Værdifuld i hver enkelt branche

Opdag, hvordan LiveAgent forbedrer din HR-forretning.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Øg fortalervirksomhed

Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.

24 %

Reducer svartider

Forbedre første svarfrekvens med automatiseret billetruting.

37 %

Reducer billetvolumen

Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en videnbase.

Industry background

Helpdesk-software til HR-branchen

Kom tættere på dine ansøgere med LiveAgent. Sorter din kommunikation efter prioritet og mist aldrig oplysninger om ansøgere. Administrer dine kontakter og forenkle din arbejdsgang.

Overvåg dine besøgendes adfærd, identificer relevante kundeemner, og konverter dem til potentielle kandidater på få sekunder.

Hold kontakten med dine kandidater på tværs af flere kanaler, herunder e-mail, telefon, live chat og sociale medier.

Overfør hver kandidat til den rette afdeling eller agent, uanset hvilken kanal de bruger til at komme i kontakt med dig.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Vær i kontakt med dine ansøgere

Hvad har alle ansøgerne til fælles? De kan godt lide at stille spørgsmål. Forskellige spørgsmål, hver gang. Livechat i realtid eller endda callcenter giver dig frihed til at besvare deres behov med det samme. Vær kundecentreret og skab en loyal base med LiveAgent for HR-ledere.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Fang flere kundeemner

Giv en hjælpende hånd & vejledning selv efter din åbningstid. Implementer LiveAgent på din hjemmeside og giv kunderne mulighed for at oprette forbindelse til dig i realtid takket være live chat. Opret forbindelser, og optag flere kundeemner hver time på dagen.

Led dine fremtidige kolleger

Takket være funktionerne i LiveAgent for HR-ledere kan dine fremtidige kunder (eller endda kolleger) henvende sig til den specifikke person i henhold til deres behov. Har de et specifikt spørgsmål om JD, ansvar eller løn? Forbind dem med HR rep.

interview illustration

Gennemsigtige og overkommelige priser

Få vores professionelle helpdesk-løsning til en fast månedlig pris, uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 14-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner.

Hvad venter du på? Begynd at øge svarhastighederne i dag!

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Spar meremed LiveAgent

Analyser og sammenlign LiveAgent med forskellige kundesupportløsninger, og vælg en med de mest relevante funktioner til din branche og den bedste pris .

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvorfor skal en HR-virksomhed have helpdesk-software?

Help desk-software giver din virksomhed mulighed for øjeblikkeligt at adressere kundeproblemer, udvikle nye kunderelationer og strømline hele supportprocessen.

Hvorfor skal din HR-virksomhed vælge LiveAgent som helpdesk-software?

Hvis din HR-virksomhed ønsker at administrere deres kunder ved hjælp af helpdesk-software eller et billetsystem, kan LiveAgent være et godt valg. LiveAgent er en cloud-baseret helpdesk-software, der er specielt udviklet til at administrere kundesupportanmodninger effektivt .

Hvordan kan din HR-virksomhed drage fordel af LiveAgent?

Valg af LiveAgent som din helpdesk-software kan spare dig penge, da det er en omkostningseffektiv og pålidelig løsning til kundesupport.

Related Articles to HR Rekruttering
Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Er du i tvivl om, hvad der gør LiveAgent til et godt valg for softwareudviklingsvirksomheder? Her er tre grunde til, at du vælger os.

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent tilbyder en række virksomhedsløsninger, herunder kundesupport, dataoverførsel og ændringslog. Virksomheden præsenterer også information om priser og samarbejde med VoIP-partnere og tilknyttede programmer. Der er også et blogområde, en akademi-sektion og skabeloner tilgængelige på deres hjemmeside. LiveAgent tilbyder prøveversioner og en nytteværdiberegner til at hjælpe kunderne med at vælge den bedste løsning. Der er også kontaktoplysninger til kundesupport og online bestilling af en demo. Derudover bruger webstedet cookies og har en privatlivspolitik, som du skal være opmærksom på.

Flyt fra LeadDesk til LiveAgent og opdag fordelene, såsom fantastisk omnikanals support, den hurtigste live chat og meget mere.

Leder du efter et LeadDesk alternativ?

LiveAgent er en kraftfuld alternativ til LeadDesk, der giver kunderne fordele med mere end kun telefonsupport. Med LiveAgent kan man tilbyde support via e-mail, live chat, vidensbase, callcenter og sociale medier som Instagram og Twitter og give kunderne bekvemmelighed og muligheder. Live chat er også en vigtig del af kundesupport, og LiveAgent tilbyder den hurtigste widget på markedet med en visningshastighed på 2,5 sekunder. Det er vigtigt at svare hurtigt og ikke lade kunden vente.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Liveagent er den ultimative omnichannel-løsning til din virksomhed. Udnyt 175+ funktioner og 40+ integrationer og fantastiske værktøjer i dag.

Leder du efter et Customerly alternativ?

LiveAgent er en hjælpdesk-service, der både fungerer godt på mobile platforme og har gode priser. Brugeranmeldelser viser, at tjenesten har god funktionalitet og interagerer godt med sociale netværk. Kundesupport er også fremragende. Mange tidligere brugere har skiftet til LiveAgent fra ZenDesk på grund af dets bedre funktioner og god valuta for pengene.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo