sporing af udgifter
- Rapporter og klientstyringsfunktioner
- Multi-valuta funktioner og betalingssporing
Hvordan integreres InvoiceBerry med LiveAgent via Zapier?
InvoiceBerry og LiveAgent kan integreres takket være Zapier-tjenesten. Hvis du ikke har en Zapier-konto, skal du først oprette den. Når du har gjort det, kan du vælge, hvilke apps du vil bruge med din Zapier-konto. Sørg for at tilføje både LiveAgent og InvoiceBerry til din liste. Når du gør det, kan du oprette din første arbejdsgang.

Vælg LiveAgent og InvoiceBerry i den rækkefølge, du foretrækker, og vælg derefter, hvilken handling du gerne vil have udført med de integrerede arbejdsstrømme. Du kan vælge mellem flere muligheder og tilpasse arbejdsgangen til dit brugstilfælde eller endda oprette flere arbejdsgange. Når du har valgt det, du har brug for, skal du bekræfte dit valg, og så er du færdig.

LiveAgent er en kundeserviceløsning med funktioner som billetsystem, vidensbaseret software og brugerdefinerede agentroller. Platformen har forskellige prispakker og positionerer sig som en alternativ løsning til andre kundeservicetjenester. LiveAgent tilbyder også en supportportal og webinars til kunderne. Derudover arbejder LiveAgent-teamet på at opsætte brugerens dashboard og sender loginoplysninger via e-mail efter processen er fuldført.
Kontaktcenter software bruges til at sende kundekontakter gennem forskellige kanaler til kundeservicerepræsentanter for at øge effektiviteten og produktiviteten i et kontaktcenter. LiveAgent tilbyder multikanalsløsninger og bedre kundeoplevelser. En god kontaktcentersoftware skal have en automatisk call-distributør, multi-level IVR og synkronisering med CRM og andre forretningsværktøjer.
Chatsoftware er en billig og nem måde at kommunikere med kunder og besøgende på en organisations hjemmeside i realtid. LiveAgent er en udbyder af chatsoftware med avancerede funktioner, der sparer tid og hjælper med at opbygge relationer. Der er flere vigtige funktioner, som automatiske beskeder og manuel messaging, der kan hjælpe med proaktiv kundeservice og et bedre kundeforhold. Det er også vigtigt at have en chatformular og bedømmelsesfunktion for feedback. LiveAgent tilbyder alle disse funktioner.
Redvoiss er en latinamerikansk telekommunikationsvirksomhed, der har været i branchen i over 20 år. De tilbyder internationale opkald af høj kvalitet til lave priser og en innovativ virtuel telefoncentral til levering af traditionelle telefontjenester. Deres services sikrer store besparelser på telefonregninger og deres team af eksperter giver førsteklasses support og pålidelige investeringsmuligheder. Redvoiss kan integreres i LiveAgent call center og omkostningerne afhænger af abonnementstypen.