Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ansvar

Hvad er ansvarsfunktionen?

LiveAgents ansvarsfunktion er en helpdesk task manager, der holder styr på, hvilken afdeling og hvilken medarbejder der er ansvarlig for at løse hver supportbillet. Hvis en billet overføres fra en medarbejder til en anden, overføres billetansvaret også automatisk.

Tickets-assigned-to-agent-LiveAgent

Hvordan fungerer ansvarsfunktionen?

Hvis du er solopreneur og er den eneste administrator og medarbejer for din konto, tildeles alle billetter automatisk til dig.

Hvis din konto har flere supportmedarbejdere, tildeles alle billetter som standard. Hvis du automatisk vil tildele indkommende billetter til en bestemt medarbejder, kan du oprette en automatisk regel. Hvis du vil tildele billetter manuelt, kan du klikke på overførselsknappen.

Transfer-ticket-LiveAgent

Ændring af billetansvar

Billet ejerskabet/ansvaret kan ændres ved enten:

Husk, at hvis en billet bliver overført til en anden afdeling, vil den ikke automatisk blive tildelt en medarbejder inden for denne afdeling. Billetten overføres kun til deres afdeling, og én af medarbejderne inden for denne afdeling skal påtage sig ansvaret ved at besvare den eller tildele den til en anden medarbejder.

Chat-distribution

Får jeg besked, når jeg får et billetansvar?

E-mail meddelser

Hvis du vil informere dine medarbejdere om deres nye billetansvar, kan du konfigurere det automatisk email notifications. De modtager en e-mail -meddelelse, når:

  • De tildeles en billet
  • Når en kunde svarer på den billet, de er tildelt
  • Når der oprettes en ny billet i deres afdeling
Ansvar

Meddelelser i appen

Du kan modtage meddelelser i appen, hver gang der tildeles en ny billet, hvis du konfigurerer din i overensstemmelse hermed. Du skal bare:

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Configuration.
  3. Klik på System.
  4. Klik på General.
  5. Rul ned til “tildelt mig” billetter section.
  6. Marker afkrydsningsfeltet.
  1. Klik på Save.
  2. Genindlæs applikationen.
Ansvar
Ingen billet tildelt medarbejderen
Ansvar
Tre billetter tildelt medarbejderen

Mobile (iOS/Android) notifikationer

Yde kundeservice på farten? Du kan stadig modtage mobile push-meddelelser når:

  • Der oprettes en ny billet i din afdeling
  • En billet genåbnes i din afdeling
  • Du tildeles den billet
  • En billet, der er tildelt dig, genåbnes
  • Du har en ny chat, der ringer
  • You receive a new message in a live chat-samtale
  • Du missede en chat

Slack notifikationer

Hvis du allerede har integreret Slack med LiveAgent, kan du også modtage Slack notifikationer om nye billetansvar. Dine medarbejdere kan modtage nye Slack -meddelelser, når som helst:

  • De tildeles en billet
  • Når en kunde svarer på den billet, de er tildelt
  • Når der oprettes en ny billet i deres afdeling
Ansvar

Hvorfor er ansvarsfunktionen vigtig for kundesupportteams?

Det er vigtigt at have en ansvarsfunktion, fordi det hjælper dig med at identificere, hvilken medarbejder/afdeling der er ansvarlig for at løse hver billet. Udover det:

  • Giver gennemsigtighed
  • Eliminerer forvirring
  • Reducerer antallet af ubesvarede billetter
  • Forbedrer effektiviteten og medarbejder-arbejdsgangen
  • Sparer tid og penge
  • Forbedrer svartider
  • Øger kundetilfredshed
  • Giver hver medarbejder en følelse af ejerskab

Med en ansvarsfunktion på plads, hører du aldrig den klassiske undskyldning “Jeg vidste ikke, at det var mit ansvar” igen.

Assign tickets automatically

Take advantage of our “responsibilities” feature and let the system automatically assign tickets to the agents that are best equipped to answer them. Try it today.

Start free 14-day trial

Hvordan ser ansvar ud i praksis?

Hvis en billets ejerskab ændres, vises ændringen i den detaljerede billetvisning (for at sikre et klart ansvar for billethåndtering.) Både administratorer og medarbejdere kan se disse ændringer, uanset om de sker automatisk eller manuelt.

Ansvar

Sådan konfigurerer du ansvar i LiveAgent

  1. Log på til LiveAgent.
  2. Klik på Configuration (tandhjulsikon i menulinjen til venstre).
  3. Klik på Automation.
  4. Klik på Rules
  5. Klik Create.
  6. Tjek feltet Status aktiv checkbox.
  7. Opret et navn til din regel, f.eks. “Ticket routing Sona”.
  8. Du kan lade afsnittet Noter stå tomt, eller du kan beskrive reglen mere detaljeret. Dette felt er simpelthen for din bekvemmelighed. Et eksempel på en note kan være “Denne regel leder alle sociale mediebilletter til Sona i marketingafdelingen.”
  9. Vælg en variabel, f.eks. brug, når billetten laves.
  10. Klik på Add condition group.
  11. Vælg betingelserne efter din smag, f.eks. IF billetkilde (og vælg de kilder, du ønsker. De kan f.eks. være Facebook, Twitter, Instagram, Viber, for example.)
  12. Vælg udfør handlingsfelterne efter din smag, f.eks. overfør billet til marketingafdelingen, og tildel Sona.
  13. Klik på Save.

Sådan konfigureres ansvarsmeddelelser i LiveAgent

  1. Log på til LiveAgent.
  2. Klik på dit profilbillede.
  3. Klik på Rediger profil.
  4. Klik på Meddelelser.
  5. Marker de relevante felter under e-mail -meddelelser og Slack-meddelelser.
Ansvar

Fordele ved ansvar

Mere gennemsigtighed, mindre forvirring og færre glemte/ubesvarede billetter

At have klare billetansvar eliminerer forvirring, gætterier og antagelser. Når hver medarbejder ved, hvilke billetter der er deres ansvar, er der lidt plads til fejl. At have ansvar på plads sikrer, at der ikke vil være glemte eller ubesvarede billetter, som alle antager “blev taget hånd om.”

Forbedrede medarbejder-arbejdsgange, der sparer tid og penge

Når hver medarbejder præcis ved, hvilke billetter de skal besvare, kan de virkelig fokusere på deres arbejde, hvilket forbedrer deres effektivitet og arbejdsgange. I stedet for at skulle finde ud af, hvilken billet der skal besvares eller prioriteres, kan de holde sig til de billetter, de er ansvarlige for, og lade resten være.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Hurtigere svartider og øget kundetilfredshed

Fordi hver agent ved præcis, hvilken billet de skal besvare, spilder de ikke tid på at lede efter arbejde. Som sådan forbedrer billetsvaretiderne og påvirker direkte kundetilfredshed . Til gengæld påvirker gladere kunder salg og positive mund-til-mund-omtalelser.

En følelse af ejerskab

Når hver medarbejder præcis ved, hvad de skal gøre, får de en følelse af ejerskab og ansvar for hver billet. Dette gør dem i stand til at blive engageret og ‘følelsesmæssigt involveret’ i løsningen af ​​hver billet. Dette styrker dem endnu mere presser dem til at levere den bedst mulige service på en organisk måde.

Glade kunde er de bedste kunder

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

Emblemer

Vidensbaserede ressourcer

LiveAgent Product Tour

Er du parat til at tildele ansvar?

Udnyt vores ansvarsfunktion, og lad systemet automatisk tildele billetter til de medarbejdere, der er bedst rustet til at besvare dem. Prøv det i dag. Start din gratis 14-dages prøveperiode, der kræves ikke noget kreditkort.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er ansvarsfunktionen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “LiveAgents ansvarsfunktion er en helpdesk task manager, der holder styr på, hvilken afdeling og hvilken medarbejder der er ansvarlig for at løse hver supportbillet. Hvis en billet overføres fra en medarbejder til en anden, overføres billetansvaret også automatisk.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer ansvarsfunktionen?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hvis du er solopreneur og er den eneste administrator og medarbejder for din konto, tildeles alle billetter automatisk til dig. Hvis din konto har flere supportmedarbejdere, tildeles alle billetter som standard. Hvis du automatisk vil tildele indkommende billetter til en bestemt medarbejder, kan du oprette en automatisk regel. Hvis du vil tildele billetter manuelt, kan du klikke på overførselsknappen. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Får jeg besked, når jeg får et billetansvar?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Ja, du kan konfigurere e-mail-, in-app- eller Slack-notifikationer. Hvis du bruger LiveAgent-mobilappen til at yde support, modtager du også underretninger inde i mobilappen.” } }] }

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo