Leder du efter et HelpCrunch alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste HelpCrunch-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

HelpCrunch er en fantastisk helpdesk-software, men måske skulle du prøve noget andet. LiveAgent kan mere end bare live chat. Tilslut din e-mail, sociale medier, vidensbase og opkaldsudstyr for at levere en fuld service til dine kunder.

LiveAgent har mere end 175 funktioner, over 40 integrationer og en fantastisk pris for at give dig den bedste måde at kommunikere med dine kunder på.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Spar meremed LiveAgent

HelpCrunch vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent HelpCrunch
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
HelpCrunch tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
HelpCrunch tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
HelpCrunch tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
HelpCrunch tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Twitter-integration
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke en Viber-integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder WhatsApp-integration.
HelpCrunch tilbyder ikke WhatsApp-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
HelpCrunch tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
HelpCrunch tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
HelpCrunch tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
HelpCrunch tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
HelpCrunch tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald
HelpCrunch tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
HelpCrunch tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
HelpCrunch tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
HelpCrunch tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt HelpCrunch-alternativ

Kundesupport bør dreje sig om at give dine kunder flere måder at komme i kontakt med dig på. Øg dit kundeengagement og hjælp dem via enhver kanal, uanset om det er livechat eller Instagram, med LiveAgents kraftfulde sociale medie-kundesupportsoftware.

LiveAgent har tre betalte planer, der tilbyder dig præcis, hvad du har brug for, for at klare det hele. Et pålideligt billetsystem sørger for at organisere al kommunikation så du kan fokusere på det vigtige – at hjælpe dine kunder.

Vil du have en hurtigere live chat?

Livechat er et vigtigt værktøj, når det kommer til at yde kundesupport. Da det handler om øjeblikkelig kommunikation, bør hastighed være en topprioritet. LiveAgents web chat software vil give dig den bedst mulige kundeoplevelse.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Det er hurtigere end noget andet. Lad ikke dine brugere vente, og omdan dem til betalende kunder.

The fastest live chat on the market

Årsager til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Funktionsrig

Med mere end 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt, er LiveAgent mere end blot en helpdesk-billetsoftware.

Overkommelige priser

LiveAgent har en stor gennemslagskraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk-billetsoftware.

Professional built-in call center software

Call center support

Ja, den er god nok. Udover e-mail, sociale medier, vidensbase og live chat, kan du også yde support via telefonopkald. Det er nemt.

Opsætningsprocessen udføres inden for få minutter, og du behøver ikke engang noget specialudstyr. Foretag opkald via browser, din smartphone eller andet udstyr efter eget valg. Der er ikke behov for tredjemandsudbydere, LiveAgent klarer dette for dig.

Få mere og spar mere

LiveAgent har tre betalte abonnementer spækket med funktioner for at give dig de bedste værktøjer til kundesupport. Hvis du har brug for noget ekstra, kan du købe separate funktioner for at øge værdien af din plan.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede servicedesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Se vores prisplaner, og find ud af mere!

Do more customer support for less money

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to HelpCrunch alternativ
Find ud af hvad opkaldshåndteringstid er. Få en dybdegående indsigt af kundesupportkoncepter med enkle forklaringer fra fagfolk.

Opkaldshåndteringstid

At reducere opkaldshåndteringstiden i callcentre kan opnås ved at give agenter passende værktøjer og adgang til vidensressourcer. Dette hjælper kunder med at finde svar selv og forbedrer agenternes hastighed og kundeoplevelse. Opkaldshåndteringstid er et metric brugt i call center til at måle produktivitet og effektivitet.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der også tilbyder en vidensbase. Lær mere om den interne vidensbase og få en gratis prøveversion.

Intern vidensbase

Få adgang til LiveAgent-priser, funktioner og support. Samarbejd med os om VoIP-partnerskaber og tilmeld dig vores nyhedsbrev for de seneste opdateringer og rabatter.

Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.

Gå hånd i hånd med dine kunder

LiveAgent er en unik software til kundeinteraktion, der hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget. Teamet reagerer hurtigt og implementerer effektive løsninger. TrustPay og Nay er nogle af de virksomheder, der har haft succes med LiveAgent. Kundetilfredsheden stiger, og responstiden forbedres.

Det største mål for mange virksomheder er kundetilfredshed. Kundeglæde også kaldet kunde-wow, er at få en wow-følelse fra kunden. Se mere.

Kundeglæde

Opbygning af kundeglæde er vigtigt for virksomheder for at øge indtægterne, opbygge loyalitet, forhindre kundeafgang og skabe et positivt brandimage. Brug LiveAgent til at levere fremragende kundeservice og tilfredsstille dine klienters behov og forventninger.

Flytter du dine data fra Front til en anden platform? Tag et kig på LiveAgent og se dets fordele. Start din prøveperiode i dag.

Flytter du fra Front?

Opret en GRATIS konto hos LiveAgent og flyt dine agentprofiler, kontakter, supportsager, tags og feedback fra Front til din nye teamindbakke. Få en nem og gratis flytning, og yd kundesupport på den bedste måde.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der giver dig mulighed for at tage din kundeservice videre. E-mail, live chat, sociale medier (Facebook, Instagram og mere).

Leder du efter et Front alternativ?

LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Brugere er tilfredse med dets e-mail-funktioner, chatfunktioner og stabilitet på mobile platforme. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo