Partnere
Hvad er CloudItalia?
CloudItalia er en italiensk telekommunikationstjenestevirksomhed, som også har leveret VoIP-opkaldstjenester til erhvervskunder siden 2012. Målet med virksomheden er at levere tjenester, der er: “pålidelige, billige og med stor ydeevne.”


Hvordan kan du forbinde CloudItalia med LiveAgent?
Hvis du gerne vil forbinde dit ClouItalia VoIP-nummer til LiveAgent, kan du nemt gøre det fra LiveAgent. Klik på:
1. Konfigurationer
2. Ring til
3. Numre
4. + (knap)
5. Søg efter CloudItalia
6. Udfyld VoIP-nummeret (fra CloudItalia)
7. Og brug med det samme

Integrationspriser:
Da CloudItalia allerede er indbygget i LiveAgent, er der ingen integrationsomkostninger involveret. Så hvis du har et LiveAgent-abonnement, er der intet ekstra gebyr. Husk dog, at CloudItalia opkræver for sine VoIP-tjenester separat.
Fordele:
- forbedret CX
- bedre kundeserviceproduktivitet
- indgående og udgående opkald via en internetforbindelse
- gratis integration
- omkostningseffektiv
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently asked questions
Hvad er CloudItalia?
CloudItalia er en virksomhed, der leverer VoIP-tjenester til erhvervskunder.
Hvordan kan du integrere CloudItalia?
For at integrere CloudItalia med LiveAgent har du kun brug for dit VoIP-nummer. Når du har det, skal du logge ind på din LiveAgent-konto og navigere til Numbers for at indsætte VoIP-nummeret fra CloudItalia.
Hvor meget koster CloudItalia-integration i LiveAgent?
LiveAgent har mange VoIP-partnere. Husk, at alle VoIP-partnere arbejder uafhængigt, inklusive CloudItalia. Derfor opkræver CloudItalia for tjenesterne separat. Men LiveAgent-integrationen er gratis for alle kunder med et LiveAgent-abonnement.
LiveAgent er en prisvindende kommunikations- og kundesupportplatform, der hjælper virksomheder med at yde bedre og mere effektiv kundesupport. Virksomheder som eFortuna Supportteamet, TrustPay, Nay, m:zone, Volterman, Partly, HostingAdvice, Covomo, HEWO Internetmarketing, XperienceHR, The Workplace Depot, CSI-produkter, Lucky-Bike og mange flere har alt sammen haft succes med LiveAgent, da det giver dem mulighed for at forbedre deres kundesupport hurtigt og effektivt, øge kundetilfredsheden og salgsraten. LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning, der kan håndtere supportanmodninger via forskellige kanaler, herunder e-mail, sociale medier og telefonintegration.
Dåsebeskeder er foruddefinerede svar på almindelige spørgsmål, som kan give effektiv hjælp til kundeforespørgsler og spare tid for supportmedarbejdere og kunder. I LiveAgent kan man definere ubegrænset antal dåsebeskeder og tilpasse dem til specifikke søgeord, samt gøre dem tilgængelige for hele supportpersonalet eller kun for udvalgte afdelinger. Agenter kan også definere deres egne meddelelser.
Twitter integrationsmeddelelse
LiveAgent har en omkostningseffektiv løsning til Twitter-integration. Indsæt din egen Twitter API for at bevare din forbindelse og undgå høje omkostninger.
LiveAgent tilbyder kundesupport og samarbejdsprogrammer, integrationer og skabeloner. Virksomheden har flere priser og certifikater. Der er også support og kundeoplevelser, samt en blog og et akademi med webinarer og skrivetests. LiveAgent tilbyder gratis prøveversioner og en cost calculator. Det er en virksomhed, der sætter pris på deres kunder og deres erfaring med LiveAgent.