Én kompleks løsning til forskellige typer virksomheder
Helpdesk-software kan øge kundetilfredsheden, indtægterne og kundens fastholdelse for virksomheder af enhver størrelse. LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der tilbyder flere end 175 funktioner og over 40 integrationer og kan hjælpe med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Virksomheder kan bruge LiveAgent til at øge deres produktivitet, reducere antallet af billetter og forbedre deres kundeservice. Der er ingen installationsgebyr, og kreditkort kræves ikke. Der tilbydes en gratis 14-dages prøveperiode, og kundeservice er tilgængelig 24/7. LiveAgent tilbyder også en række webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder.
Helpdesk software til fitness industrien
Sundhedsvirksomheder kan drage fordel af LiveAgent helpdesk-software, da det giver bedre kundesupport, øger salget, øger effektiviteten og produktiviteten af personalet og giver det højeste niveau af kundetilfredshed. LiveAgent har også en brugervenlig grænseflade og hjælpsomme personale.
Gå hånd i hånd med dine kunder
LiveAgent er en effektiv løsning til kundeservice, som har modtaget positiv feedback fra en række virksomheder og deres medarbejdere. Produktet er nemt at bruge og tilbyder mange funktioner, herunder rapportering og integration med sociale medier og telefoner. LiveAgent har hjulpet virksomheder med at øge kundetilfredsheden og salget, reducere responstiden på e-mails og chatte med kunder. Den overlegne løsning er prisbillig og professional, og anbefales af brugere i forskellige brancher.
Strømlin din udgående kundekommunikation
LiveAgent er en effektiv løsning til kundesupport, der er integreret med virksomhedens butik. Det tilbyder en enkelt løsning til alle kundesupportkanaler, herunder telefon, e-mail, chat og sociale netværk. Systemet er fuldt skalerbart og tilpasses. LiveAgent tilbyder også værktøjer til rapportering og kategorisering af billetter. Virksomheder som eFortuna, TrustPay og Covomo har oplevet positive resultater med LiveAgent, herunder hurtigere responstid, øget konverteringsrate og mere effektiv support. Endvidere har LiveAgent et effektivt support billetteringssystem, som er en væsentlig del af en succesfuld e-handelsbutik.
Leder du efter et Drift alternativ?
LiveAgent er en populær kundesupportplatform, der bruges af mange virksomheder. Brugere er tilfredse med den stabile oplevelse på mobile platforme, det avancerede automatiseringsniveau og priserne. LiveAgent har erstattet behovet for Zapier og tilbyder en god mængde integrationer. LiveAgent understøtter vedhæftning af filer og regneark i e-mails og har gode supportteam. Brugere er også tilfredse med LiveAgents funktioner som kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk osv. Virksomheder, der er skiftet til LiveAgent, rapporterer, at det er en god valgmulighed sammenlignet med andre helpdesk-systemer.
Helpdesk-software til underholdningsindustrien
LiveAgent tilbyder en brugervenlig WYSIWYG-editor, der kan tilpasses alle aspekter af din live chat-widget og kundesupportportal. Med funktioner som overvågning og tilpasning af din KPI kan du forbedre dine agenteres præstationer og tiltrække nye kunder. Gode tilbagemeldinger kan endda føre til særlige badges og belønninger hos LiveAgent for underholdningsindustrien.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer