Partnere
Hvad er AWeber?
AWeber er et e-mailmarkedsføringsværktøj skabt af AWeber Communications i 1998. E-mailmarketing er direkte markedsføring af et kommercielt budskab til en gruppe mennesker, der bruger e-mail. I sin bredeste forstand kan hver e-mail sendt til en potentiel eller nuværende kunde betragtes som e-mailmarketing. AWeber hævder at have mere end 100.000 aktive kunder oppe i dag.
Hvordan kan du bruge det?
Dine agenter behøver ikke at skifte mellem platforme for at holde styr på, hvad der sker med din e-mailmarketing. Du kan holde styr på kundeinteraktioner og e-mail kampagner i dit billetdashboard.
Håndtering af abonnenter i din helpdesk software har aldrig været lettere. Aktivering af AWeber pluginet giver dig mulighed for at abonnere og afmelde kontakter til dine e-mailmarketinglister direkte fra LiveAgent. For at undgå at sende spam e-mails sendes en tilmeldings e-mail, når du abonnerer på en kontakt. (Abonnement skal bekræftes af kontakten).
Fordele
- Hold styr på kundeinteraktioner
- Følg dine e -mail kampagner
- Abonner eller afmeld kunder
Sådan integreres AWeber med LiveAgent
Du kan aktivere det via det indbyggede plugin, der er tilgængeligt i din LA -konfiguration.
Gå til Konfiguration > System > Plugins og find AWeber Integration. Klik på kontakten for at aktivere den.

Du kan finde den aktive integration øverst på integrationslisterne mellem andre aktive plugins. Klik på Konfiguration tandhjulsikonet ved siden af kontakten, og et nyt indstillingsvindue åbnes.
Klik på Få autorisationskode og et nyt browservindue åbnes. Kopier og indsæt den kode, du fik i Indtast AWeber Authorization Kode feltet og klik på Gem.

Du kan tilføje kunder og kampagner til separate lister i henhold til dine e-mail kampagner i AWeber.

Du er færdig. Tjek nu dine billetter, og du kan se AWeber i højre panel i din billetvisning.

Sådan integreres AWeber med LiveAgent via Zapier
Integration mellem AWeber og LiveAgent kan også oprettes via Zapier. Opret en Zapier -konto hvis du ikke har en, og fortsæt tilLiveAgent + AWeber Integrations -side.

Rul ned og vælg din trigger og handling. En trigger i den ene app aktiverer handlingen i den anden, hvilket skaber en integration. Tænk over, hvad du vil have, at dine apps skal gøre, og vælg.
Da der er et par valgmuligheder, vil vi dække denne vejledning med et eksempel på en integration Ny abonnent og Tilføj ny kunde. Uanset om du vælger denne eller en anden integration, er processen temmelig enkel. Når du er færdig, skal du klikke på blå tilslutningsknap.

Indstil nu triggeren. Log ind på enten din AWeber- eller LiveAgent konto, afhængigt af integrationen, og klik igennem den enkle proces. Du kan også lave en trigger test i slutningen for at se, om det virker. Du kan også springe dette trin over.

Handlingsopsætningen kan tage lidt mere tid, afhængigt af dit valg af en integration. I vores tilfælde var vi nødt til at udfylde kun kundens e-mail adresse og et par valgfrie felter for at angive, hvad der skulle ske, når handlingen udløses.

Når du er færdig, skal du lave en integrationstest. Det er ikke nødvendigt, men det vil straks teste integrationen, så du ikke behøver at gøre det selv.


Success!
Frequently asked questions
Hvad er AWeber?
AWeber er en e-mailmarkedsføringssoftware, der automatiserer e -mails, hvilket i sidste ende hjælper med at vokse din virksomhed.
Hvordan kan du integrere AWeber i LiveAgent?
Følg guiden herunder:
1. Log ind på LiveAgent
2. Naviger til System
3. Klik på Plugins
4. Aktiver AWeber
5. Kopier AWeber API -nøglen, og indsæt den i LiveAgent
Teksten beskriver forskellige teknologier og systemer, der anvendes i callcentre, herunder prædiktive dialers og telefon- og callcentersoftwareløsninger. Forbedring af telefonløsning kan medføre højere kundefastholdelsesrater, mere tilfredse agenter og differentiering fra konkurrenter. Der er udfordringer, men disse kan løses ved at definere klare mål, udarbejde en forbedringsplan, oprette en vidensbase, tilbyde træning, bemyndige medarbejdere, bruge taleanalyse og overvåge ydeevnen. Prædiktive dialers kan være begrænset for virksomheder, der sælger produkter af høj værdi, da det fokuserer på kvantitet frem for kvalitet. Callcentersoftware er en integreret del af driften af et call center og hjælper med at organisere og administrere interaktioner med kunder og overvåge kundeemner. Telefonløsning er afgørende for kundetilfredshed og kan måles ved at dividere det samlede antal løste sager med det samlede antal modtagne sager og multiplicere med 100.
Foruddefinerede svar, også kendt som dåsebeskeder, er skabeloner, som kundesupportmedarbejdere kan bruge til at besvare ofte stillede spørgsmål og fremskynde billethåndtering og svartider. De kan implementeres med en enkelt kommando eller klik, hvilket gør dem gode til at forbedre helpdesk-effektiviteten og strømline arbejdsgange. Foruddefinerede svar adskiller sig fra dåsebeskeder på tre måder, og de kan identificeres og implementeres ved hjælp af enkle genveje eller ved at oprette dine egne skabeloner. Der er mange kategorier for foruddefinerede svar, fra billetsvar til reklameslogans, så du kan skabe overbevisende kundeservicekommunikation og ved at sige de rigtige ord på det rigtige tidspunkt.
Denne tekst beskriver teknologier og systemer, der anvendes i callcentre, herunder prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt software. Lovmæssige restriktioner og priser kan påvirke teknologivalg. Forbedringer af telefonløsninger kan øge kundetilfredsheden og differentiere virksomheder fra konkurrenterne. Opkaldsvarighed er en vigtig metrik for callcenterledere. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan også være begrænsede for nogle virksomheder. Forhåndsvisning af dialere kan være nyttigt i udgående kontaktcentre med komplekse salgskampagner, mens indgående callcentre kan forbedre kunderelationerne. En webstedsknap til at ringe kan forbedre kundeoplevelsen og salget. LivAgent's callcenter-software tilbyder forskellige opkaldsknapper.
Der er forskellige teknologier og systemer, der er nyttige i callcentre, inklusive prædiktive og forhåndsvisningsdialere samt telefon- og callcentersoftware. Høflighed og respekt for kundernes tid er vigtigt for udgående opkald, mens inddækkende callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Prædiktive dialere kan øge agentudnyttelsen, men kan være begrænset for nogle virksomheder. Sporing af metrics og politikker er også vigtige. En knap til at ringe fra webstedet kan forbedre kundeoplevelsen og øge salget.