Animer dine chatknapper for at få flere besøgende til at tale med og lave opsalg.
Bounce In Up animation
Flip In X animation
Bounce In animation
Flip In Y animation
Interessante fakta:
- Folk foretager en ubevidst vurdering af et produkt inden for 90 sekunder efter den første visning.
- Farve tegner sig for 85% af årsagen til, at du har købt et bestemt produkt.
- Animation påvirker brugerens øjne, og den kan styre, hvad de fokuserer på
- visuelle ting, der bevæger sig ind på skærmen tiltrækker forskellige mængder opmærksomhed baseret på deres hastighed og placering på siden
- Genstandens hastighed tiltrækker straks opmærksomhed.
Ready to try out LiveAgent?
LiveAgent provides a 14-day free trial with no credit card details required. Create a chat button for your website and choose eye-catching animation immediately.
Hvordan ser chatknap-animationer ud?

Vidensbaseressourcer:
Vil du vide mere?
Lær, hvordan du tilpasser en chatknap til dit websted inde i LiveAgent.
Foruddefinerede svar, også kendt som dåsebeskeder, er skabeloner, som kundesupportmedarbejdere kan bruge til at besvare ofte stillede spørgsmål og fremskynde billethåndtering og svartider. De kan implementeres med en enkelt kommando eller klik, hvilket gør dem gode til at forbedre helpdesk-effektiviteten og strømline arbejdsgange. Foruddefinerede svar adskiller sig fra dåsebeskeder på tre måder, og de kan identificeres og implementeres ved hjælp af enkle genveje eller ved at oprette dine egne skabeloner. Der er mange kategorier for foruddefinerede svar, fra billetsvar til reklameslogans, så du kan skabe overbevisende kundeservicekommunikation og ved at sige de rigtige ord på det rigtige tidspunkt.
Live chat er en populær kundeservicetjeneste, der forventes at nå en værdi på 997 millioner dollars i 2023 og har en tilfredshed på 73% blandt kunderne. LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning med over 180 funktioner og kan tilpasses efter kundens behov. Virksomheder inden for forskellige sektorer kan alle drage fordel af denne service, og det kan hjælpe med at forbedre forbindelser og kommunikation med kundeemner. LiveAgent er nemt at bruge, og der kan planlægges en demo for at opdage dens fordele.
Virksomheder bør besvare kundernes e-mails inden for en time, da 70% af kunder er mere positivt indstillede på brands, der tilbyder proaktiv kundeservice. Statistikker angående nødvendigheden af self-service, social media service, call center brug, customer service, help desk usage og live chat er også tilgængelige på LiveAgent. Derudover tilbyder LiveAgent supportportaler, dataoverførsel og ændringslogfunktioner, samt blog, ordliste, skabeloner og webinarer. Der er flere prissætningsmuligheder og planlægning af demo er tilgængelig på LiveAgent's hjemmeside.
Twilio kan bruges til at oprette en IVR-arbejdsgang med forskellige valgmuligheder, herunder at sige eller afspille beskeder og dirigere opkald til et bestemt nummer. IVR-funktionen fungerer uden fejl, men der kan være en stejl indlæringskurve med Twilios mange funktioner. Priserne på Twilio Voice afhænger af det land, du bruger, men du betaler kun for, hvad du bruger. Der kan være problemer med at designe IVR-flowet, men der findes vejledninger online til bedste praksis. LiveAgent er en anden mulig løsning.